Puolikas A

Started by Grievous, 10 October 2005, 16:59

Previous topic - Next topic

Grievous

Elikkä....
Olen Legacy of Darknesissa neljännessä tasossa (Villa) löytänyt Crest half B:n ja asettanut sen paikalleen, mutta A-palasta ei löydy sitten mistään! Missä kyseinen puolikas mahtaa sijaita?
Nintendo DS 24/7



Learn to know the dark side of the Force...

Kultamuna Classic

#1
Pelaatko Cornellilla vai jollain muulla hahmolla?

Onko sinulla "Thorn key", jonka saa kartanon ruusutarhasta keskiyöllä?
Thorn keyllä avataan mazessa oleva rautahäkin ovi, josta löytyy "Rose Brooch". Palaa Kartanon etupihalle, suihkulähteen päälle, ja käytä Rose Broochia joko yöllä tai päivällä (en muista). Suihkulähteen pilarin yläpäädyn pitäisi kimallella jotenkin, kun sen Broochin voi änkeä sinne (Use). Sieltä pitäisi sun sitten vaihdossa saaman tuo Crest Half A.

Grievous

#2
Olipa siinä puzzlea  :roll:
No, nyt ollaan underground roomissa, kiitti Kultamuna
Nintendo DS 24/7



Learn to know the dark side of the Force...

Kultamuna Classic

#3
Joo, sitten vielä puzzle muuttuu, jos pelaat Reinhardt Schneiderilla saman kohdan.  :mrgreen:

Persläpi

#4
heheheh.  :lol:
Amatööreistä poikkean siinä, että olen oikeasti lahjakas.

Persläpi

#5
Kysyisin vielä tässä, että voiko Cornell hahmolla pelastaa lapsia???? ??? ???
Amatööreistä poikkean siinä, että olen oikeasti lahjakas.

Kultamuna Classic

#6
Quote from: "Doppe"Kysyisin vielä tässä, että voiko Cornell hahmolla pelastaa lapsia???? ??? ???
Ei voi. Ei ainakaan minun pelatessani tullut vastaan. Cornellin jälkeen avautuvalla hahmolla päästään sitten lapsosia pelastamaan. :brow:

Persläpi

#7
OOOHHH! Onko sinulla LoD?  :lol: No, kuule ku peli loppuu Cornellilla ja tulee tekstit ja venttaat ne loppuun siinä tulee se Yes or No kysymys. Eikö? Niin että saisi Henryn niin painanko Yes vai No Hanuri?
Amatööreistä poikkean siinä, että olen oikeasti lahjakas.

Kultamuna Classic

#8
En muista mitä siinä kysytään. Mutta yes on aika hyvä vaihtoehto aina. :mrgreen:

Persläpi

#9
No joo. Miks en ite sitä heti äkännyt?  :nuija:
Amatööreistä poikkean siinä, että olen oikeasti lahjakas.