Foorumin päivitykset

Started by Q, 01 June 2005, 23:09

Previous topic - Next topic

Q

#45
Rod on loihtinut foorumille sivuston kanssa yhtenäisen päiväteeman, jonka asetin nyt oletukseksi. Pieniä muutoksia saattaa vielä olla luvassa. Kaikki vanhat teemat ovat luonnollisesti edelleen käytettävissä.

Rod

#46
Mikään värikkyyden reimuvoitto tämä ei ole, mutta lähinnä hain nyt yhteneväisyyttä pääsivuston teeman kanssa. Logo on laadullisesti karsea ja tulee hyvin suurella todennäköisyydellä muuttumaan.

Maria

#47
Onhan tämä ihan kiva, ei liian tumma eikä liian vaalea  :app:

Maria

#48
Spoiler: ShowHide
Huh mitä... joo?


Justiinsa. Hoksasinkin just että spoileri tagit ei toimi uudessa "Päivä" teemassa. :|

Q

#49
Jaahas, no niinpä tietysti. Ongelma ei kuitenkaan johdu itse teemasta vaan siitä että päivitin foorumin jälleen uusimpaan versioon. Asennan tageista päivitetyn version hetimiten.

Persläpi

#50
Miksi ei kukaan vastaa? Q puhuu yksin...
Amatööreistä poikkean siinä, että olen oikeasti lahjakas.

Q

#51
No tämä ketju nyt on lähinnä tällainen päivityslogi. Jos esimerkiksi sinulla olisi ollut jotain sanottavaa päivityksistä, niin varmaan olisit kertonut sen sen sijaan että kysyt miksei kukaan vastaa.

Persläpi

#52
Ainiin, unohdin että nämä "uusi" tagit ei vieläkää näy tässä sinisessä teemassa
Amatööreistä poikkean siinä, että olen oikeasti lahjakas.

Q

#53
Merkillistä. Muistan nimittäin korjanneeni asian. Koitan säätää tuon kuntoon paremmalla ajalla. Teemojen oikeuksien kanssa on sen verran häikkää että täytynee asentaa koko leiska uudestaan.

Maria

#54
Ja eipä ylläpitotiimi ole vielä asiasta maininnut, mutta on taidettu nyt editoida hieman.

Kommentoin ihan vaan koska saatte kehuja. Hyvän näköinen toi vuorikuva tuolla ylhäällä, on täysin yhtenevä sivuston kanssa :jees: Asiallisen näköistä!

Rod

#55
Oli pakko vähän parannella, sen verran karsea kun oli. Jotain pientä säätöä voi vielä tapahtua kesän aikana.

Q

#56
Tein uudistuksen, jota olen pähkäillyt kuukausikaupalla. Nyt vieraatkin pääsevät tutustumaan Olrox's Quartersin saloihin.

SMF-foorumisoftan lisäbonuksena pääsy tietylle alueelle antaa oikeudet myös kaikkien viestien lukemiseen. Tämä tietysti syö käyttäjien yksityisyyttä. Voisin sen johdosta mahdollisesti tehdä täysin uuden (ala)kategorian vain rekisteröityneille jäsenille, jossa sitten voisi käydä "insidermaisempaa" keskustelua (tyyliin miittiketju, "näytä kuvasi", LV-gaala).

Kommentteja plz. :magic:

ParasiteX

#57
Quote from: "Qualtagh"Kommentteja plz. :magic:
Mutta tätähän taisit hakeakin takaa... :hmm:

Q

#58
Löysinpä sittenkin modin, jolla Olrox Quarters näkyy kaikille, mutta topicit eivät. 8) Tosin vähän tyhmästi vieraan siirtyessä alueelle softa väittää sen olevan tyhjä. Mutta toistaiseksi hyvä näin.

Rod

#59
Pientä päivitystä, niin kuin tuossa ylempänä hieman lupailinkin. Muutoksia voi olla vielä luvassa.