Main Menu

Metroid

Started by A-Yty, 15 December 2006, 11:26

Previous topic - Next topic

A-Yty

Super Metroid on  pelaamistani paras, Fusion kakkonen. Ei kuulu sinänsä suosikkisarjoihin, mutta kyllähän noita ilokseen pelailee joskus. Olen pelannut vain Fusionin ja Superin läpi, NES:in pelistä on kaukaisia muistoja, mutta hyvin hataria. Primessä olen "jumissa". Meni into kun ei meinaa seuraava paikka löytyä ja olen suoraan sanottuna hiukan pihalla siitä mitä keksis. Prime 2 on vielä muoveissa. Fusion on tarjouksessa 24,90 €. Vois tietty harkita, mutta tarvin GBA:n kun tuolla DS:llä on paska pelata kun ei voi vaihtaa nappeja. :|

Peklo

#1
Metroid on Cassujen ohella Se pelisarja minulle, lähinnä näiden 2D-osien takia. Toki Primet ovat kehunsa ansainneet, mutta eivät ne tule koskaan vetämään vertoja perinteisille 2D Metroid-seikkailuille.

Super Metroid on tietenkin paras, oikea jumalapeli. Mikään ei ole pielessä, kaikki tuntuu juuri täydelliseltä sellaisenaan. Myös alkuperäinen Metroid on sydäntä lähellä, NES-pelikirjaston eliittiä. Olin todella ylpeä aikoinaan kun pääsin sen vihoviimein mentyä läpi, omatekemilläni kartoilla ja kaikkea.  :D

Ikäväkseni täytyy todeta, että vaikka tämä DS:n Hunters-spinoff on kelpo peli näin teknisesti, se sylkee kaiken Metroidille olennaisen ja tärkeän päälle. Moskaa komeissa kuorissa.

Kultamuna Classic

#2
Hunters oli hyvä IMO. Mukavaa saada välillä tällainen putkijuoksu Metroidikin, ja pelihän oli suunniteltu moninpeliksi l. death-match tyyppiseksi ilotteluksi alun alkaenkin. Yksinpelikampanja siis on mitä on.

Peklo

#3
Sepä siinä onkin kenties se suurin pettymys, kun edes se pelin pääateria ei jaksanut kiinnostaa kuin noin päivän. Tosin syy on varmasti enemmän minussa itsessäni, sillä online-pelaaminen ei todellakaan ole mukavaa ajanvietettä mielestäni.  :|

MASTER-88

#4
Oletteko speedrunnannut Metroideja?

Mahtavia pelejä, ehdoton suosikki sarjani. Katsokaa minun GBA Metroid läpipääsy ajat tuosta minun allekirjoituksesta olevasta linkistä. Sielä ei ole Super Metroidin aikoja, kun ei sinne sopinut, mutta GBA Metroid ajat ovat.

Pelaan Metroid Zero Missionia WR tasolla ja olen hyvin aktiivinen jäsen metroid2002:sessa.

Olen läpäissyt kaikki Metroidit lukuunottamatta vanhan gameboyn Metroid 2:sta.
Minun speedrun ajat
http://galleria.suomi24.fi/MASTER-88
Huonot poistettu

Kultamuna Classic

#5
Metroidit, ainakin 2D:t, ovat kyllä pelien parhaimmistoa.  8)

P.S. Mikä on Metroid2002? :3

MASTER-88

#6
http://www.metroid2002.com/

Metroid WR pelaajien sivusto. Täälä on maailman parhaat Metroid pelaajat kautta maan.
Minun speedrun ajat
http://galleria.suomi24.fi/MASTER-88
Huonot poistettu

Vecekio

#7
Jepulista... Metroidit on omasta mielestäni Nintendon kärki kolmikkoa. Loistavia pelejä niin 2D klassiset metroidit joista paras on edelleen aivan Superi Metroid. Primet on kans hyviä... taas kerran loistava sarjan siirtäminen 3D kuosiin.

Metroid Prime 3: Corruptionia odotellessa.  :mrgreen:

Vehu

#8
2d:t on loistavia. 3d Metroideissa en vaan nähnyt mitään loistavaa....
\"We\'re not here to sell cookies so they must know something is going on.\"
[size=50]~ Marcus Fenix, Gears of War[/size]

FelisLeo

#9
Quote from: "Vehu"2d:t on loistavia. 3d Metroideissa en vaan nähnyt mitään loistavaa....

Metroid Prime taas on minun mielestäni melkein täydellinen peli ja DS:n Hunters taas ennakoi sitä, että Wiin Metroid Prime 3 sisältää mahtavan online-menon yksinpelin lisäksi.

Olen nyt melkein 19h pelannut Metroid Prime Huntersia ja siitä muistaakseni 6h Wi-Fissä. Vasta minulla alkaa olemaan mahdollisuuksiakin enkä vain koko ajan ota turpaani. Olen jopa vinkkejä kerennyt kirjailemaan aiheesta.

Ryu Saarva

#10
Metroid Prime 3 julkaisuun suomessa 13 päivää  :mrgreen:  ei se olekkaan kuin vaan vuoden myöhässä euroopassa  :whip:

venzetti

#11
Quote from: "Ryu Saarva"Metroid Prime 3 julkaisuun suomessa 13 päivää  :mrgreen:  ei se olekkaan kuin vaan vuoden myöhässä euroopassa  :whip:

Vastahan tuo tuli jenkeissä elokuun lopussa.

Lumienkeli

#12
Nyt myös Euroopan Wii shop channelissa on Metroid Prime 3 Preview Channel, eli ladattava paketti jossa on videoita pelistä.
Soredemo boku wa yattenai.

Ryu Saarva

#13
Minä katoin ne youtubesta yenkki julkaisun aikoihin..hienoja oli.
 :[

Ryu Saarva

#14
Just tulin himaan uuden Metroidin kanssa  :mrgreen: odottelen ruuan valmistumista ennen seikkailun aloittamista, että pääsen täysin voimin tutkimaan planeettoja.
 :[