Metal Gear jälleen kerran

Started by Kultamuna Classic, 13 July 2005, 20:25

Previous topic - Next topic

Andy

#60
En ole alkuperäistä pleikkaversiota pelannut MGS:stä läpi, mutta Twin Snakesin tosiaan pelasin. Oli mielenkiintoinen pelikokemus valehtelematta. Substancen osto on käynyt monesti mielessä, mutta se on PS2:lle aika harvinainen peli.
Hah, Trevor you ain't!
-Grant DaNasty

A-Yty

#61
Quote from: "A-Yty"http://www.play.com/play247.asp?page=se ... metal+gear

Metal Gear Solid 3: Subsistence
Due for release on 16/06/2006


VOI. SAATANA.  :[

Due for release on 29/09/2006

Jep. Tämä homma alkaa olla suorastaan sikamaista. Mitään Play.com:in tapaista (ei postikuluja, Electron käy) josta jenkkiversion voisi tilata?

Ananaz

#62
Noh, nyt Konami on viimeinkin ilmoittanut virallisen julkaisuajankohdan Subsistencelle, eli näillä näkymin lokakuussa pitäisi vihdoin viimein löytyä täältäkin päin maailmaa. Mitään eurooppaextroja tuohon ei ainakaan nopean lukaisun perusteella ole tällä kertaa luvassa, mutta positiivisesti myös se kolmas Existence-levy (eli se "elokuva"-leikkaus pelin välianimaatioista) tulee ilmeisesti vakiona PAL-version mukana, joten meidän ei ainakaan tarvitse huolehtia mistään ennakkotilauksista tms. Tarkempi julkaisupäivämäärä ilmoitettaneen sitten lähempänä julkaisua.

Sen verran mitä olen pelin jenkkiversiota päässyt testaamaan, niin täytyy myöntää että uusi kamerasysteemi kieltämättä helpottaa pelaamista merkittävästi. Naurettavaa tosin, että aiemmin netistä ladattavissa olleita camoja ei ole lisätty suoraan peliin käytettäväksi, vaan ilmeisesti ne pitää yhä ladata muistikortille mikäli niitä mielii käyttää.
A memory false as summer snow

A-Yty

#63
Kuinka pitkälle lokakuuhun? Tuo linkki ei taida mennä ihan oikeaan paikkaan.  :mrgreen:

A-Yty

#64
Gamevideos.com:ista löytyy nyt nelosen pelauspätkä, jonka lopussa taas tahallaan sekoitellaan fanien päätä sekä Portable Opsin uusi traileri ja pelauspätkä myös. Portable Opsissa tapaamme näköjään nuoren Roy Campbellin.

Andy

#65
Nyt on Subsistence(kin) kaupan play.comissa. Kyllä kesti Eurooppaan tulo pitkään, mutta tuli se sieltä vihdoinkin. Itse en ole sitä ostamassa vielä, vaikka se pahasti koukuttaakin. Tiedän, että tästäkin tulee ennen pitkää keräilypainos, niin kuin Substancestakin on tätä nykyä lähes tulkoon tullut.

Mieli tekisi ostaa, mutta rassua ei juri ole peleihin tuhlattavaksi. Sitä paitsi, C&C koukuttaa.  :D
Hah, Trevor you ain't!
-Grant DaNasty

Lumienkeli

#66
Quote from: "Andy"Nyt on Subsistence(kin) kaupan play.comissa. Kyllä kesti Eurooppaan tulo pitkään, mutta tuli se sieltä vihdoinkin. Itse en ole sitä ostamassa vielä, vaikka se pahasti koukuttaakin. Tiedän, että tästäkin tulee ennen pitkää keräilypainos, niin kuin Substancestakin on tätä nykyä lähes tulkoon tullut.

Mieli tekisi ostaa, mutta rassua ei juri ole peleihin tuhlattavaksi. Sitä paitsi, C&C koukuttaa.  :D :( Se on suuri vääryys ja haluaisinkin korjata asian Subsistencella. Kuitenkin sekin maksaa rahaa ja kohta on Wii tulossa ja edelleen monta peliä pelattavana, postissa tipahti juuri Devil May Cry 3 Special Edition.
Soredemo boku wa yattenai.

A-Yty

#67
Mistä löydän Metal Gearissa ammuksia raketinheittimeen ?

Andy

#68
Saiko niitä normaalien ammuksien mukana paketeista? En täysin tarkkaan muista, mutta jos ei saa, niin käheltä raketinheittimen löytöpaikkaa löytyy. Näin muistelisin.
Hah, Trevor you ain't!
-Grant DaNasty

A-Yty

#69
Jep, ne olivatkin ovelasti samoissa paketeissa kuin tavallisen tussarin ammukset. Nyt pitäisi löytää kompassi. Schneider sanoo, että se on tokassa kerroksessa, mutta ei sieltä mitään löydy. On siellä tosin yksi ovi, joka ei aukea yhdelläkään kortilla, jotka on nyt (1-7).

A-Yty

#70
Löytyhän se. Alotin MG2:n. SE:n tallennukset eivät muuten päde Subsistenceen eikä kyllä ole oikein kiinnostusta pelata tuota saman tien läpi.

Secret Theater sisältää hauskoja pätkiä.  :mrgreen:

Andy

#71
Jahas, olet ilmeisesti hommannut jo Subsistencen. Onko ostamisen arvoinen? Olen ajatellut pelin ostamista jo nyt, niin ei ala kaduttaa sitten myöhemmin, kun se on loppu kaupoista.

Mites tuossa Metal Gear 2:ssa toimii tuo tallennussysteemi? Olen itse pelannut pelin emulaattorilla läpi, ja siinä en löytänyt salasanapaikkaa mistään. On varmaank vaihdettu paristoseiviin.
Hah, Trevor you ain't!
-Grant DaNasty

A-Yty

#72
No, kyllä tämä SE:n päihittää. Ilmeisesti mitään muutoksia itse peliin ei ole tehty, toisin kuin oli Sons of Libertyn tapauksessa.

MG2:ssahan oli salasanajärjestelmä ja aika jumalattoman vaativa sellainen (merkkejä taisi olla yli sata joskus). Siitä ja muista MG2:n hassuuksista täällä:

http://slowbeef.com/MG2/

Kannattaa lukea, itse hörähtelin aikani noille kuvakommenteille aika lailla :mrgreen: Esimerkki:

QuoteAnd here we get a good look at our hero, Solid Snake - which is the most phallic secret agent name Konami could come up with. Actually, that's not true - the name of the main character from Rush 'n' Attack was "Enormous McCocklestein".

PS2-versiossa voi tallentaa koska tahansa, mutta erityiset etapit, yleensä hissit, ovat tilanteet joista peli jatkuu jos delaa.

A-Yty

#73
Voi perse..eikö tuo tuuli käänny koskaan tuolla MG2:n katolla? Toivottavasti sen kääntymiseen ei pakolla tarvita savukranaatteja, koska ne loppuvat aina armotta.

Andy

#74
Kääntyyhän se. Testaa tupakilla.
Hah, Trevor you ain't!
-Grant DaNasty