Mistä Castlevania - SotN Playstationille?

Started by Saastara, 27 December 2005, 14:04

Previous topic - Next topic

Saastara

Onko mitään ideoita mistä tuota kannattaisi metsästää? Paljon olen kolunnut ja vastaan ei ole vielä tullut..

Halu ostaa olisi kova mutta kun..

Eli siis: minä <-----> SotN. Kuinka kohtaamme?
Sinun postimerkkisi palavat.

Lumienkeli

#1
Jos uskallat matkustaa eBayhin sieltähän initä voisi irrota... Ainakin amerikkalaisia versioita saa. Ja huuto.netissä niitä pyörii välillä (hyvin harvoin).
Soredemo boku wa yattenai.

Christophe

#2
Jos kelpuutat japanin version, niin play-asia on niitä kaupitellut. Saturnin versiota on ollut ihan viime aikoina tuolla. Ebaysta voi lohjeta halvemmalla, mutta 2nd hand romputinpelien kunto on aina Mystery 200 pts.

Anonymous

#3
Kyllä se olisi, ikävä kyllä, oltava tuo kotoinen perus-PAL.

Castlemania

#4
Jos haluat ni voit toki ladata jonku Pleikkari emun ja sitte imuttaa
SoTN:n netistä jos ei löydy mistää muualta. (En tiiä kyl saako tälläsii pistää foorumille)

Saastara

#5
Niin, ehkä tässä liikutaan sillä kuuluisalla veteen piirretyllä viivalla..
Onhan tuo mielessä käynyt, mutta en ole mitään oikein löytänyt..
Sinun postimerkkisi palavat.

Castlemania

#6
Pleikkari emuista ePSXe on paras ja SotN:in voi löytää p2p ohjelmilla (shareazalla parhaiten)

Saastara

#7
Hmm.. Siinä vain ei ole sitä "The-tunnetta".. :(
Sinun postimerkkisi palavat.

A-Yty

#8
Jepulis. Tervetuloa Kellotorniin.

Tämän asian puitteissa on lähestytty aikaisemminkin ja tuossa ne ensisijaiset vaihtoehdot jo tulivatkin. Elikkä Huutis on se otollisin paikka, johon aina silloin tällöin SotN eksyy. Mutta jos onnistuu, suosittelen eBayta, jossa markkinat ja tilaisuudet ovat huomattavasti avarammat.

Huutiksessa minua ärsyttää "salamyynti", johon myyjillä on tietty täysi oikeus, mutta joka on "epistä" muille huutajille. Eli laitetaan esim. SotN 50 euron lähtöhinnalla ja myidään suoraan jollekin kuudella kympillä ilman että vaivaudutaan edes paria päivää odottelemaan kuinka paljon porukka todella olisi valmis pelistä maksamaan.

A-Yty

#9
Huutiksesta vielä: olen myös alkanut SUURESTI epäilemään "hinnannostohuutajia" elikkä hemmoja, jotka tuntevat myyjän ja loppusummaa nostaakseen ovat sopineet myyjän kanssa että huutavat tietyn verran.

Castlebat

#10
Itse ostin  ebaysta kovalla hinnalla kylläkin. Sieltä löytää joskus PAL-versioita. Joten jos siellä käyt, varaa paljon rahaa käyttöön.  :mrgreen:
Castlebat, asuu linnan ylimmäisessä tornissa.