Päivitykset sivustolla 31/07/13

Started by Rod, 08 May 2006, 17:39

Previous topic - Next topic

Q

#15
Pelkäsin jo että olin itse asialla, mutta olihan se Justen kuva niin pieni kuin sopii ollakin. Eli A-Yty saa korjata nuo muut. 8)

Rod

#16
Quote from: "Maria"Kiva Hahmot-sivu, vaikka vähän lyhyt onkin, sisältäen vasta 4 pelin sankareista... MUTTA! Eikö kukaan ole koskaan kuullut perus-webbisuunnittelusta? Ainoastaan Justen kuva on jotain 20 KB - muut on, mitä, 100+ KB KAPPALE? Ei helevetissä, noin suuria kuvia ei saa olla samalla sivulla  :whip: Noh, nyt on pienempiä netin etanoille.

Maria

#17
Quote from: "Qualtagh"Hahmoesittelyjä on tulossa lisää. Olisi mennyt varmaan toinen vuosi että niitä oltaisiin saatu sinne kymmenen. Eikä tässä työkseen näitä tehdä, vaan omaan tahtiin muiden harrasteiden ohella. :)  :mrgreen:

Mutta nyt näyttää kuvat hahmosivulla paljon paremmalta, etenkin kun ei ole sitä pakotettua resize-efektiä.

A-Yty

#18
Pahoittelen tilaa vieneitä kuvia. Vastatakseni siis kysymykseen: ei. Minä en ole kuullut peruswebbisuunnittelusta.  ;)

Castlemaniac

#19
Hyvä homma nuo päivitykset, hahmot ja historia. Hiukan ehtisin niitä vilkaisemaan, kohta pitäisi varmaan alkaa kunnolla lueskelemaan noita lävitse.  ;) Jos saa ehdottaa hahmolisäyksiä, niin kai Death ja Dracula tuonne lisätään sitten joskus? Myös lisää Belmonteja, kuten Trevor ja Richter ja Julius.

A-Yty

#20
Quote from: "Castlemaniac"Jos saa ehdottaa hahmolisäyksiä, niin kai Death ja Dracula tuonne lisätään sitten joskus? Myös lisää Belmonteja, kuten Trevor ja Richter ja Julius.

Ehdoton "kyllä" joka kohtaan. Dracusta, Richteristä ja Trevorista on jo jonkun verran hahmotelmia muistiossa.

Kreivi Krapula

#21
Quote from: "Rod"Juu, en viittinyt upata tuota lv.comiin, kun se on tuonne SoundClickiin eka laitettu. Krapula voi tietysti antaa luvan upata tänne, jos haluaa.

No jos jaksat rekisteröityä niin kyllä minulta saat luvan sen uppaamiseen lv:n.
Olen liian vanha keksiäkseni jotain tähän...

Elmina

#22
Tuhlaan tässä aikaani lukemalla sekä forumin vanhoja topikkeja että Vaanijat-sivua. Hyvin kuluu aika  :mrgreen:

Hmm, tuoltahan puuttuu OST-arvosteluja...

...voisin tietty tarjoutua vapaaehtoiseksi vääntämään sellaisen vaikka LoI:lle...

Rod

#23
Nyt voi Krapulan biisin ladata myös lv.comista.

Quote from: "Elmina"Hmm, tuoltahan puuttuu OST-arvosteluja...

...voisin tietty tarjoutua vapaaehtoiseksi vääntämään sellaisen vaikka LoI:lle...

Mun on pitänyt joulusta saakka raapustaa noista uusista soundtrackeista jotain, mutta en ole saanut mitään aikaiseksi. Eli mun puolesta ost-arvostelut ovat tervetulleita. :jees:

MASTER-88

#24
Hieno tuo Castlevania historiikki, pitäisi joku kerta ihan ajankanssa lukea se. Osittain jo vilaksin jo sitä. On mahtanut mennä aikaa sen kirjoittamisessa.
Minun speedrun ajat
http://galleria.suomi24.fi/MASTER-88
Huonot poistettu

Andy

#25
Outoa kyllä, mutta sen kirjoittaminen meni kuin vettä vaan, enkä edes huomannut ajan kulua kirjoittaessani. Mulla oli ikään kun semmonen flow-meininki kirjoituksen aikana. A-yty oikoluki sen, joten hänen ansiotaan on sivistneempi ulkonäkö.

Mutta kiva jos kirjoituksestani tykätään. Ehkäpä kirjoitan jonkin asiakohtaisen artikkelin jossain vaiheessa. Saas nähdä...
Hah, Trevor you ain't!
-Grant DaNasty

Rod

#26
Ulkoasu päässyt vaihtumaan. Jos värit eivät miellytä, niin helpotusta on luvassa piakkoin. Kaikki sivut eivät ole vielä kunnossa eivätkä mene validaattorista läpi, mutta parhaan mukaan niitä yritetään korjata.

Q

#27
Ketään ei ilmeisesti kiinnosta uudistus kommenttien lukumäärästä päätellen. Itse luonnehtisin tätä edellistä lukuystävällisemmäksi. Hyvä kompromissi tuoda myös se yöleiska saataville, kun sen tyyli on kuitenkin ollut jo kauan osa sivustoa.

Maria

#28
Itse asiassa kiinnostaa  ;) Aioin kommentoida aiheesta jo aikoja sitten, mutta se nyt vaan jotenkin jäi.

Silloin kun aioin kommentoida piti sanomani että on erittäin hyvän näköistä. Voisi kutsua "professionaaliseksi" jopa.

Rod

#29
Yöteema valittavissa. Lisäksi yksi pitkään suunnitelmissa ollut ominaisuus on vihdoin sivuilla: jokainen kävijä voi antaa arvosanan pelille ja soundtrackille. Siitä vain arvostelemaan hop hop!