Grand Theft Auto

Started by Persläpi, 03 May 2006, 15:54

Previous topic - Next topic

Persläpi

Huomasin, että tästä aiheesta ei ole ketjua ollenkaan, joten pistin sellaisen pystyyn. Onhan kyseessä yksi maailman suosituimmasta pelisarjasta! Minulla on GTA LCS, SA, VC, GTA II, ja GTA I. Vain kolmonen puuttuu! Mitä mieltä olette peleistä? Antakaa mielipiteitä. :D
Amatööreistä poikkean siinä, että olen oikeasti lahjakas.

Kermakastikeritari

#1
En omista yhtäkään GTA-peliä, mutta San Andreasta ja alkuperäistä GTA:ta olen pelannut kavereillani... San Andreaksessa tein satunnaisesti joitain tehtäviä, kun olin kavereillani, mutta ne tehtävät eivät kiehtoneet minua yhtä paljon, kuin riehuminen vapaasti tutkittavassa pelimaailmassa. San Andreas on ihan hyvin toteutettu, vaikka siinä onkin paljon pienehköjä bugeja.

Sanoisin näin, että en pidä GTA:sta erityisesti, mutten vihaakkaan...

A-Yty

#2
Ykkönen oli aikansa klassikko, vaikka laneilla harvemmin suostuttiinkin pelaamaan tuota. Vice Cityssä jaksoi riehuminen kiinnostaa jonkun aikaa, mutta nykyään on aika lailla matala kiinnostus koko sarjaa kohtaan.

Persläpi

#3
Ymmärrän, nämä pelit on 10-14 vuotiaille lapsille, joidenka vanhemmat antavat pelata K-18 pelejä. Itse en välitä veren roiskeesta yhtään, se on vain kivaa riehua. Ja takaa-ajo kohtaukset joskus kiehtovat  :brow:
Amatööreistä poikkean siinä, että olen oikeasti lahjakas.

-Zero-

#4
Joo, mä tykkä GTA pelisarjasta toooosii paljon. Mulla on ittelläni kolmonen, vice city ja san andreas.

Kultamuna Classic

#5
X360:lle on ilmeisesti tulossa GTA-pelisarjan uusin osa, ainakin ensimmäisenä.

Ja PSP:n GTA käännetään muuten PS2:lle, ja peli on hinnoiteltu halpispeliksi. ;)

-Zero-

#6
Jee, kaupassa on jo Liberty city stories pleikka kakkoselle! :mrgreen:

A-Yty

#7
San Andreasta olen nyt ajankulukseni pelaillut. Olen kyllä aika pettynyt esimerkiksi grafiikkaan. Mitä uutta tällä on bodaamisen ja syömisen lisäksi tarjota verrattuna Vice Cityyn?

Q

#8
Olen itse pelaillut San Andreasista noin kolmasosan. Juonentapainen parantui huomattavasti kunhan alun gangsta-tehtävät pääsi läpi. Uutta tuossa on ainakin latausaikojen puuttuminen alueiden välillä, mahdollisuus uida sekä monta kertaa laajempi pelimaailma. Kuntoilu ja syöminen ovat kieltämättä aika luokattomasti toteutettu, mutta onneksi niitä ei tarvitse jatkuvasti harrastaakaan. Ehkä pahimmat sudenkuopat pelissä ovat interaktiivisuuden ja suurkaupunkifiiliksen puute. Tunnelmaa syö erityisesti se, jos esimerkiksi kävelet sillalla, alapuolisella valtatiellä ei näy auton autoa koska et satu itse olemaan siellä.

Peklo

#9
Quote from: "A-Yty"San Andreasta olen nyt ajankulukseni pelaillut. Olen kyllä aika pettynyt esimerkiksi grafiikkaan. Mitä uutta tällä on bodaamisen ja syömisen lisäksi tarjota verrattuna Vice Cityyn?
Huonompaa musiikkia, tylsempi pelimaailma, sietämätön päähenkilö, ja kehno tarina kenties?  :)

Metalcoholic

#10
Quote from: "Peklo"
Quote from: "A-Yty"San Andreasta olen nyt ajankulukseni pelaillut. Olen kyllä aika pettynyt esimerkiksi grafiikkaan. Mitä uutta tällä on bodaamisen ja syömisen lisäksi tarjota verrattuna Vice Cityyn?
Huonompaa musiikkia, tylsempi pelimaailma, sietämätön päähenkilö, ja kehno tarina kenties?  :)

Olen samaa mieltä...en nyt tunne mitään rasistisia ajatuksia vellovan sisälläni, mutta jatkuvaa gangsta-räppiä en voi sietää ja kyllä Tommy Vercetti pieksee ton Carl minkä-lien tyylikkyydessä 5-0. Ja tietty se 80-luku  :app:
There are things known and there are things unknown, and in between there are The Doors

FelisLeo

#11
GTA:n suuri heikkous on se, että pelit ovat yksinkertaisesti rumia. Toivottavasti IV korjaa vihdoinkin tämän puutteen.

Rod

#12
GTA IV = hyvä peli.

venzetti

#13
Quote from: "Rod"GTA IV = hyvä peli.

Eipä oo. Tai no, kerro lisää.

DarkCyntax

#14
Mitenkäs tekoälyn laita tässä uusimmassa.