Main Menu

Consolevania

Started by Christophe, 07 January 2006, 22:17

Previous topic - Next topic

Christophe

Onkohan tästä jo ollut juttua? Pikakurssi:
http://en.wikipedia.org/wiki/Consolevania

Kannattaa seurata linkkejä ja katsella ainakin eka osa, jossa Lamentin arvostelu. Varoitus! Ohjelma sisältää ironiaa ja kiroilevia skotteja.

Lumienkeli

#1
Olen katsonut sen jakson missä oli Resident Evil 4:n arvostelu. Taisi olla ihan ok-tasoa.
Soredemo boku wa yattenai.

Christophe

#2
Retrospesiaali on työn alla. :) Puheesta ja kuvasta saa selvän jopa tv-outin kautta katsellessa isolta töllön ruudulta. Laatukamaa, vaikkakin hieman spectrum-keskeistä. Voittaa kuitenkin suomi-tv:n lastenohjelmat mennen tullen ollen sellainen nuorten ohjelma.

Q

#3
Olen katsonut jotain toista videopelishowta, jossa oli kiroilevia skotteja, mutta muistaakseni kyse ei ollut tästä. Täytyypä tutustua paremmalla ajalla.

Castlemaniac

#4
Aluksi luulin että tämä Consolevania on joku Castlevania peleistä tehty sketsi sarja, mutta tämä on siis peliohjema tyyliin tilt.tv ja play, onko parempikin ohjelma kun tilt.tv ja play?, ehkä voisin tutustuakkin tähän ohjelmaan, jos jaksan.  :|

Christophe

#5
Retro-osiossa on pari NES:in tv-mainosta, toisessa pyörähtää itse Hulk Hogan! Missä muualla näet tämän tänä päivänä? Ohjelman muu "anti" jää jokaisen oman harkinnan varaan. Juttujen tajuaminen vaatinee pientä kokemusta brittien 80-luvun kulttuurista ja Dr Who:n pikakurssin. Tätä tv-tieteissarjaa löytyi takavuosina jopa suomennettuina nuortenkirjoina.

DS:n ja Björkin yhdistäminen oli jo karua. Ihku ekassa osassa on painpeli esittelyssä ;)

Rachel

#6
Nyt Christophe mainostit niin hyvin että minunkin oli ihan pakko laittaa retro special latautumaan.  :mrgreen:
Mikäs painipeli siinä ekassa osassa esitellään?