Castlevania kokoelmat arvosteltavina

Started by Christophe, 07 November 2005, 00:02

Previous topic - Next topic

Christophe

Ellette ole jo huomanneet, niin www.pelikonepeijoonit.net
-sivustolla on nyt Rate My Rarities-osio, jonne jokainen voi uploadata omia peliaarteitaan ja muut sitten arvostelevat näitten harvinaisuutta.  Ainakin kolme tai neljä Vania-settiäkin on jo mukana. Julisteita yms. ei ole kuitenkaan ainakaan vielä näkynyt.

Tuolla pyörii myös kovan luokan jenkkikeräilijöitä, jotka kyllä vetää hernerokkaa nenään, jos joku laittaa kelmutetun MGS 3:n näytille (näin on jo käynyt) tai muuta Prisman alelaarista löytyvää.

A-Yty

#1
Minä en ole koskaan löytänyt mitään niin siistiä Prisman alelaarista kuin esim. MGS3:a.  :o

Ei ole vissiin Suomessa koskaan ollutkaan Haunted Castlea. Olisi kiintoisaa tietää omistaako kukaan suomalainen sitä. Itse asiassa minua kiinnostaisi mistä pelihallikoneet ylipäätään lähtevät myyntiin.

Christophe

#2
Suurin tragedia Prisman alelaarissa oli SoTN 50 markkaa aikoinaan! Arvaappa, oliko mulla se 50 mk? No, Suikoden II:n ja FF VI:n olen mm. ko. laarista sentään pelastanut. Paljon on muitakin hyviä pelejä, etenkin ropeja siellä ollut, mutta nehän on yleensä yksittäiskappaleita ja sitten niitten päällä on joku 50 kpl NHL -97 tai jotakin ;)

Realgames kauppaa Suomessa Jamma-kabinetteja ja pelejäkin. Klassiset pelit eivät paljon liiku, mutta esim. Muto kauppasi hiljakkoin Asteroidsia ja paria muuta tuolla www.pelikonepeijoonit.net
-sivulla. Varmaan paras paikka hakea noita edullisesti on ebay. Kokonainen Pucman-kone (se alkuperäinen Pacman) lähti alle 10 euron (muutama kpl), mutta tuohon saa vielä laskea kalliit toimituskulut päälle. Ei minunkaan tietojeni mukaan ole Haunted Castlea Suomessa. Mulla on kyllä kontakteissa jenkkikeräilijöitä, voin kysellä hintatasoa.

Tuolla on tietoa pelistä:
http://www.klov.com/game_detail.php?let ... me_id=8089

Ja kun tuo classicgaming linkki oli vanhentunut, niin tässä oikea:
http://www.classicgaming.com/castlevania/Games/hc.html

Mamessa tuohon voi tutustua.
EDIT:
Peli on rare, kuin jääkuutio Saharassa. Kukaan tuttu ei ole peliä livenä edes nähnyt. KLOV listaakin vain yhden koneen, joka on tiettävästi keräilijällä.

A-Yty

#3
Juu, olen tuota toki MAME:lla testaillut, mutta olisi aika siistiä jos jollain Vanittajalla tai ihan vain jollain olisi aito kone. Tuon kun Jenkkilästä vaikka tilaisi, veikkaisin postituskulujen olevan kaksinkertaiset itse tuotteeseen verrattuna.