Castlevania the Movie

Started by Anonymous, 03 November 2005, 11:30

Previous topic - Next topic

Kultamuna Classic

#15
Quote from: ""Castlebat_Reborn""Nyt miekin pelkään.   :o

Castlemaniac

#16
Olen itsekkin sitä mieltä että EI mitään Castlevania elokuvaa varsinkin jos sen ohjaa Uwe Boll. Muutenkin kaikki peli leffat jotka olen nähnyt ovat olleet paskaa. Joten jättäkää se Castlevania rauhaan ja älkää tehkö siitä elokuvaa plz.

Kermakastikeritari

#17
Quote from: ""Castlebat""Nyt miekin pelkään.   :o  Olen kyllä katsonut Mortal Kombatin ja Resident evil Apocalypsen...

Voi voi...

Mortal Kombat-elokuvassa ei ole mitään muuta hyvää lukuunottamatta tunnusmusiikkia...

A-Yty

#18


Tämä ei totta puhuen ole välttämättä niin kaukana totuudesta.. :[

Rod

#19
Jos elokuvasta tulisi edes niin "hyvä" kuin Van Helsing (2004), niin voisi sen jotenkin sulattaa. Toivon tietysti vilpittömästi hyvää leffaa. :jees:

A-Yty

#20
http://www.petitiononline.com/cstl8600/petition.html

Elikkä addressi Andersonin ohjaustyötä vastaan. Tuskin allekirjoitan, mutta en siksi että kannattaisin elokuvaa vaan koska kun on kyse rahasta, on internet-addressi tavallisesti yhtä tyhjän kanssa.  :kahvi:

Q

#21
Plot Outline: This movie focuses on the origin of the eternal struggle between the Belmont clan and Lord Dracula.

Eli toisinsanoen Lamentin elokuvaversio? :?

A-Yty

#22
Quote from: "Qualtagh"Plot Outline: This movie focuses on the origin of the eternal struggle between the Belmont clan and Lord Dracula.

Eli toisinsanoen Lamentin elokuvaversio? :?

Anteeksi kaikille, jotka tätä elokuvaa odottavat innolla, mutta minulla ei ole kyllä siitä mitään hyvää sanottavaa.   :o

Elmina

#23
Taas yksi toivonkipinä: Silent Hill leffa on kuulemma pirun hyvä. Eli kaikki videopelileffat ei ole tuhoon tuomittu...

No, saas ny nähdä mitä tapahtuu jos ne oikeesti jonku CV-tekeleen saa aikaiseksi siellä Hollywoodissa...

-Zero-

#24
Joo, mä kattelin yhellä saitilla peleistä tehtäviä elokuvia joiden joukossa oli mm: Halo, Tekken, Pac-Man (Ei helkkari, miten siitä voidaan tehhä lehva?) ja sitten siellä luki että "Castlevania". Meittilä ihan päässä pimahti ja sitten löysin lisää tietoa jostain suomalaisesta leffasivusta. Millonhan tuo mahtaa tulla...
Taitaa kestää vielä melko kauan. :(

venzetti

#25
Quote from: "Daretec"... Pac-Man (Ei helkkari, miten siitä voidaan tehhä lehva?)

http://www.youtube.com/watch?v=zbaczVJIa7o ? :brow:

A-Yty

#26
http://www.bloody-disgusting.com/index. ... e=newsfull

QuoteCastlevania:

First off, Paul W.S. Anderson won't shoot this film until after he finished Deathrace 3000, which you can read more about below. As for the plot? "It will integrate Dracula's origin story with the story of the Belmonts," he tells B-D, "[There are] a fair amount of references [to the original NES games]." He continues, "[This will be] a whole new spin to 'Castlevania'," and the best part, "The whip is still in it.

Ruoska on edelleen mukana. Lupaavaa. :|

Maria

#27
No, onhan se siltä kannalta lupaavaa että ainakin on se ruoska.

Muutenhan tämä leffa tulee olemaan... miten joku sen sanoi, Van Helsing ruoskalla? En tosin ole kyseistä leffaa nähnyt, mutta...

Kermakastikeritari

#28
Minun mielestäni Castlevania toimisi paremmin CG-animaationa tai animena. Yli-isoilla silmillä tai ei.

Epäilen, ettei tuosta elokuvasta tule mitään kovin loistavaa, mutta toivotaan, että siihen tulee hyvä ääniraita... :[

Q

#29
Quotaan itseäni:

QuoteIGN-sivusto haastatteli tulevan Castlevania-elokuvan ohjaajaa Paul W.S. Andersonia leffan tiimolta. Elokuvassa selitetään Belmontin klaanin ja Draculan välisen kamppailun alkutekijät. Pääosassa tulee kuitenkin olemaan 1600-luvulla seikkaileva Simon Belmont, ja elokuvan tapahtumat sijoittuvatkin useammalle vuosisadalle. Taiteessa ja musiikissa tullaan jäljittelemään viimeaikaisten Castlevania-pelien linjaa. Anderson tulee tekemään yhteistyötä Konamin kanssa, joten parhaimmassa tapauksessa musiikista saattaa vastata itse Michiru Yamane.

Anderson tunnetaan mm. elokuvien Mortal Kombat, Resident Evil ja Alien vs. Predator ohjaajana. Castlevania-elokuvan tuotanto aloitetaan tänä kesänä, ja ensi-ilta on aikaisintaan ensi vuonna.

Haastattelu on luettavissa kokonaisuudessaan täällä.

Kuulostaa toistaiseksi ihan lupaavalta. Saa nähdä miten mieli muuttuu kun eka teaseri julkaistaan. :|