Dawn of Sorrow

Started by Q, 04 June 2005, 06:52

Previous topic - Next topic

Anonymous

#45
Quote from: ""A-Yty""Joku epäonnistunut Sonic? :hmm:

Niin, tai siinä oli käytetty noita tiimielementtejä. Eli esim. jostain kivenlohkareesta ei päässyt ohi Sonicilla, vaan täytyi vaihtaa Knucklesiin. Vähän niin kuin tuossa mitä selitit.

Lähinnä tarkoitin että toivottavasti ei Dawnissa mitään tuollaista.

Lumienkeli

#46
IGN:ssä luki että kaikilla hahmoilla on oma tarina, ja että pelin voi pelata läpi eri hahmoilla. Pelissä on myös monta loppuratkaisua. Kuulostaa hyvältä :)
Soredemo boku wa yattenai.

Kultamuna Classic

#47
Quote from: ""Lumienkeli""IGN:ssä luki että kaikilla hahmoilla on oma tarina, ja että pelin voi pelata läpi eri hahmoilla. Pelissä on myös monta loppuratkaisua. Kuulostaa hyvältä :)

Olisko linkkiä?  :mrgreen:

Lumienkeli

#48
Kyllä herra, minä palvelen teitä... *niiaa*

http://ds.ign.com/articles/642/642957p1.html
Soredemo boku wa yattenai.

Kultamuna Classic

#49
Kiitos Lumppari!

Hieman off topikkina: Tuleeko DS:n hinta laskemaan myös Euroopassa nyt kun Ameriikoissa se laskee 120-129 $ hintaan sunnuntaina?

Lumienkeli

#50
Kaikella todennäköisyydellä. Obs!!! ACHTUNG!!! Euroopassa tulee myös uudet DS:n värit pinkki ja sininen! Haluaisin erittäin kovasti pinkin DS:n. Pakko kai hankkia toinen DS... Ja pinkki GB Micro kaveriksi ;) Nintendogs ja Meteos ja Kirby tulee myös kohta.
Soredemo boku wa yattenai.

Kultamuna Classic

#51
Mä haluun pinkin kanssa. :mrgreen:

Kultamuna Classic

#52
4 minuuttia putkeen A-luokan kuvaa DoS:ista, paljon ennen näkemätöntä!

http://s25.yousendit.com/d.aspx?id=23MF ... BEIYH3XM4R

A-Yty

#53
Oli hyvää kamaa, lisää repliikkejä..ikävä kyllä tallentaminen ei onnistunut.

Kultamuna Classic

#54
Quote from: ""A-Yty""Oli hyvää kamaa, lisää repliikkejä..ikävä kyllä tallentaminen ei onnistunut.

 :(

A-Yty

#55
Hups, esitin asiani epäselvästi.  :oops:

Eli tallentaminen kyllä onnistui, mutta video katkesi noin puolen minuutin jälkeen.  :cry:

Kultamuna Classic

#56
Hmmm... katkesiko nyt uuden likinkin myötä? :SSS

A-Yty

#57
Quote from: ""Kultamuna""Hmmm... katkesiko nyt uuden likinkin myötä? :SSS

Eip. Kiitos, Paavonaattori.  :brow:

A-Yty

#58
Muistatteko kun puolihuumorilla toivoimme, että CV-kokoelma julkaistaisiin arkun muotoisessa boksissa?

No, ennakkotilanneet saavat Japanissa tällaisen pelin mukana:



Aargh, kunpa vain eurooppalaisetkin..:| Olen tarpeeksi kuluttajaintoileva, että ennakkotilaisin tuon bonuksien takia. Mukana tulee myös värijuliste, jossa on ainakin Soma.

Lumienkeli

#59
:O Mulle ja! Olisi kyllä ihan mahtava... Itse tilasin play-asiasta sellaisen nintendogs kotelon jonne saa noita pelejä mutta tuo Castlevania-arkku olisi 10 kertaa siistimpi :)
Soredemo boku wa yattenai.