Foorumille logo

Started by Q, 13 February 2006, 13:21

Previous topic - Next topic

Rachel

#15
Testailin nyt photoshoppia siihen Parasiitin logoon. Tein pari erilaista versiota ja mielestäni parhaiten niistä onnistui tämä:



Ja tältä se saattaisi näyttää käytössä.

Voin pienentää/suurentaa kuvaa tarpeen mukaan ja muokkailla muutenkin. Jos haluatte nähdä niitä muita versioita mitä tein, niin voin laittaa niitäkin tänne. Oli kiva tehdä logokuvaa noin hienosta fontista. Oletko ParasiteX suunnitellut sen kokonaan itse vai käyttänyt pohjana jotain valmista fonttia ja jos niin mitä? :)

ParasiteX

#16
Quote from: "Rachel"Oli kiva tehdä logokuvaa noin hienosta fontista. Oletko ParasiteX suunnitellut sen kokonaan itse vai käyttänyt pohjana jotain valmista fonttia ja jos niin mitä? :)
Jos joskus jaksan niin luon oman Vaanija -fontin!  ;)
Tuota taustaa voisi ehkä laittaa transparentiksi tai kehittää jotenkin.

Itse väsäsin vaan tällaisen...

(Ei ihan sulattaudu foorumin ulkoasuun. :( )

Edit: Päivitys.

Rachel

#17
Quote from: "ParasiteX"Tuo tekemäsi modifikaatio on muuten foorumin aiheeseen mitä sopivimpia, eikä erotu mitenkään foorumin ulkoasusta. :app: Ajattelin että tuohon voisi vielä kokeilla lisätä sanan foorumi.

Muuten, onko tämä Linnavaanijat foorumi nyt ihan eri asia kuin Linnavaanijat sivusto? Siis jos nämä kuuluvat yhteen, niin eikö näille sopisi silloin yhtenäinen logokin? Vaikka sitten erivärisenä niin sopii paremmin ulkoasuun? Tuli vaan mieleen. :)

Q

#18
Quote from: "Rachel"Muuten, onko tämä Linnavaanijat foorumi nyt ihan eri asia kuin Linnavaanijat sivusto? Siis jos nämä kuuluvat yhteen, niin eikö näille sopisi silloin yhtenäinen logokin? Vaikka sitten erivärisenä niin sopii paremmin ulkoasuun? Tuli vaan mieleen. :)

Jos joku löytää hyvän tummansinisen teeman, niin voisi käyttää tuota sivuston logoa. Joka tapauksessa tämä punainen jäisi sinisen teeman rinnalle, että parempi siinä mielessä on olla erillinen logo.

Toi fontti on kyllä siisti. Itse asiassa tämä on paras näistä ehdotuksista. Ehkä hieman suurempi voisi olla kirjainten koko ja korkeussuunnassa voisi viedä vähemmän tilaa, niin se olisi siinä.

Rachel

#19
Quote from: "Qualtagh"Toi fontti on kyllä siisti. Itse asiassa tämä on paras näistä ehdotuksista. Ehkä hieman suurempi voisi olla kirjainten koko ja korkeussuunnassa voisi viedä vähemmän tilaa, niin se olisi siinä.

Joo, muokkailen sitä kunhan taas on sopivasti aikaa. :) Minä voin tehdä sen jos saisin Rodilta Vaanijat logon kuvan tai sitten muokkaan screenshotista.

ParasiteX

#20

 :P


Taas edittiä kehiin. Elikkä jos koitan tehdä mahdollisimman asiallisen, yksinkertaisen ja samalla myös vähän LV -sivustoonkin sopivan värjäyksen, niin tulos olisi jotain tähän suuntaan...


Enempää en ala väsäilemään, ellei joku sitten pyydä. Tehkää mitä teette ja kysykää jos kysyttävää on. :|

Rachel

#21
Säätelin vähän alkuperäisen LV-logon värejä. Tästä pääsette näkemään sen. Jos siihen vielä lisäisi alle 'Foorumi' samanlaisella fontilla millä pääsivun logon alla lukee sivuston osoite, niin ainakin tyylin puolesta sopisi hyvin yhteen.

A-Yty

#22
Mulle toi kelpais parhaiten. Periaattessa koska se on Vaniamaisin tähän mennessä.

Mutta hienoja teoksia ovat olleet kaikki. Voisiko esim. Deeku koittaa väsätä LV-tekstin oikean CV-logon tilalle niin kuin tossa Rodin Bloodlines-logossa?

ParasiteX

#23
Quote from: "A-Yty"Voisiko esim. Deeku koittaa väsätä LV-tekstin oikean CV-logon tilalle niin kuin tossa Rodin Bloodlines-logossa?
Olen tuota ennenkin koittanut ja kyseessähän on aika helvetin työläs homma. Vaikeinta on varmaan päättää, että mistä CV -logosta sen väännöksen tekisi. Esim.
http://images.google.fi/images?q=castle ... Etsi+kuvia
Sitäpaitsi Rod on jo tehnyt tuon logon ensimmäisestä osasta(melkoisen hyvinkin vielä), joten siitä en ala mitään väännöksiä tekemään. :kahvi:
No onhan varmaan täysin ymmärrettävää, että jos haluatte kiinteän ja pysyvät logon, mutta vanioitakin on niin monta, että emmehän me ylistä mitään vaniaa ylitse muiden?(paitsi SOTN :P )
Tämän ratkaisun monipuolisuuden lisäksi jokainen saisi koittaa tehdä omaa mielivaniaa ylistävän tekeleen. :jees:

Q

#24
Quote from: "Rachel"Säätelin vähän alkuperäisen LV-logon värejä. Tästä pääsette näkemään sen. Jos siihen vielä lisäisi alle 'Foorumi' samanlaisella fontilla millä pääsivun logon alla lukee sivuston osoite, niin ainakin tyylin puolesta sopisi hyvin yhteen.

Jees, tuo on tismalleen sama idea mikä itselläni oli mielessä. Yritin ujuttaa sitä tuohon punertavalle taustalle, mutta noin tummalla se olisi selvästi edustavampi. Pitäisi vaan saada tuon fontin nimi selville. :)

Hyvä idea kieltämättä tuo random-logokin. Tai sitten vaihtaa logoa esim. kahden viikon välein.

Anonymous

#25
Quote from: "A-Yty"
Quote from: "Äijä"[im g]http://img103.imageshack.us/img103/3043/linna4ti.jpg[/img]

Oonko mä tuolla kumossa vai onko mulla joku kypärä päässä? :hmm:

Näyttäs olevan kumossa ja joku lippis väärinpäin.

Rod

#26
Ei tuon LV-logon tekemineen oikeastaan mikään tuskallinen projekti ole. Ainoastaan tuon käännetyn J:n teko on helvetillinen. Vähän ketuttaa kun hukkasin aikoinaan värillisen version ja vain mustavalkoinen jäi jäljelle. Tein tuon silloin vaikeimman kautta, eli isona versiona. Myöhemmin tein Chroniclesin ja Vampire's Kiss'in logoista omat versiot, jotka tein pienemmiksi (=helpompi tehdä). Paras työkalu on ehdottomasti Paint. Joku sais kyllä vääntää kaikista logoista käännöksen. :mrgreen:

Tässä vielä tuo alkuperäinen: http://linnavaanijat.com/rodimus/lvt_logo.BMP

ja yks spessu: http://linnavaanijat.com/rodimus/logo.JPG ;)

Tuo L on vieläkin jäänyt viimeistelemättä. Sivuilla olevaa logoa on vähän paranneltu.

Rachel

#27
Kiitos noista logoista Rodi! Osaatko vielä sanoa millä fontilla Linnavaanijat sivujen logon alle on kirjoitettu sivuston osoite? :)

Castlemaniac

#28
Quote from: "ParasiteX"

Suosikki on vaihtunut, mielestäni tämä on paras logo tällä hetkellä.  :app:

Rod

#29
Quote from: "Rachel"Kiitos noista logoista Rodi! Osaatko vielä sanoa millä fontilla Linnavaanijat sivujen logon alle on kirjoitettu sivuston osoite? :)
Old English. Tuosta on kaksi eri versiota netissä, mutta tämä versio on se "ohuempi".