MSPaint - Nimeä peli

Started by venzetti, 29 April 2006, 22:58

Previous topic - Next topic

venzetti

#60
Quote from: "ParasiteX"
Quote from: "venzetti"
Quote from: "ParasiteX"Grim Fandango.
Olen aina jäänyt jumiin siihen kohtaan, missä pitää "arvata" joku karsea numerokoodi. :|
Muistaakseni joku kilparadan(vai oliko arvonnan?) tulos pitää arvata, jotta saa lipun laivaan. :hmm:
Lyhyesti sanottuna TODELLA jumittava kohta.

Tarkoitatko sitä kun pitää tulostaa cat track -lippu sillä koneella? Ei sitä tarvitse arvata, vihjeitä oikeaan on joka puolella. Week 2 - Kissapatsas; Race 6 - Valokuva; Viikonpäivä = Tiistai (päivä jolloin hattuja annetaan).

ParasiteX

#61
Quote from: "venzetti"
Quote from: "ParasiteX"
Quote from: "venzetti"
Quote from: "ParasiteX"Grim Fandango.
Olen aina jäänyt jumiin siihen kohtaan, missä pitää "arvata" joku karsea numerokoodi. :|
Muistaakseni joku kilparadan(vai oliko arvonnan?) tulos pitää arvata, jotta saa lipun laivaan. :hmm:

Halusin piirtää tähän väliin sellaisen pelin, jonka nimeä kukaan muistaisi(eikä edes tiennyt itse peliä)...
...ongelma on siinä, että en itsekään muista sen nimeä! :lol:
Koitin epätoivoisesti netistä löytää edes jotain jälkiä pelistä, mutta 500 -pelin jälkeenkään sitä oikeaa ei löytynyt. Kyseessä on Sega Megadrivella oleva peli, jossa ohjaat isohattuista luurankoa(tai mikä lie), joka kantaa molemmissa käsissään helvetin kokoisia pistinmiekkoja(floretteja). Ympäristöt ovat mukavan näköisiä raunioita ja muistaakseni radan päästyä läpi tiimalasi kääntyy ympäri...

Rachel

#62
Minulla vähän kesti, mutta tässä kuva. :)


Lumienkeli

#63
Super Puzzle Fighter 2 Turbo tjsp.?
Soredemo boku wa yattenai.

Rachel

#64
Oikein!

Lumienkeli

#65

^^'
Soredemo boku wa yattenai.

Lumienkeli

#66
Jos tuo on liian vaikea niin voin sanoa että vastaus löytyy jostain tältä boardilta...
Soredemo boku wa yattenai.

venzetti

#67
Ööh... Eternal Darkness?

Lumienkeli

#68
Sehän se :) Peli sai hyvät arvostelut joka paikasta muttei kuitenkaan taida olla kovin tunnettu.
Soredemo boku wa yattenai.

venzetti

#69
Quote from: "Lumienkeli"Sehän se :) Peli sai hyvät arvostelut joka paikasta muttei kuitenkaan taida olla kovin tunnettu.

No joo, itse omistin kyllä pelin aikanaan. Vähän hämäsi nuo ihme palkit, en muista sellaisia. Tuosta Volumesta päättelin että voisi olla ED.


Christophe

#70
Michael Jacksons Moonwalker MD:llä tai MS:llä. Arcade on 3d.

venzetti

#71
Quote from: "Christophe"Michael Jacksons Moonwalker MD:llä tai MS:llä. Arcade on 3d.

Oikein.

Lumienkeli

#72
Quote from: "venzetti"
Quote from: "Lumienkeli"Sehän se :)
Soredemo boku wa yattenai.

venzetti

#73
Christophe ei taida tehdä, joten tässä uusi:


Andy

#74
Super Mario Bros 3? Ilmalaiva osiossa, ja tuo kurkistelija on tieteski se luunheittelijä.
Hah, Trevor you ain't!
-Grant DaNasty