Castlevania: Portrait of Ruin

Started by Q, 13 February 2006, 17:43

Previous topic - Next topic

Peklo

#300
Quote from: "Castlemaniac"Kuulinko muuten väärin, vai sanoiko Dracula siinä kohtaa kun hän tekee sen ''lepakkoparvi-iskun''. Että, baboon? (paviaani) Minä ainakin kuulin että hän sanoisi baboon, aina kun hän teki kyseisen iskun. :hehe: Eipä sillä, ettei sankarikaksikko sitä koskaan harrastaisi...  :|

Japaninkielisellä audiolla se on tosin hiukan huvittavampi. "Batto Moon!"

Castlemaniac

#301
Vai että ''Drac'' sanoo Bat Moon, no minusta se kuulostaa ainakin siltä että hän sanoisi baboon. :lol:

Seuraavaksi voisi alkaa pelailemaan joko Richter :whip: modea. En ole vielä päättänyt että kumpaa sitä pelaisi. Onko kenelläkään mitään ehdotuksia? Kummassa esim. riittää enemmän haastetta?

Old Axe Armor modea en edes saa vielä avattua, koska en ole tappanut läheskään 1000 niitä OAA vihollisia. Joten tämän moden avaaminen saa vielä odottaa. Eikä muutenkaan nyt oikein innosta tappaa 1000 OAA:ta. :|

MASTER-88

#302
Päätän testata tuota uutta reittiä. Kuitenkin ensin new game + modella, sillä se on helpompi testi mode kuin tavallinen.

Mahtaa tulla hauskaa mennä great stairwaykseen heti cityhazen jälkeen. Crossbow armor tappaa varmaan kerta laakista ja muutkin viholliset ovat vaarallisia huonoilla suojilla ja erityisen huonoilla tehoilla, niitä ei voi tappaa, muuten kuin dart back dash attackilla, mutta silloinkin vain kun liikken voi tehdä.

Jos ihmiset kaipaavat lisä haastetta peliin, niin olen melko varma että pelin voi selvittää läpi ilman tupla hyppyä/stone flight itemiä. Tällöin täytyy käyttää partner hyppy glitchiä joka ajaa saman asian mutta on sata kertaa epä käytännöllisempi. Pomo taisteluista tulee varamsti vaikeamia kuin tavallisesti ja eteneminen on takkuisempaa.

Speedrunissa ei tarvitse paljoa tuota partner hyppyä käyttää mitä nyt vähän pelin alussa. Pelissä on myös toinen tärkeä trick eli kneel strike hyppy, jolla voi hypätä huoneen poikki, eli saa tehtyä todella pitkän hypyn. Tätä käytetään parissa kohdassa, kuten griffon wingin saantiin ilman owl morphia.
Minun speedrun ajat
http://galleria.suomi24.fi/MASTER-88
Huonot poistettu

Garneza

#303
miten nämä seuraavat windin questit tehdään:D? olen jäänyt niihin jummaamaan  :
Find king of birds:lintaa ei näy missään
the statue tear:tämäkin on hukassa
halu appereance:mistä nunnan itemejä löytää?
the spear of legend:miten tämä tapahtuu?
the gambler:mistä kortteja löytää?

joo kiitos vastauksista jos niitä tuleeXD:D

Maria

#304
Jos Lontoonkieli sujuu, vastaukset löytyvät GameFAQsilta Quest oppaasta:

http://www.gamefaqs.com/portable/ds/file/930294/45793

Saatat joutua copypastaamaan tuon linkin selaimen osoitepalkkiin, GameFAQs muistaakseni on hieman tarkka linkeistä. Hyvä opas muuten, esim. Holy Appearance:n esineisiin on kartantapaiset.

Garneza

#305
joo kiitos nyt olen päässyt jo eteenpäin

MASTER-88

#306
Minäkin päätin speedrunnaamisen ohessa kokeilla noita questeja kun haluaisin saada tuon CD soittimen ja sen Simonthemen, mutta homma on melko jäässä kun olen myynyt tarvittavat iteminin ja enkä tahdo saada niitä enää mistään takaisin ja sitä myötä edistyä tuossa hommassa.

En haluaisi ottaa new game+ modea kun kadottaisin kaikki isolla työlä keräämäni levelini ja joutuisin tekemään kaikki questit uudestaan. :(
Minun speedrun ajat
http://galleria.suomi24.fi/MASTER-88
Huonot poistettu

-Zero-

#307
:app: :[

Lumienkeli

#308
Pelasin lävitse hyvällä lopulla ja ihan nautinnollinen pelihän se oli. En usko että jaksan noita bonus-moodeja mennä läpi kun ei niissä ole erityistä tarinaa.
Soredemo boku wa yattenai.

FelisLeo

#309
Kuutisen tuntia Portraittia takana ja minusta tuo Shop Mode on parista puutteestaan huolimatta mahtava lisä. Saa tavaroita ja peli helpottuu ja toisaalta myydessään saa rahaa, jolla voi ostaa tavaroita. Materialismi jyllää... :brow:

MASTER-88

#310
Mitähän virkaa sillä shop modella oiekasti on? En koskaan ole saanut sitä toimimaan, vaikka ohjeestakin luin. En pääse eteenpäin sieltä. Onkohan se joku moninpeli juttu tai tarvitaanko sinne joku lisä laite?

Olen laittanut niitä palkintoja sinne item display valikkoon, joka on sielä vincentillä, mutta eivät ne shop modeen ilmesty ikinä.
Minun speedrun ajat
http://galleria.suomi24.fi/MASTER-88
Huonot poistettu

Q

#311
Shoppimoodiin vaaditaan WiFi-palikka jolla saa yhteyden verkkoon. Eräänlaisesta moninpelistä on siis kyse.

FelisLeo

#312
Quote from: "Qualtagh"Shoppimoodiin vaaditaan WiFi-palikka jolla saa yhteyden verkkoon. Eräänlaisesta moninpelistä on siis kyse.

Jos on langaton laajakaista niin ei tarvitse palikkaakaan, vaan pääsee suoraan online-menoon kiinni.

ParasiteX

#313
Quote from: "FelisLeo"
Quote from: "Qualtagh"Shoppimoodiin vaaditaan WiFi-palikka jolla saa yhteyden verkkoon. Eräänlaisesta moninpelistä on siis kyse.
Jos on langaton laajakaista niin ei tarvitse palikkaakaan, vaan pääsee suoraan online-menoon kiinni.
Onko faktaa? :?

Edit: Otin asioista vähän selvää, ja kyllä asia on niin, että DS Lite voi ottaa langattomaan(WEP) yhteyden routeriin. Asetuksista ei ole mitään tietoa, mutta eiköhän se pian selviä. :app:

FelisLeo

#314
Jos pelaa rauhallisesti parhainta loppua tavoitellen eikä muutenkaan pidä kiirettä niin miten kauan läpäisyssä kestää?