En svensk tråd

Started by Lumienkeli, 12 June 2005, 02:08

Previous topic - Next topic

Lumienkeli

Jag är vamppyyr :whip:
Soredemo boku wa yattenai.

Q

#1
God kväll för alla. Jag ska drycka mera läsk nu.

Lumienkeli

#2
Jag resa till Stockholm i en vecka. Där ska jag köpa mÃ¥nga spel och mÃ¥nga bökker om manga. Min favorit manga just nu är Fruits Basket, som är tecknad av Natsuki Takaya.

? en äpple i dag keeps windows away

üÅ"?•é‘?ª‹ç÷‘’‘ø?æ?•¨ <- mac-spam
???
Soredemo boku wa yattenai.

Anonymous

#3
o/

Hurra för den svenska trÃ¥den!  :app:
Ha sÃ¥ kul i Stockholm, Lumienkeli. Själv fattar jag inte ett dyft av deras dialekt...

Lumiengel-edit: SÃ¥ sÃ¥ Apa, du mÃ¥ste logga in före du typoer meddelanden :wink:

Lumienkeli

#4
???????

G?r??s
grr this forum doesn't support Japanese, it did once but not anymore, I wonder why! Also I can't type mac-specific letters :(

Men men varför pratar jag pÃ¥ engelska när jag skulle prata svenska?
Soredemo boku wa yattenai.

Herr_apa

#5
Det är frÃ¥gan...
Sorry, glömde logga in nyss. Jag = Guest. Men man kan väl ändÃ¥ inte se Mac-bokstäver utan att ha nÃ¥got särskilt stöd installerat? >_>
Funkar i varje fall inte på IRC.
Sending to a 56k is like peeing in the ocean.

Lumienkeli

#6
Jag tycker att det är forum-specific item. PÃ¥ Mac-forumer kan man typo mac-letters men här japanska verka inte. Nu lyssnar jag pÃ¥: Silent Hill Song (silent hill no uta) SÃ¥ lystig :)

Jag mÃ¥ste try kanji, det looks like katakana och hiragana verkar inte, här gÃ¥r: ?????
Soredemo boku wa yattenai.

Q

#7
Välkommen, Herr_apa. Nu ska jag drycka vatten.

Herr_apa

#8
Tack, Qualtagh! Kul att vara tillbaka~
Jag lyssnar ocksÃ¥ pÃ¥ Silent Hill Song. Den kommer frÃ¥n SH 3 och är gjord av Akira Yamaoka. Och vem vet, kanske är det till och med han som framför sÃ¥ngen ;)
Sending to a 56k is like peeing in the ocean.

Q

#9
Mera vatten, den är sÃ¥ intressant natten. :lepakko:

Ja, jag vet att min grammar suckar.

Herr_apa

#10
"Mera vatten, den är sÃ¥ intressant natten. "

Det rimmet var värdigt Bellman...
Sending to a 56k is like peeing in the ocean.

Puranne

#11
Jag har inte popcorn.

Over and out. :)

Lumienkeli

#12
Idag spelar jag Ninja Gaiden för sex stunder, eller mer. Jag glömde. Ninja Gaiden är den bäst spel som jag har spelat i lÃ¥ng tid :D Resident Evil 4 är ocksÃ¥ ganska bra, eller bättre.
Soredemo boku wa yattenai.

Anonymous

#13
Har du spelat Katamari Damashii? ;)
Kul spel, det gÃ¥r ut pÃ¥ att rulla runt en jättestor boll som suger Ã¥t sig alla föremÃ¥l som är midre än den själv. Eller jättestor och jättestor, vid started av varje bana är man ganska liten. Men man växer... De som trampade pÃ¥ en i början fastnar snart pÃ¥ kanten av ens mäktiga boll. Sucks for them. I slutet kan man suga upp hela städer. Jag tror att själva uppdraget är att samla material till en strärna, men vem vet...? Alla snackade japanska, sÃ¥ av storyn förstod jag inte mÃ¥nga dyft. >_>

Lumienkeli

#14
Du är guest igen Herr Apa! Och nej, jag har inte spelat Katamari Damashii, därför att det är inte released här. Dum Namco! Men Namco säger att de ska release Minna daisuki Katamari Damashii (the sequel) här ^^ Soo.. jag ska köpa det.
Soredemo boku wa yattenai.