Dawn of Sorrow

Started by Q, 04 June 2005, 06:52

Previous topic - Next topic

Q

#60
Mutta eihän tuo ole edes arkun muotoinen.  :o Onhan tuo risti ihan hieno, mutta tulee lähinnä mieleen jokin katolilainen silmälasikotelo. Propsit Konamille joka tapauksessa, kun jaksaa tällaisia bonuksia kyhätä.

Edit: Heh, tuohan onkin paljon pienempi mitä luulin. Nuo kasetithan ovat vain 1/4 alkuperäisistä GB-moduuleista.

Rod

#61
http://media.ds.ign.com/media/695/695639/vids_1.html

Uusia videoita. Itse en vielä pysty katsomaan tällä koulun koneella. :|

Havik

#62
En ole varma onko täällä edes sallittua mutta kysyn silti. En viitsisi Ds:ää pelkästään yhden pelin vuoksi ostaa, niin onkohan mahdollista että Dawn of Sorrowin saisi Emulaattorilla toimimaan, jos sellasia ds:llä edes on ?

Q

#63
Quote from: ""Havik""onkohan mahdollista että Dawn of Sorrowin saisi Emulaattorilla toimimaan, jos sellasia ds:llä edes on ?

Hakusana NDS emulator antoi tällaisen vastauksen: http://www.ndsemulator.com/. ROM-tiedoston saat etsiä itse. :|

A-Yty

#64
Tuskin sitä vielä edes löytyy. Kauppaan vaan ja DOS ja DS tiskiin.  :weed:

Puranne

#65
Quote from: ""Havik""En ole varma onko täällä edes sallittua mutta kysyn silti. En viitsisi Ds:ää pelkästään yhden pelin vuoksi ostaa, niin onkohan mahdollista että Dawn of Sorrowin saisi Emulaattorilla toimimaan, jos sellasia ds:llä edes on ?

Tietääkseni toimivaa DS-emulaattoria ei ole vielä tullut. Ja ei tuo emulaattorit/emuloiminen mitenkään kielletty aihe täällä ole, kunhan muistaa ettei linkittele mitään laittomia Rom-saitteja tänne. 8)

Kultamuna Classic

#66
DS romeja ja emulattoreita on internet täynnä. Romit ovat niitä itseään, mutta DS emulaattorit eivät vielä tue kaupallisia nimikkeitä, ainoastaan emulaattorien tekijöiden demoja yms. Eli lyhyesti, edes lähelle toimivaan DS emulaatioon menee vielä ainakin vuosi, ja pelien pelaaminen ilman jotain kokonaan pelinautinnon tukahduttavaa bugia onnistuu varmaan n. 2 vuoden kuluttua.

Jos haluat DS Romeja, niin PM:mää. Mutta kuten sanottu, niillä ei vielä tee mitään, koska kunnon emulaatio on vasta kehitteillä.

Joudun itsekin valitettavasti pulittamaan DS:stä, vaikken sitä edes tahdo. Haluan vain pelata DS:n Cassun.  :(

A-Yty

#67

Kultamuna Classic

#68
juu ei. :D

A-Yty

#69
Oot testannu?  :o

Korjaus: jenkkikannessa.

Kultamuna Classic

#70
En ole testannut, olin hiukan ylimielinen tuossa äsken. Mutta silti voin vakuuttaa ettei toimi, olen meinaan sen verran seuraillut tilannetta emulaatio "porukoissa". Mitään kaupallista peliä pyörittävää DS emulaattoria ei vielä ole.

Ja muuten kaikki info jota ei saa selville virallisilta pelisivustoilta olisi nyt kiva saada sitten spoiler-varoituksin, koska ihmiset ovat jo saaneet/pelanneet DoSia, ja spoileria on nyt sitten enemmän kuin tarpeeksi tarjolla. Tämä kommentti ei ollut suunnattu kenellekään henkilökohtaisesti, vaan yleisesti! :D

Havik

#71
Harmi ettei toimivaa ROM:ia vielä saa :/
Ei se maksu puoli niin paha ole, mutta joutuu oottamaan aivan liian kauan että peli tänne perämettiin saapuu. :(

Q

#72
Vaikuttaa siltä, että pelin pahin (ja toivottavasti ainoa) kompastuskivi on musiikki. Michiru Yamane ei tietenkään itse vastaa kaikesta, mutta ainakaan tuo teemamusiikki ei toimi erityisen tehokkaasti. Laatukin on GBA-tasoa. Toivottavasti noiden kuivien väkinäisiltä kuulostavien melodioiden ohella kuullaan myös vaikka vähän tunnelmallisempaa ambientia SotNin tapaan.

Quote from: ""Havik""Ei se maksu puoli niin paha ole, mutta joutuu oottamaan aivan liian kauan että peli tänne perämettiin saapuu. :(

Importtina vaan. Kyllä ne japsitekstit kestää - itsekin läpäisin Concerton käännöksiä hyödyntäen.

Havik

#73
Dawn of sorrow kiinnostaa eniten ton juonen kannalta, niin mieluiten enkku tekstit. Nooh mikäs tässä, onphan ainakin aikaa hommata tuo ds.

Andy

#74
En ole Q:n kanssa samaa mieltä tuosta musiikista. Itse kuuntelin noita kappaleita mitä noissa trailereissa on ja tunsin vilunväreitä niistä. Eivät ne huonoja voi olla, jos vilunväreet tuntee.

Itse pidän vähemmän tuosta taiteesta. En ole liiemmin koskaan pitänyt tuon tyylisestä taiteesta. Ei se huonoa ole, mutta mieleeni on vain syöpynyt nämä Kojiman taideteokset, ja ne ovatkin mielestäni parempia. Suuria odotuksia minulla on Dawn of Sorrowia kohtaan.
Hah, Trevor you ain't!
-Grant DaNasty