Yleinen peliketju

Started by Lumienkeli, 20 February 2006, 22:05

Previous topic - Next topic

Lumienkeli

Demon's Souls on PS3:n toisiksi paras peli, heti Dark Soulsin jälkeen :D Mun Dark Souls hahmolla on nyt 90+ tuntia takana, yritän kerätä platinaa. Taistelujärjestelmä on sinänsä simppeli, parasta on vetää kepin ja kilven kanssa ellei halua kikkailla taikojen kanssa. Niin ja vaikka tekisit hahmosta level 500 niin viholliset silti hakkaa pelaajan noin 2-5 iskulla riippuen tietysti vihulaisesta. Eli haastetta on ainakin sen verran että mitään paikkaa ei oikeastaan pysty overlevelaamaan, paitsi jos ihan överiksi vetää.
Soredemo boku wa yattenai.

VTS

Ostin n. viikko sitten Star Wars The Old Republicin, enkä ole sen koommin auringon valoa nähnyt.   
:nuija: Kyllähän tuo maksullinen peliaika sydeemi hieman kirpaisee, mutta se nyt vaan täytyy kestää...

Lumienkeli

Mass Effectiinkin tuli nyt sitten uusi loppu (tai "pidennetty"). Olen ihan tyytyväinen, viimeinen jutustelu lopussa oli pidennetty ja selkeytti vaihtoehtoja. Nyt kun se on hoidettu pois alta niin Skyrimin hirvittävän hintainen DLC (20€) onkin sitten hakattavana. FUS RO DAH!

Japanissakin myytiin Skyrimiä aika monessa paikassa. Yksi pelikauppa mainosti sen pelaamisen olevan kuin masturbointia:
http://imageshack.us/f/824/12050210.jpg/
Soredemo boku wa yattenai.

Andy

#798
Sellainen tieto tänään pärähteli sähköpostiin, että Wii U on postitettu minulle tulevaksi.

EDIT: Tässähän mä Wii U:lla selailen. Fantsua. Verkkoselain toimii kuin unelma.
Hah, Trevor you ain't!
-Grant DaNasty

A-Yty

Quote from: Andy on 27 November 2012, 19:11
Sellainen tieto tänään pärähteli sähköpostiin, että Wii U on postitettu minulle tulevaksi.

EDIT: Tässähän mä Wii U:lla selailen. Fantsua. Verkkoselain toimii kuin unelma.

Oletko vielä verkkopelausta testannut? Lähinnä tulee mieleen NSMB. U:n nelinpelaaminen, joka vois olla omasta mielestä ehkä hauskaa. Näköjään Nintendo sisällyttänyt tällä kertaa mukaan pelistöön myös valtavirtaisempaakin kamaa että ehkäpä sitä valinnanvaraa sitten riittää.

Andy

Tossa Mariossa ei ole verkkopeliä, jotenka moista en ole testannut. Itse asiassa ainoa julkaisussa ostamistani peleistä, jossa on verkkopeli, on Trine 2: Direcor's Cut, ja sitä en ole vielä ehtinyt edes kokeilemaan. Marion nelinpeli voi ollakin todella hauskaa, mutta ainakin tällä hetkellä sitä voi nauttia vain paikallisessa moninpelissä.
Hah, Trevor you ain't!
-Grant DaNasty

A-Yty

Nintendo ei ole ehkä sitten ihan herännyt vielä kunnolla tähän päivään  :magic:

Mitä lie uudistuksia tuohon on sitten Wii-versioon verrattuna tehty (poislukien HD-grafut).

Andy

Wii-versiota en ole pelannut, joten hankala sanoa. Tietenkin kentät ovat kauttaaltaan uusia, ja haastetta on lisätty. Lisäksi maailmankartta on yhtenäinen, kentistä löytyy salaisia uloskäyntejä ja tolleen. Musiikit tosin ovat suoraan edellisistä osista.

Minä ainakin nautin pelistä kovastikin, tosin en ole aiempia NSMB-pelejä pelannut.
Hah, Trevor you ain't!
-Grant DaNasty

Rod

Jos ei tänä iltana ole parempaa tekemistä, niin kannattaa kyylätä Yle Teemaa klo 21.00  :arrow: http://www.iltapulu.fi/index.php?pid=2013011221009

A-Yty

Piru vie kun ei ole kuin digiboksi jossain kytkemättä. Kaippa tuo tulee Areenaan.

Lumienkeli

Nyt minäkin ostin 3DS:n Hulluilta päiviltä. 128 euroa maksoi pinkki normiversio. Olisin mieluummin ottanut XL:n paremman ergonomian takia mutta hintaerohan on yli sata euroa täällä Suomessa jos lasketaan vielä paketista puuttuva laturi lisäksi :/

3d-efektin otin heti pois käytöstä ::) 3d-leffojakaan en suostu enää katsomaan. Ehkä turhin hilavitkutin mitä on keksitty! DS:n jatko-osana 3DS on tietysti ihan ok laite. Harmittaa eritoten aluekooditus ja ostosten sidonnaisuus laitteeseen. Ilman näitä kahta suurmokaa kyseessä voisi hyvinkin olla paras pelilaite ikinä, niinkuin DS oli kultavuosinaan.
Soredemo boku wa yattenai.

Andy

Omasta mielestäni 3DS:n nykyinen pelitarjonta on melkeinpä tajunnanräjäyttävää. Laatupelejä pukkaa pihalle jatkuvana nauhana, eikä niitä kaikkia pysty millään ostamaan. Sen sijaan 3D on koko ajan päällä. Kun sitä on tullut käytettyä päällä ja poissa, niin huomaa kuinka paljon se voi lisätä. Mielestäni monet pelit näyttävät kamalan nuivilta ilman että 3D on päällä. Tuntuu, että vain sillä tavalla peleistä saa kaiken irti.

Muutenkin hyviä pelejä tulee koko ajan lisää nopeammin kuin ehdin niitä pelata. Ja sitten pitäisi vielä opiskellakin. Ei ihme että MoF:n arvostelu on jäänyt tekemättä.  :-[
Hah, Trevor you ain't!
-Grant DaNasty

VTS

Itse ostin juuri Fire Emblem Awakeningin 3DS:älle. Olen jo kertaalleen pelannut sen läpi ja täytyy sanoa että se on tähän mennessä paras pelaamani peli kyseisellä alustalla. Peliin on myös runsaasti ladattavaa lisäsisältöä joita en ole itse päässyt kokeilemaan, koska en voi kortillani ostaa mitään eShopista.

Andy

Itse "löysin" Fire Emblemin vasta äskettäin, kun kokeilin The Sacred Stonesia 3DS:llä. Peli iskee kuin se kuuluisa mummo siellä pimeällä kujalla, eli kovaa. Perfektionistina se vain on vähän hankalaa, koska en halua menettää yhtäkään pelihahmoistani missään vaiheessa, ja silloin tällöin joutuu aloittamaan alusta.

Mutta jo tämä GBA-peli iskee tosi kovaa, ja eiköhän se Awakening tule myös ostettua ennemmin tai myöhemmin. Toivottavasti myös muita Fire Emblem -pelejä tulisi ladattaviksi, varsinkin kun niitä on paikoin todella hankala löytää edes verkkokaupoista. Varsinkin näin puristina, joka haluaa peleistään ns. "suomiversiot" mikäli suinkin mahdollista.
Hah, Trevor you ain't!
-Grant DaNasty

Lumienkeli

Minäkin ostin Fire Emblem Awakeningin muutama päivä sitten, ja onhan se kyllä nautinnollinen peli. Pelaan newcomer/normal koska en jaksa grindata, terveisin kaikki hemmetin Disgaeat yms. pelattuna. Ja en kestä sitä että yhden pikku kuoleman takia pitää taas ladata peli, kun ei ne vihollisen hahmotkaan kuole kun ne tappaa, nehän seisoskelee sitten seuraavassa tarinaruudussa aivan kuin muissakin peleissä.

Awakeningista muuten ei ole suomiversiota (eli SWF), kaupoissa myydään vain UKV-versiota. Tarkistin asian Nindendolta :(
Soredemo boku wa yattenai.