Mistä Castlevanioita?

Started by qwertyu, 19 October 2005, 09:35

Previous topic - Next topic

qwertyu

Tuntuu olevan aika kiven alla nämä Castlevaniat nykyään. Olen haeskellut Symphony of the Nightia ja Harmony of Dissonancea, mutta eipä noita näytä mistään saavan. Ulkomailta saisi, muttei sieltä viitsi tilata ja erityisesti SotN maksaa aivan järkyttävän paljon. Eli tietääkö joku, mistä noita voisi löytää?

Castlebat

#1
Jos on mahdollista niin katso ebaystä. Mie metsästän Symphony of the Nightia koko ajan.

Good luck friend. Ne on kuin kallion alla.
Castlebat, asuu linnan ylimmäisessä tornissa.

qwertyu

#2
Kuinka hyvä tuuri voi käydäkään! Aivan uskomatonta! Katsoin tänän Huuto.netiä ja siellä oli myyninssä Symphony of the Night (halpis-ntsc-versio). En ollut uskoa silmiäni. Koska en ole huuto.netiin rekisteröitynyt, lähetin myyjälle sähköpostia ja hän suostui myymään pelin! 30 euroa plus postikulut! 30 euroa!

Harmi, etten omista pleikkaria, jolla ntsc-pelit toimisivat, mutta pleikkariemulaattorillahan tuo toimii. Itse asiassa emulaattorilla olen peliä jo pelannut. Mutta pian omistan sen itse, aitona! Ihanaa, mahtavaa, loistavaa, ja kaikkea muuta positiivista.

Niin ja eilen löysin uutena Aria of Sorrowin kaupasta.

Rachel

#3
Onneksi olkoon! 30 euroa ei ole yhtään liikaa niin hyvästä pelistä! :D Silloin kun minä yritin huutaa SotNia huutonetistä, hävisin yhden huudon koska toinen huutaja halusi mielellään maksaa pelistä yli 120 e. Seuraavan huudon sitten voitinkin eikä tarvinnut maksaa kuin 86 e! ^^

Q

#4
Suomessa ainoa varteenotettava paika on Huuto.net, ja sitten jotkut pelidivarit joista kukaan ei ole koskaan kuullutkaan. Suosittelen perehtymistä eBayn saloihin, sillä sieltä löytyy lähes aina Castlevanioita alustasta riippumatta ja edullisemmin kuin Huuto.netistä. Britanniasta tilattaessa postimaksutkaan eivät päätä huimaa. Tuon Harmony of Dissonancen PAL-versio tuntuu kyllä olevan aika kortilla.

A-Yty

#5
Tuossa itsekin olen ajatellut, että paras lähde Vanioille olisi esim. Saksassa tai Britanniassa, mutta myös minulle ulkomaankauppa tuottaisi ongelmia.

Christophe

#6
Symphonyn saa helpoiten Saksan ebaysta, jolloin peli on aito PAL-versio, mutta ohjetekstit ja vihkot on saksankieliset. Itse peli on täysin englanniksi. Usa:n Greatest Hits-versiolla ei ole sitten niin mitään keräilyarvoa. Älkää nyt hyvät ihmiset maksako viimeisiä rahojanne trokareille :/

Euroopan ebaysta ostettaessa voi maksun hoitaa EU-tilisiirrolla, joka ei maksa mitään toiseen EU-maahan. Varmistakaa, että myyjällä on hyvät palautteet ja eikun ostamaan. Erityisesti saksalaiset ovat todella luotettavia kauppakumppaneita. Paypaliin kannattaa ehdottomasti tutustua, jos vain luottokortti löytyy.

Gameboy-peleihin ebayssa kannatta suhtautua suurella varauksella: valtaosa peleistä on etenkin koteloitten suhteen hämäävän hyviä piraattikopioita. Näissä ei ole tallennusmahdollisuutta, kun ei ole moduulissa muistipiiriäkään. Itsekin haksahdin, mutta onneksi sain aidon pelin saksalaisen kaverin avulla.

Castlebat

#7
Ostin SOTN englanning ebaystä, ja oli hyvä myyjä. Pal-versiot on kallion alla nykyään.  :?  Toki saksan ebay on hyvä mutta suurin osa ei hyväksi paypallia. Itselläni on Visa Electron ja ei ole ollut ongelmia juuri ollenkaan...
Castlebat, asuu linnan ylimmäisessä tornissa.

A-Yty

#8
Maksoit Visa Electronilla..? Maksoit euroilla niin kuin esim. Play.comissa on tapana?

Tuliko kuinka postituskustannuksia? Kerro lisää, olen itse meinannut monta kertaa kääntyä ulkomaiden puoleen. Kenties jopa tuo Limited Edition lähtisi siedettävään hintaan.

Castlebat

#9
Tai siis hmm.. Minulla on Visa Debet kortti ja paypal tili, Paypal kääntää eurot dollareiksi, jos maksaa sen kautta. Suurin osa Ebayn myyjistä päättää postikuluista itse. Koska ostin SOTN paketin Englannista, postikulut oli jotain £5.50.

Eli: ensin Visa Debet, sitten ebay tili + paypal tili. Näin se mulla toimii.

Kysyttävää? Minulla ei ole ollut ongelmia, muuta kuin pelin löytämissä.

Katsokaas tätä, jos kiinnostaa harvinainen.  http://cgi.ebay.ie/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=8227387058&rd=1&sspagename=STRK%3AMEWA%3AIT&rd=1
Castlebat, asuu linnan ylimmäisessä tornissa.

D. Brando

#10
Minua kiinnostaisi tuo Rondo of Blood. Mistä sen voisi hankkia ja miten saada toimimaan? Kun kuulemma PC Engine pelit eivät toimi normaali PC:llä, mutta itse en tiedä tästä mitään koska en hirveästi tekniikasta ymmärrä, pelaan vain.

Kultamuna Classic

#11
Quote from: ""Ehzker""Minua kiinnostaisi tuo Rondo of Blood. Mistä sen voisi hankkia ja miten saada toimimaan? Kun kuulemma PC Engine pelit eivät toimi normaali PC:llä, mutta itse en tiedä tästä mitään koska en hirveästi tekniikasta ymmärrä, pelaan vain.
PC:lle on PC Engine Emulaattori Magic Engine, joka pyörittää siis PC Enginen pelejä kotikoneella. Beta version emulaattorista saat osoitteesta http://www.magicengine.com/ .  Beta versiolla pystyy tosin pelaamaan ainoastaan 5min ilman keskeytystä, täysversio maksaa.

Itse pelin saa ostettua miljoonilla E-Baysta http://www.ebay.com/ . :mrgreen:  Eli kukaan täälläkään foorumilla ei varmaan ihan laillista versiota pelaile.  :wink: