Olisitteko kiinnostuneita PS2:en Cassuista remastereina?

Started by Bengr Hausve, 05 September 2019, 02:03

Previous topic - Next topic

Bengr Hausve

Eli Lament of Innocence ja ja Curse of Darkness remasteroituna HD piirtoiseksi (ei remadena). Itse olisin valmis.  :pepsi:
Musiikit olivat ainakin eräitä parhaita koko sarjassa imo.  :nuija:

Maria

Oikein mielellään. Jollekin uudemmalle konsolille (PS4), koska nyt just jos haluaisin pelata pitäis säätää tuota PS2:sta.

Bengr Hausve

Samaa mieltä, Maria.  :) Yritin PS2:stani laittaa nykyajan telkkariini, ja kuva oli järkyttävää puuroa. Olisi hieno pelata näitä PS2:n Cassuja saman siistityn standardin mukaan, mitä PS4 on siivonnut muutamia myynnissä olevaa PS2 peliään. Kuten Resident Evil Code Veronica. Kaikki PS3:en digitaalisen kauppansa PS2-julkaisuthan ovat saman kakan näköisiä, kuin mitä itse tunkisi PS2:sen moderniin töllöön.

A-Yty

Totta maar. Olen sen verran edellen trofeisiin hurahtanut (vaikken mitään konsolia ole varmaan seitsemään kuukauteen avannutkaan), että siinä olisi hyvä syy pelata ne uudelleen läpi. Jos siis tuki trophyille ja achievementeille olisi ja hinta olisi siedettävä, niin ostaisin.

LoI:han kaikesta huolimatta on ihan ok toimintapeli. Olen ollut huomaavinani, että jälkikäteen se on nostanut arvostustaankin. CoD:in uusintaan kun saisi nopeammin ravaavan Hectorin, niin se jo parantaisi kokemusta huomattavasti. Alueet olisivat toki edelleen melko tyhjiä :D

Ananaz

Lament of Innocence jokseenkin kiinnostaisi pelata uudestaan, mutta Curse of Darknessiin tuskin tulisi tartuttua.

Paljon mieluummin ottaisin kontrolleiltaan, ruudunpäivitykseltään ja kamerasysteemiltään hivenen viilatut uudelleenjulkaisut N64:n peleistä.
A memory false as summer snow