Zelda, osa miljuuna

Started by Kultamuna Classic, 15 July 2005, 20:15

Previous topic - Next topic

Anonymous

#15
Oon tuon Link's Awakeningin joskus omistanut ja olihan se tosi mainio. Sopivan omaperäinenkin - ei mitään tylsää prinsessasontaa. Ainoa Zelda jonka olen läpi pelannut.

Cubelle ostin Wind Wakerin, jaksoin jonkin aikaa ennen kuin tajusin että peli on surkea. Ihme seilaamista random encountereineen. Kivat musat oli ja hahmot hassuja - 4 vuotias pikkuveli tykkäsi. En oo niistä dungeoneista koskaan kauheasti pitänyt.

Edit: Oon tota Minishiä yrittänyt aloittaa pariin otteeseen. Ei vaan innosta.

Kultamuna Classic

#16
Mulla jäi Windwaker kanssa kesken, mut sentään pääsin sinne vikaan (kai) dungeoniin asti. Minish Cappi jäi kanssa kesken, pilvimaailmassa olen.  :|

Andy

#17
Öömm, ei se TP:n lykkääminen mikään huhu ole. Se on pikemminkin tosiasia, joka on jo lähes varmasti lyöty lukkoon. Twilight Princessiä lykättiin niin, että se julkaistaan Japanissa lokakuussa, muualla marraskuussa. TP saadaan näin siis julkaistuksi samoihin aikoihin kuin Revolutionkin Amerikassa. Tämmöinen pikku tietoisku tähän väliin...
Hah, Trevor you ain't!
-Grant DaNasty

Kultamuna Classic

#18
Quote from: "Andy"Öömm, ei se TP:n lykkääminen mikään huhu ole. Se on pikemminkin tosiasia,
Juu, näin epäilinkin. Mutta koska ei nyt ollut sopivasti mitään millä referoida asiaa sen virallisemmin, niin päätin varmuuden vuoksi puhua huhusta.