Kuinka Portrait of Ruin-spoilittu olet? *SPOLER VAPAA!*

Started by Kultamuna Classic, 23 October 2006, 16:20

Previous topic - Next topic

Kultamuna Classic

"Spoilaantuminen" tarkoittaa tässä rihmassa perinteisen spoilaantumis-käsitteen (= pelin sisällöstä/tarinasta/salaisuuksista jne. jo etukäteen tietoinen) lisäksi mm. perehtymistä netissä pyörivään materiaaliin (screenit/klipit/taide/huhut).

Eli siis:

Kuinka paljon olet tähän mennessä itse katsellut CV:PoR screenejä/klippejä/taidetta yms. netistä jne., tai seuraillut keskusteluja/huhuja/spekulointeja pelisivustoilla/foorumeilla jne? Oletko mahdollisesti sattunut spoilaantumaan jopa ilman omaa tahtoasi, esim. by vahingossa klikkailemalla jotain missä ei selkeästi mainittu spoilerien lymyävän painalluksen takana?

Kertokaa!  :)

P.S. Ei PoR spoilereita tänne!

Q

Olen nähnyt ihka ensimmäiset ruutukaappaukset, ekan trailerin sekä kuunnellut ekat Tyrmässä ladattavissa olevat musiikkikaappaleet (4 kpl). Siinä se.

A-Yty

Samat kuin Q:lla + uteliaisuuttani luin Tyrmässä pelin dialogia, joka paljasti aika merkittävän seikan kolmen hahmon henkilöllisyydestä.  :P

Maria

Vähän jotain topikkeja Tyrmässä lueskelin, en itseni spoilaamistarkoituksessa - mutta sitten niitä saakelin spoilereita alkoi olla joka saakelin forumi yhtäkkiä täynnä (esim GameFAQ:ssa topikki oli tyynesti "-hahmo tähän- ON PELATTAVA", englanniksi tietysti) niin koeta siinä välttää jotain.

Lakkasin sitten lukemasta moisia boarddeja  :P

Lumienkeli

Trailerit, skriinit ja kaikki previkat luettu 8)
Soredemo boku wa yattenai.

MASTER-88

Juu youtubesta olen käynyt katsomassa videoita. Tosin en tiedä että ovatko aitoja vai beta videoita.

Minun tietääkseni sitä ei ole julkaistu edes Usassa vielä, vai onko?

Voiko videot olla täysin aitoja jos peliä ei ole julkaistu vielä missään.
Minun speedrun ajat
http://galleria.suomi24.fi/MASTER-88
Huonot poistettu

Andy

Muutaman trailerin olen katsonut, sekä kuvia, joita ympäriinsä netissä viuhuu. Lisäksi olen suurimman osan IGAn haastiksista lukenut, ja hieman arvaillut pelin juonenkaarta. Mitään sen suurempaa spoilattavaa ei ole, paitsi se lisäkierros-huhu.
Hah, Trevor you ain't!
-Grant DaNasty

Q

Quote from: "MASTER-88"Juu youtubesta olen käynyt katsomassa videoita. Tosin en tiedä että ovatko aitoja vai beta videoita.

Minun tietääkseni sitä ei ole julkaistu edes Usassa vielä, vai onko?

Voiko videot olla täysin aitoja jos peliä ei ole julkaistu vielä missään.

Aitojahan ne - oletettavasti esikatselumateriaalia. Videoita ei ainakaan tästä pelistä julkistettu ennen kuin peli oli viimeistelyvaiheessa.

venzetti

Katsellut kaikki saatavilla olevat trailerit ym. videot. Kuvia vähän katsellut ja soundtrackin kuunnellut pari kertaa. Juonesta en tiedä mitään.

Kultamuna Classic

Quote from: "venzetti"Katsellut kaikki saatavilla olevat trailerit ym. videot. Kuvia vähän katsellut ja soundtrackin kuunnellut pari kertaa. Juonesta en tiedä mitään.

Onko hyvä soundtrack?  :mrgreen:

venzetti

Quote from: "Hanuri"
Quote from: "venzetti"Katsellut kaikki saatavilla olevat trailerit ym. videot. Kuvia vähän katsellut ja soundtrackin kuunnellut pari kertaa. Juonesta en tiedä mitään.

Onko hyvä soundtrack?  :mrgreen:

Ihan OK. Parempi kuin Dawnissa. :-X