Dawn of Sorrow

Started by Q, 04 June 2005, 06:52

Previous topic - Next topic

Kultamuna Classic

#30







 :app:

A-Yty

#31
Kaksi uutta DoS-pätkää:

http://www.gamespot.com/ds/action/castl ... astlevania

Soma hyödyntää näemmä Dracin kykyjä yhä enemmän: ampuu mustia meteoriitintapaisia ja muuntautuu lepakoksi. :[
Tämä peli tulee rokkaamaan.

Kultamuna Classic

#32
Mää en näje streameja. :(

A-Yty

#33
Quote from: ""Kultamuna""Mää en näje streameja. :(

Lumienkeli

#34
Mulla nuo streamit latailee hitsin kauan. Tai sitten ne ei lähde käyntiin ollenkaan. Taitaa toimia oikein vai njossain Internet Explooperissa :(
Soredemo boku wa yattenai.

Puranne

#35
Quote from: ""Lumienkeli""Mulla nuo streamit latailee hitsin kauan. Tai sitten ne ei lähde käyntiin ollenkaan. Taitaa toimia oikein vai njossain Internet Explooperissa :(

Järettömän hienoilta näyttävät nuo isot lopparit. Tulisi jo perkele! :twisted:

A-Yty

#36
Ei helvata tuota IGA:n lehmipoika-tyyliä.  :D

Vähän jänskättää näköjään äijää tuossa lehdistötilaisuudessa. Välillä tulkkikaan ei saa puheesta selvää.

Q

#37
Toi on kyllä hienoa, jos hahmoja pystyy vaihtamaan lennossa Dracula's Cursen tapaan.

Lumienkeli

#38
IGN:ssä oli kaikenlaista juttua, siinä paljastettiin myös että siinä on multiplayer, mutta se ei kuitenkaan vaikuta erityisen jännältä :( Olisipa ollut co-op multiplayer! Ja hienolta näytti Dawnin uusi traileri.
Soredemo boku wa yattenai.

A-Yty

#39
Kuinkahan Jullen, Allun ja Yokon kanssa lienee? Itse suosisin tarinavetoista peluuta. Salahahmoja ilman syytä on nähty jo aivan tarpeeksi.

Q

#40
Quote from: ""A-Yty""Kuinkahan Jullen, Allun ja Yokon kanssa lienee? Itse suosisin tarinavetoista peluuta. Salahahmoja ilman syytä on nähty jo aivan tarpeeksi.

Kuten edellisessä viestissäni mainitsin, olettaisin että hahmot voi ottaa mukaan matkan varrella, ja vaihdella lennossa tarpeen mukaan. Pitäisi kyllä katsoa nuo uusimmat videot ennen kuin teen lisää olettamuksia...

A-Yty

#41
Pahoin pelkään, että niistä on mahdoton toistaiseksi päätellä mitään.

Suosisin myös vuoropohjaisuutta: Soma vaikka joutuu vangiksi pelin kuluessa, Allu lähtee perään, vastaan tulee örkki. jonka vain Julle voi tuhota, joten tulee hänen vuoronsa, hirviön tuhoamiseksi vaaditaan taika, jonka vain Yoko osaa, jne.

Anonymous

#42
Quote from: ""A-Yty""Pahoin pelkään, että niistä on mahdoton toistaiseksi päätellä mitään.

Itse suosisin vuorovetoisuutta: Soma vaikka joutuu vangiksi pelin kuluessa, Allu lähtee perään, vastaan tulee örkki. jonka vain Julle voi tuhota, joten tulee hänen vuoronsa, hirviön tuhoamiseksi vaaditaan taika, jonka vain Yoko osaa, jne.



 :cry:

A-Yty

#43
Joku epäonnistunut Sonic? :hmm:

Kultamuna Classic

#44
Itse veikkailen Jullen, Allun ja Yokon bonuspelin olevan jollain tavalla sidoksissa vuoden 1999 tapahtumiin, JOS nyt yleensä laittavat mitään tarinan tynkää. Allullahan on nuo SotN vermeetkin, joten ehkä tapahtuma tosiaan sijoittuu ennen Genya Arikado-aliaksen omaksumista.  Julle, Allu ja Yokohan tunnetusti pieksivät Darculan yhdessä vuoden 1999 tapahtumissa, eli saattaisi olla saumaa jopa tavata itse vanha vihtahousu.  :hmm: