GBA:n viimeisimmät kaksi vaanijaa tuplapaketissa

Started by Lumienkeli, 09 December 2005, 18:08

Previous topic - Next topic

Lumienkeli

http://uk.gs.konami-europe.com/news.do?idNews=136

Eli tällainen uskomattoman karmivalla kannella varustettu kokoelma saapuu kauppaan helmikuussa. Minä haluaisin Harmonyn mutta omistan jo Arian niin en tätä tuplapakettia varmaankaan osta. Harmonyn haluan myös siksi erikseen että siinä tuli juliste mukana niinkuin Ariassa ja Dawnissa. Hinnasta ei kai sanott tuossa artikkelissa mitään mutta eiköhän se ole tavallisen GBA-pelin hintainen eli varmaan 49.95.
Soredemo boku wa yattenai.

A-Yty

#1
Kansi ei aivan kammottava ole. Tausta tosin olisi kannattanut laittaa vaikka mustaksi.

Taitaa multakin jäädä ostamatta, osaksi juuri tuon julisteen takia. Harmony olisi aikanaan pitänyt ostaa uutena. Olen oppinut, että Vaniat katoaa aika äkkiä kaupoista ja uusia harvemmin tulee.

Q

#2
Ihan mukava budjettiratkaisu, kun Harmonyakaan ei tahdo enää löytyä mistään. Itse ostaisin nuo kuitenkin erikseen, jos mieli tekisi taas päästä niitä pelaamaan.

Andy

#3
Tuommoisen tuplapaketin voisi vaikka ostaakin, kun en kumpaakaan peliä vieläkään omista. Julisteista en liiemmin perusta, joten tämä olisi herkkupala meikäläiselle.

Täytyykin laittaa ostoslistalle, jos vain budjetti sallii.
Hah, Trevor you ain't!
-Grant DaNasty

qwertyu

#4
Aria on jo, mutta Harmonya ei, joten ostolistalle menee.

Grievous

#5
Ei ole kumpaakaan, ostoslistalle!
Nintendo DS 24/7



Learn to know the dark side of the Force...

Kultamuna Classic

#6
Jos molemmat pelit jo on, kannattaako hankkia? Eli onko mitään bonuksia tjsp?

qwertyu

#7
Quote from: ""Kakkelihaadi""Jos molemmat pelit jo on, kannattaako hankkia? Eli onko mitään bonuksia tjsp?

En ole ainakaan kuullut, että olisi. Uskoisin, että ei. Säästäähän tuossa yhden kasetin verran tilaa, jos pelin ottaa vaikka matkalle mukaan, muttei pelkästään sen takia kannata varmasti pelin hintaa maksaa.

Lumienkeli

Tätä peliä saa nyt play.comista 17.99£ eli n. 25 euroa.
Soredemo boku wa yattenai.

Elmina

Just joo, pitihän mun ny mennä se tilaan kun sanoit...  :) Meillä itte asias on Harmony jo mutta kun Ariaa (uhh, siis, oikeaa kopiota) ei oo niin pitäähän se saada.

Tietääkös kukaan millanen toi Play.com on ostaa? Toimitusajat jne?

Lumienkeli

Jooh, olen tilannut sieltä kymmenittäin tavaraa ja aina on tullut ehjänä perille luvatussa aikamäärässä eli 3-5 päivää. Suosittelen!
Soredemo boku wa yattenai.

Elmina

Hyvä tietää. Kiitos! ^^

Maduk

#12
Ostoslistalla on, ei ole kumpaakaan. Ja A-Yty, tuttu juttu tuo ettei löydy, sain metsästää aika kauan Dawn of Sorrowia kunnes löytyi pien-nettikaupasta.

A-Yty

#13
Quote from: "Maduk"Ja A-Yty, tuttu juttu tuo ettei löydy, sain metsästää aika kauan Dawn of Sorrowia kunnes löytyi pien-nettikaupasta.

Tarkoitat varmaan Ariaa.  ;)

Ukko

#14
Tilasin mokoman paketin Lik-Sangista eilen. Ei oikein suomalaisista kaupoista tunnu löytyvän tätä. Gamelifessa ja Puolenkuunpeleissä kai on aika kalliilla, mutta en tue kumpaakaan. Eka yritin play.comista tilata mutta eihän tää OP:n electroni toimi ilman Verified By Visa palvelua. Ois ollu hintaa tommoset 28 euroa mutta ei Lik-Sangin 34 euroakaan oo paha.