DoS ja CoD viralliset uudet trailerit 29.05.2005

Started by Kultamuna Classic, 01 June 2005, 22:40

Previous topic - Next topic

Kultamuna Classic

Nämä siis Konamin virallisilta sivuilta. Mutta koska olen Jumala, niin voinette ladata nämä streamauksen sijaan täältä:

CoD

DoS

 :app:

Edit:Hienon signuni kuuluu myöskin tietty näkyä!

Kultamuna Classic

#1
Eli jos ei nytkään näy, niin modet deletoikaa tämä posti. Tahdon arvokkuutta signullani tähän rihmaan.

Nyt toimii! ;)

Ai niin, kommentteja noista videoista?

Lumienkeli

#2
Dawn of Sorrow <3 <3 <3 Ja animeintro oli ihan höpsö, kun siinä vian olisi paljon jotain super söpöys hali halia niin oi oi :3 Itse pelikuva oli oikein hienoa ja toiminnantäyteistä, kyseessä on varmasti taas yksi laadukas Vaania :) Ja suurkiitos Konamille että tuovat pelin myös Xboxille.

Kultiksella on hieno avatar, murr
Soredemo boku wa yattenai.

Q

#3
Katoin eilen ton DoSin trailerin, oli muuten eka kerta kun näin videota kyseisestä pelistä. Täytyy myöntää että hyvältä näytti. Anime ei ole ihan minun makuuni, mutta tuskin niitä videoita tullaan pelissä paljon näkemäänkään. Onko Dawnissa muuten jo ääninäyttelijät?

Tuohon CoDiin pitäisi myös tutustua kunhan kiireiltäni ehdin.

Kultamuna Classic

#4
CoD:sta on tulossa TODELLA badass, olen tässä Paavoinflaation aikana toudellakin seurannut tiiviisti kaikkia mahdollisia CoD/DoS päivityksiä, ja CoD sen kun petraa: Ääninäyttely bueno, Hectorin karu hahmomallinnus tehty paaaaaaljon paremmaksi, Michiru Yamanen musiikit ekstaattisia jne.

DoS:n ääninäyttelijöistä en kyllä tiedä mitään, enkä edes tiedä kun en DS:ää vielä omista, että pystyykö tuo edes moista audiota toistamaan. Mutta Anime cut scenejä on luvassa, ja minulle kelpaa, vaikka olisi kuinka geneeristä animea. Eka CV anime kuitenkin, ja hyvältä näyttää.

Q

#5
Uudet Vaniat on jälleen yksi syy kirota sitä etten saanut kesätöitä. :x Olisi mukavaa olla pitkästä aikaan mukana julkaisurumbassa, jonka koin viimeksi Harmonyn kohdalla (tilasin ennakkoon Hong Kongista). Tässä kuukauden päästä olisi kyllä varaa esim. Nintendo DS:ään.

Ananaz

#6
Ägh, minusta Kyrsä taas vaikuttaa kyllä niin kovin tylsältä ettähhh-- :/ Kuvien ja trailereiden perusteella grafiikka on keskinkertaista, hahmosuunnittelu surkeata (take that Kojima!!1), viholliset kyllästyttävän tavanomaisia, eikä pelin visuaalisessa toteutuksessa yleisestikään tunnu olevan minkäänlaista tyyliä. Lisäksi tämän uusimman trailerin perusteella odotettavissa on nyt myös Lament of Innocenceakin kornimpaa ääninäyttelyä ja tähän asti kuullun perusteella Yamanen musiikki ei ole vaikuttanut järin kummoiselta. En nyt tahdo lähteä tuomitsemaan ennalta, sillä luvassa on varmasti ainakin Lamentia parempi peli, mutta vähän tuntuu, ettei CoD saavuta huimaa potentiaaliaan kunnolla. Tai ehkäpä olen vain aivopessyt itseni kaikilla taannoisilla E3-herkuilla. :] Btw- Mahtaakohan tuo trailerin ruoskahäiskä olla Trevor?

Dawn of Sorrowsta nyt ei oikeastaan mitään ihmeempää sanottavaa ole. Vaikuttaa aika perusvarmalta paketilta ja on minulle ehdottomasti se suurin syy hankkia DS. Ja vaikken animesta järin paljoa välitäkään, niin tuo trailerin animeosuus toi ainakin mieleen Valkyrie Profilen (<3) intron, joten se saa siunaukseni sen vuoksi. :P Veikkaisin, että pelissä on ääninäyttelijät, sillä DS:n ääniominaisuuksien luulisi kyllä helposti riittävän moisiin.
A memory false as summer snow

Lumienkeli

#7
Ensimmäinen anime-CV oli Rondo of Blood, siinä oli anime cutscenejä ja hahmot myös varsin animemaisia (kuten avataarissasi :)) Ja tosiaan, kyllähän GBA:llakin oli jo aivan selvää puhetta, tietysti cartin rajat tulivat helposti vastaan mutta DS:n cartit ovat paljon isompia ja täytyy sanoa että Super Mario 64 DS:ssä on todella hyvät äänet ja ei ole ollenkaan mahdotonta saada ääninäyttelyä peliin, ainut vaikeus on siis jos cartille ei mahdu.
Soredemo boku wa yattenai.

Sepeh

#8
Millonkas tuon pelin julkaisu on tarkalleen Japanissa? Ensimmäinen kunnon/kiinnostava peli DS:lle vihdoinkin, importaamiseen varmaan menee, jos halvalla jostain saa. Saisivat muuten laittaa jotain lisäsälää preorder-tilauksille, vaikka joku hieno juliste olisi kiva bonus.

Q

#9
Dawnin Julkaisupäivä on Gamespotin mukaan 3.10. Käsittääkseni peli julkaistaan samaan aikaan myös muualla maailmassa, joten importtaamisesta ei liene hyötyä.

Sepeh

#10
Loistavaa toimintaa, jos nyt siis julkaisevat kaikkialla samaan aikaan. Saisi muutenkin yleistyä tuollainen toiminta ja eiköhän niin tule tapahtumaankin. Japanilaiset taitavat kumminkin saada taas hienomman boxartin.

Q

#11
Quote from: ""Sepeh""Japanilaiset taitavat kumminkin saada taas hienomman boxartin.

Yleensä näissä GB-tekeleissä on ollut tapana, että boxart on lähes identtinen maanosien kesken, mutta japsikoteloiden leveydestä johtuen länsimaisissa koteloissa ei näy kokonaista kuvaa.

Sepeh

#12
Quote from: ""Qualtagh""
Quote from: ""Sepeh""Japanilaiset taitavat kumminkin saada taas hienomman boxartin.

Yleensä näissä GB-tekeleissä on ollut tapana, että boxart on lähes identtinen maanosien kesken, mutta japsikoteloiden leveydestä johtuen länsimaisissa koteloissa ei näy kokonaista kuvaa.
Jep, tuota juuri tarkoitin. Ainakin Aria of Sorrowissa muistelisin olevan isompi kuva Japanissa ja verta ei olisi sensuroitu siitä pois, kun taas USA/PAL-versioista oli sensuroitu veri pois kotelosta.

Kultamuna Classic

#13
Joo, eka anime CV oli tosiaan RoB, mutta minulle eka kerta kun näen liikkuvaa CV aiheista, mangatyylistä kuvaa, jota voisi siis jo katsoa ihan piirrettynäkin. Ööh, huonosti selitetty, nvrmind.

Itsellä on DS+DoS rahat kasassa! YIPPEE!

A-Yty

#14
ROAR @ Quicktime.  :whip: