Päivitykset sivustolla 31/07/13

Started by Rod, 08 May 2006, 17:39

Previous topic - Next topic

Rod

    Tälläiset kommariketjut ovat nykyisin yleisiä ja suuressa kansansuosiossa monilla sivustoilla, joten miksei sitten täälläkin. Eli ilmoituksia foorumi-ihmisille, mitä uutta sivustolle on tullut. Kommentteja päivityksistä saa antaa.


8.6.2014


  • Lords of Shadow 2 arvio / Andy

17.11.2013


31.7.2013


  • MoF arvio / Andy

4.2.2013


  • Uusi sivu kolikkopeleille / Q
  • Chronicles arvio / Graham

25.10.2011


  • Uusi artikkeli / Q
  • LoS arvio / A-Yty

7.10.2010


  • Uusi artikkeli / Andy
  • SotN OST "katsaus" / Rod
  • SotN PSP arvio / Rod
  • PS3 teema
  • Uusi osio spessuille

21.10.2009


  • OoE arvostelu / Q
  • Castlevania Pachislot OST / Rod
  • Kokoelmat ja uudelleenjulkaisut -osio / Staff

19.6.2009


  • Judgment vinkit / Kreivi Krapula
  • Vampire Killer arvostelu / Q
  • Castlevania 64 arvostelu / Andy
  • "The only true" Castlevania.. / "Se ainoa oikea" Castlevania | A-Yty
  • Leon Belmont eng / A-Yty

25.2.2009


  • OoE arvostelu /Andy
  • DXC, OoE, OoS vinkkejä /Kreivi Krapula

28.12.2008


  • LoI arvostelu /Graham
  • DXC OST arvostelu /Rod
  • Grant DaNasty esittely /Q
  • Cv64, LoD & OoE kuvakaappauksia sekä kansikuvien kohennuksia

14.9.2008


  • OoS arvostelu /Andy
  • GoL arvostelu /Rod
  • Käännöksiä: Alucard ja Continuevania: The Quest for the Preservance of Castlevania /A-Yty
  • Judgment & OoE kuvakaappauksia

6.4.2008


7.10.2007


  • Hahmoesittely Richteristä (A-Yty)
  • Kuvia Dracula X (A-Yty)
  • Sanakirja (staffi)
  • Dracula X Chronicles -sivu
  • Tageja sivuille

2.9.2007


  • Sequence Breaks vinkkejä by Master-88
  • Akumajo Densetsun tarina ja Q jälleen asialla
  • Stables (Simon's Theme) remix-biisi
  • Skanneja A-Ytyltä

21.7.2007


  • Simon's Quest läppäri by Q
  • Castlevania-arvostelu ja Q jälleen asialla
  • Tasovinkkejä Legendsiin Kreivi Krapulan työstämänä
  • Saakelisti kuvia, lukekaa lisää täältä. Lisää kuvia vielä tulossa.


24.2.2007


  • Q:n hampaissa Portrait of Ruin
  • A-Ytyn näppäimistö on laulanut seuraavaa: HEY päivittynyt ja hahmoesittelyssä Trevor Belmont
  • Q napsinut kuvakaappauksia Portrait of Ruinista ja A-Yty skannasi pienen kansikuvan Castlevania kuusnipalle
  • Uusi artikkeli by Q
  • Näiden lisäksi sivuilla on tapahtunut myös kaikkea muuta, mutta en nyt muista ja jaksa selittää niistä sen enempää


6.1.2007


  • Lament of Innocence OST -arvio by Elmina
  • A-Yty napsi shotteja Vampire Killeristä
  • MASTER-88 villiintyi kirjoittamaan kasan Sequence Breaks -vinkkejä peleihin CotM, AoS ja DoS


6.11.2006


  • Yöteema
  • Haku
  • Arvostelumahdollisuus


30.10.2006


  • Ulkoasu vaihtunut. Synkempi teema tulossa lähiaikoina.
  • Tulossa myös muita pieniä uudistuksia.
  • Uusi kyssäri


23.9.2006


  • Uusi osio Hahmot näki päivänvalon. A-Yty ja Q ahkeroinut.
  • 20 vuotta Vaniaa by Andy
  • Lisätty Kreivi Krapulan remix biisi Wicked Childista
  • HEYkin päivittynyt viime näkemältä


8.8.2006


  • Qualtaghin CoD arvostelu
  • HEY päivittynyt A-Ytyn toimesta
  • Uusi kuva Metalmikulta galleriaan
  • Uusi kyssäri etusivulle


8.5.2006

[/list]

Persläpi

#1
Joo, A-Yty ilmoitti läppäristään eräällä toisella topicilla. Ja kun seuraava päivitys tulee siellä on minun läppäri LoD:iin jos saan sen siiheksi valmiiksi. Ja hymiöitä on tullut minulta myös: esim tämä: :pullo:
Koodi:  :pul lo: ilman väliä
Amatööreistä poikkean siinä, että olen oikeasti lahjakas.

A-Yty

#2
Kuvalinkit DC-läppäreissä eivät näy ainakaan minulla.  :shock:

Kerro hyviä uutisia, Rod. Sano, että tämä on normaali juttu ja että sinulla on linkeillä varustettu teksti tallessa.  :alko:

Persläpi

#3
Quote from: "A-Yty"Kerro hyviä uutisia, Rod.   :alko:
Amatööreistä poikkean siinä, että olen oikeasti lahjakas.

A-Yty

#4
Kyllä itse teksti onkin siellä, mutta siellä kuuluisi olla myös kuvalinkkejä pitkin ohjeita.

Persläpi

#5
Ok, eikös Rod ole niitä laittanut, vai eikö ne toimi? Muuten hyvä läppäri  :jees:
Amatööreistä poikkean siinä, että olen oikeasti lahjakas.

A-Yty

#6
En tiedä, mutta toivottavasti tälle löytyy selitys ja ratkaisu. Ja kiitoksia.

Ilmeisesti tästä versiosta puuttuvat myös kirjoitusvirhekorjaukset (huomasin, että "Hautaluolaston" edessä on ¨-merkki, jonka olin korjannut pois melkein heti ensimmäisenä ruvetessani lukemaan viimeistä versioita läpi).

Rod

#7


Vähän hiljainen kesä, mutta syksyllä vauhti vähän kiihtyy. :|

Rod

#8
Tätäkin vois tuupata ylöspäin, vaikka uuden viestin merkki varmaan näkyisikin muokkauksen johdosta. Kommatkaa nyt vähäsen uusista päivityksistä.

A-Yty

#9
Löytyykö hahmo-osiolle oma linkkinsä itse sivuilta?

Q

#10
Tuota 20-vuotisartikkeliakaan ei sivun navigoinnista vielä löydä. Itse laittaisin sen Artikkelit-valikon sisälle. Tuo remix oli aika jees, mutta sitä ei pääse lataamaan koneelleen rekisteröitymättä SoundClickiin.

A-Yty

#11
Ah, joo. Ajattelin vain kun päivityksestä ilmoitettiin jo tässä vaiheessa.

Kuulin muuten aikanaan juttua, että joku tyyppi olisi oikolukenut tuon 20-vuotisartikkelin jotakuinkin läpi. Taisi olla joku LV-porukkalainen. Kukas se nyt olikaan..:hmm:

Rod

#12
Meni vähän kauan tuon etusivun kanssa, niin jäi nuo linkit heti laittamatta. Pahoittelut tuosta etusivun kuvasta, mutta parempaa en nyt jaksanu alkaa väsäämään (kunnon mad photoshop skillz).  Olkoot tuo historia nyt etusivulla, ehkä myöhemmin jonnekin muualle. Nyt on tuollainen merkki vieressä, niin nyypätkin hoksaa uudet alueet. :o

QuoteTuo remix oli aika jees, mutta sitä ei pääse lataamaan koneelleen rekisteröitymättä SoundClickiin.

Juu, en viittinyt upata tuota lv.comiin, kun se on tuonne SoundClickiin eka laitettu. Krapula voi tietysti antaa luvan upata tänne, jos haluaa.

Elmina

#13
*vilkaisee artikkelia* Hyvältä näyttää...

...siis paitsi se kohta jossa väitetään että CV Legends poistettiin aikajanasta... tietyistä syistä. Eiköhän ne syyt ole enemmän siinä että Legendsin tarina on ristiriidassa CV sarjan parhaimpien pelien (CV3, SotN) kanssa, Ja sitte on tuo LoI...  ;)

...Mitä? En mä mikään IGA fangirl ole. Mutta CV3 > Saaplarin Legends any day. PERKELE TREVOR OLI SE EKA. :[

Maria

#14
Elmina puhuu asiaa; älkää nyt hemmetissä alentuko kirjoittamaan moisia faniteorioita syyksi asioille joitten syyt on ihan muualla. RESEARCH PEOPLE!

Kiva Hahmot-sivu, vaikka vähän lyhyt onkin, sisältäen vasta 4 pelin sankareista... MUTTA! Eikö kukaan ole koskaan kuullut perus-webbisuunnittelusta? Ainoastaan Justen kuva on jotain 20 KB - muut on, mitä, 100+ KB KAPPALE? Ei helevetissä, noin suuria kuvia ei saa olla samalla sivulla  :whip:

...ETENKIN kun jotkut meistä käyttää Netikan NIIN MAHTAVAN NOPEAA yhteyttä. Huomatkaa sarkasmi. Mutta kuvat ei saa ladata noin kauaa. Etenkin kun... otetaas esim. tuo Alucard:n kuva. 166 KB? 279x394 pixeliä JA hahmot sivulla koko ei olekaan kuin 177x250px? Tuollainen pakotettu resize on aloittelijoiden virhe, ja se muuten kanssa NÄKYY! Eli nyt kyllä grafiikat uusiksi tuolta "pää" hahmosivulta.