Paras Castlevania

Started by Q, 02 June 2005, 10:55

Previous topic - Next topic

Castlemaniac

#15
Draculan Kirous on noista paras CV peli koska siinä on neljä pelattavaa hahmoa ja monta eri reittiä valittavana eri tasoihin. Sitten on tietenkin mahtavat musiikit näinkin vanhaksi peliksi eli tämä CV peli rulettaa.  :whip:

A-Yty

#16
Quote from: Puranne on 02 June 2005, 21:51
Quote from: "Juste"SotN on kyllä se kaikista paras Castlevania joka eteen on sattunut (ja kaikkiahan minä olen siis pelannut, joten...). Siinä on, kuten moni on jo sanonut haltioiva musiikki, ja sehän oli ensimmäinen ns. "explore" Castlevania, ja sellaiset on mieleeni.

Kyllä se Simons Quest taisi olla se ensimmäinen "explore" Castlevania.  :wink:
Tai jos ollaan vielä tarkempia, niin Vampire Killer  :[

Yleensä olen kiikunkaakun SotN:in ja jonkun muun välillä. Hyvin usein se joku on Dracula's Curse. Ja juuri nyt arvostaisin sen yli SotN:in. Se otti Klassikkovanian parhaan osan ja paransi sitä vapaavalintaisuudella. Uudelleenpeluuarvo on korkea - ilman SotN:in avuja, kuten CD-laatuääntä ja kontrolleja. Valinta ei ole siis helppo, mutta taivun DC:hen juuri tällä kellonlyömällä.

Tosin Klassikkovanioista yli kaiken arvostan edelleen Super Castlevanian. Olisi helpompi valita jokaisesta Vaniatyypistä parhaansa. Metroidvanioista SotN on totta kai ykkönen ja kyllä minä sen jonain päivinä rankkaan parhaaksikin  :magic: