Pelimusiikki, joka inspiroi tällä hetkellä

Started by Kultamuna Classic, 02 June 2005, 18:34

Previous topic - Next topic

A-Yty

#30
Quote from: "Rod"倉持武志 - 乾坤の血族 Ver.511 ~ドラキュラバトル 螺旋階段ステージ~

Pachislotin OST tupsahti tänään syliin. :rock:
Oon tota kuunnellut ja täytyy sanoa että kokonaisuus on aika vaisu. Vähän niin kuin jotain katkonaisia remiksejä CoD:in OST:ista  :[

Q

#31
Kuulostaa karulta, kun jo CoD:in soundtrack itsessään koostui usein katkonaisesta TNG- ja SotN-remiksoinnista. Mutta en sano vielä mitään kun en ole Pachislot-levyä kuunnellut.

A-Yty

#32
Tuo Big Bonus -tunnari on kyllä helvetin hieno:

http://www.youtube.com/watch?v=ovq6TKQjGUU

Lumienkeli

#33
Olen lähiaikoina tilaillut Yasunori Mitsudan uusimpia CD:itä ja tänään tuli postiluukusta Sailing To The World.
http://www.last.fm/music/光田康典/Sailing+to+the+World
Soredemo boku wa yattenai.

Andy

#34
Michiru Yamane - Town Called Gordowa

Löysinpä tämänkin kappaleen. Oli hukkunut aiemmin Curse of Darknessin musiikkikavalkadin joukkoon. Sävellyksessä on havaittavissa muuten yhtäläisyyksiä Iron-Blue Intentionin kanssa.
Hah, Trevor you ain't!
-Grant DaNasty

Tingle

#35
Juuri pelityksessäni olevan Mega Man ZX Adventin äänimaailma tihkuu hunajaa. Hassusti tosin tykkään pelin remixatusta OSTista alkuperäistä enemmän. Kenties sisälläni asustaa sittenkin oikea ihminen? *_*

Jtn suosikkeja:

Grey
Bösse
Aeolus
Rospark
Siarnaq
Soul Ablaze
Pandora & Prometheus
~ Moi ~

Rod

#36
Viimein saapui postista Skyrimin soundtrack Jeremy Soulen nimmarilla varustettuna. :jees: Täyttä timanttia neljän lätyn verran.

Lumienkeli

Ooh... Täytyy myöntää että nautin suuresti siitä pelatessa. Mitä maksoi postikuluineen?
Soredemo boku wa yattenai.

Rod

26 euroa posteineen, kun marraskuun alussa ennakkotilasin. DirectSong taitaa olla ainoa mesta, mistä saa fyysisessä muodossa.

A-Yty


Menisi helposti Castlevania-musiikkina  :[

Q

Quote from: A-Yty on 17 December 2023, 21:32Menisi helposti Castlevania-musiikkina  :[

Sama mies sävelsi musiikkia myös Portrait of Ruiniin. 8)

Wanhus

Itse kuuntelen paljon Amiga, Megadrive ja NES musiikkia koodatessa ja maalatessa. Eräs amiga biisi tosin on ollut lähiaikoina vahvana ykkösenä