Mirror of Fate (3DS)

Started by Ananaz, 29 May 2012, 20:02

Previous topic - Next topic

A-Yty

Allu on kolmas pelattava:

http://www.ign.com/articles/2012/06/07/e3-2012-alucard-joins-castlevania-lords-of-shadow-mirror-of-fate

Neljäntenä Sonia? Veikkaisin kyllä Richteriä, sillä MS tuntuu haluavan "remiksata"suosituimpia ja tunnetuimpia hahmoja.

Andy

#31
Itse veikkaan, että neljäs pelattava hahmo on Gabriel, ettei ihan Lords of Shadow unehdu. Dave Cox oli muuten puhumassa Mirror of Fatesta Nintendon 3DS-tilaisuudessa. Miehestä tuli melko vaisu fiilis, taisi lukea kaiken sanomansa suoraan prompterista, ilman minkäänlaista tunnetta puheessaan.

Toivottavasti pelistä sentään tulisi hyvä. Eiköhän se ostoon joka tapauksessa mene.

EDIT: Olin oikeassa, Gabriel on tämä kolmas Belmont. Uuden tiedon mukaan jokainen Belmonteista taistelee eri tavoin. Gabriel käyttää mustaa magiaa, Trevor hallitsee valkoisen magian sekä tuplaloikan. Simon sen sijaan pystyy kutsumaan hirviöitä avukseen (Hectorin tyyliin?). Alucardin taistelutaidoista ei vielä pukahdettu lainkaan. Lähde.
Hah, Trevor you ain't!
-Grant DaNasty

A-Yty

Gametrailers valitsi MoF:in E3:n parhaaksi tulevaksi 3DS-peliksi, joka on aika yllättävää ottaen huomioon että Paper Mario ja NSMB2 olivat ehdokkaiden joukossa.

Q

http://www.siliconera.com/2012/06/18/castlevania-lords-of-shadow-mirror-of-fate-interview-on-designing-the-castle/

Cox korostaa, että MoF ei todellakaan ole metroidvania, vaikka tutkimuspainotteisuutta onkin mukana. Hahmon kehitys ei ole niin hurjaa kuin metroidvanioissa, ja aseita ja esineitä ei ole tarjolla roppakaupalla. Tutkimuspainotteisuus vaikuttaisikin tarkoittavan lähinnä vaihtoehtoisia reittejä.

Ananaz

Tähänhän on jo totuttu, mutta pelin julkaisua on nyt Gamescomin kynnyksellä lykätty ensi vuoden puolelle. Vähän kuivaksi näyttää loppuvuosi käyvän 3DS:n pelitarjonnan osalta, mutta hyvä toki jos lykkäyksen myötä pelistä saadaan hiottua ainakin E3-demoa vaivanneet ruudunpäivitysongelmat.

Pelistä luvassa enemmän juttua kuluvan aikana kun Gamescom pyörähtää käyntiin keskiviikkona.
A memory false as summer snow

Andy

Mietin tässä vaan, että oliko Mirror of Fatella koskaan julkaisupäivää Euroopassa? En ainakaan muista moista.

Anyway, itselläni on niin monta pelirautaa tulessa tällä hetkellä, ettei mitään rajaa. Toisaalta hyvä asia, ettei enempää tule ihan heti tulille. Ja se Wii U:kin tulee tänä vuonna. Huh-huh.
Hah, Trevor you ain't!
-Grant DaNasty

Ananaz

Fall/Autumn mainittiin pelin julkaisuikkunaksi Eurokonamin edellisessä Gamescom-pressitiedotteessa kesäkuun lopulla. Sen tarkempaa julkaisupäivää ei ikinä mainittu.
A memory false as summer snow

Q

#37
Jossain määrin odotettavaa juurikin tuon ilmoitetun julkaisuajankohdan epämääräisyden vuoksi. Lieneekö tuo sitten hyvä vai huono asia -- joulun alla varmasti myydään enemmän pelejä, mutta keväällä ei ole niin tunkua, joka voi nostaa pelin paremmin valokeilaan (paitsi jos tosiaan mitään valokeilaa ei ole 3DS:lle syttymässäkään tänä vuonna).

En löytänyt tuon uutisen lähdettä mistään, mistä lie saatu etukäteen pressitiedote käsiin? No, parin päivän päästä saadaan varmasti virallista tietoa.

Ananaz

Kaiketihan ajatus oli alunperin julkistaa tarkempi päivämäärä juuri Gamescomissa, mutta sen sijaan saatiinkin lykkäys.  :mrgreen:

Joka tapauksessa, Konami ilmeisesti striimaa nuo Gamescomissa pitämänsä esittelytilaisuudet Konami OnAir -sivullaan. MoFista on luvassa neljä eri esitystä, joista kussakin puidaan läpi pelin eri osa-alueita. Lords 2 ei ole esillä ollenkaan.
A memory false as summer snow

Panorama

itse odottelen tätä suht paljokin kun kävin ostamassa 3DS:än ihan tämän takia. Nyt vain pitää odotella ja toivoa ettei floppaa...  ::)

Andy

Quote from: Panorama on 15 August 2012, 16:08
itse odottelen tätä suht paljokin kun kävin ostamassa 3DS:än ihan tämän takia. Nyt vain pitää odotella ja toivoa ettei floppaa...  ::)

3DS:lle löytyy paljon muutakin mielekästi pelattavaa. Hyvä ostos! Itse olen omistanut 3DS:n jo yli vuoden, eikä ole kaduttanut hetkeäkään.
Hah, Trevor you ain't!
-Grant DaNasty

Panorama

Quote from: Andy on 15 August 2012, 16:10
Quote from: Panorama on 15 August 2012, 16:08
itse odottelen tätä suht paljokin kun kävin ostamassa 3DS:än ihan tämän takia. Nyt vain pitää odotella ja toivoa ettei floppaa...  ::)

3DS:lle löytyy paljon muutakin mielekästi pelattavaa. Hyvä ostos! Itse olen omistanut 3DS:n jo yli vuoden, eikä ole kaduttanut hetkeäkään.
juu en ole itsekkään katunut sitä vaikka on ostin vasta viime kuussa sen ja se on nyt jo ahkerassa käytössä kun pelailen sitä Ghost Trick: Phantom Detective sillä... (Point and click adventure games) //offtopic

Panorama

Quote from: Panorama on 15 August 2012, 16:19
Quote from: Andy on 15 August 2012, 16:10
Quote from: Panorama on 15 August 2012, 16:08
itse odottelen tätä suht paljokin kun kävin ostamassa 3DS:än ihan tämän takia. Nyt vain pitää odotella ja toivoa ettei floppaa...  ::)

3DS:lle löytyy paljon muutakin mielekästi pelattavaa. Hyvä ostos! Itse olen omistanut 3DS:n jo yli vuoden, eikä ole kaduttanut hetkeäkään.
juu en ole itsekkään katunut sitä vaikka on ostin vasta viime kuussa sen ja se on nyt jo ahkerassa käytössä kun pelailen sitä Ghost Trick: Phantom Detective sillä... (Point and click adventure pelit parhautta) //offtopic
mun piti muokata eikä lainata. pitäis varmaan nukkua yöllä

Q

Muutama uusi kuva: https://www.facebook.com/media/set/?set=a.10152021546500697.887956.220827690696&type=1

Komeasti tuossa GamesComin ensimmäisessä esittelypätkässä edelleen näkyi trailerin perässä "Fall 2012". Nyt kuitenkin on mm. IGN uutisoinut, että Konami on varmistanut pelin myöhästymisen ensi vuodelle. Saapa nähdä, koska tieto ilmestyy Konamin omiin uutissyötteisiin.

Ananaz

#44
Cox itsekin varmisti lykkääntymisen eilen Twitterissään, mutta huvittavasti tuo Konamin edustaja puhui vielä eilisessä livestreamissa pelin olevan tulossa vielä loppuvuodesta.

Eipä ollut kovin erikoinen tuo eilisen esitys, oikeastaan mitään uutta ei selvinnyt ja melkein heti kun itse peliä päästiin demoamaan, alettiinkin näyttämään jotain random-messvieraiden kommentteja. Toivottavasti tämän päivän esitys olisi parempi.
A memory false as summer snow