Kaikki Syphonyn aseet/itemit, joilla on extra animaatio

Started by Bengr Hausve, 03 December 2018, 01:16

Previous topic - Next topic

Bengr Hausve

Jos ketään kiinnostaa, niin olisi kiva käydä läpi pelin monia extra animaatioita. Itse en ole löytänyt läheskään kaikkia. Eli, lähettäkää Symphonyn joka aseen/tavaran animaatio, tai kuva animaatiosta. Ja tietoa siitä, että mikä ase ja mikä tavara. Bonus:ja millä ehdoilla saitte animaation aikaiseksi. Tässä Shield Rod+Leather Shield combo (neliö+ympyrä command)  :mrgreen:


Bengr Hausve

#1
Tässä myös Miekka familiaarin 30Mp ↓↘→↗↑ (hold), ↓ + attack 'Sword Brothers'-spelli, mitä en ollut itse nähnyt ikinä.
Ja

Katsokaa miekan naamaa.

Andy

Tässä pelissä on se ongelma, ettei siinä mitenkään kerrota miten nuo liikkeet pitäisi tehdä. Itsellä ei tullut pitkään aikaan mielenkään kokeillla monimutkaisia näppäinyhdistelmiä, joilla saada aikaan mitä ihmeellisempia tapahtumia.
Hah, Trevor you ain't!
-Grant DaNasty

A-Yty

Quote from: Andy on 03 December 2018, 20:00
Tässä pelissä on se ongelma, ettei siinä mitenkään kerrota miten nuo liikkeet pitäisi tehdä. Itsellä ei tullut pitkään aikaan mielenkään kokeillla monimutkaisia näppäinyhdistelmiä, joilla saada aikaan mitä ihmeellisempia tapahtumia.
Loitsut paras esimerkki siitä. Noita tuli lähinnä vahingossa saatua aikaan jos tuli joku paniikkikohta (jotka toki olivat harvassa, koska SotN on melko helppo).

Noita animaatioita en saanut ikinä aikaiseksi  :wtf:

Bengr Hausve

Joo peli ei todellakaan kovinkaan esitellyt antejaan.  :wtf: Siksi palaamme tähän nyt 21 vuotta myöhemmin.  :hehe:
Tässä myös eräs shield rodi mitä en ollut itse nähnyt: