Castlevaniaa PSP:eelle

Started by Persläpi, 30 April 2006, 11:09

Previous topic - Next topic

Persläpi

Ajattelin että tämä aihe tarvitsee oman topicin.
Onko Konami lupaillut mitään? Tai onko kenties tullut? Toivoisin että tulisi joku 2D, (vaikka en kauheasti välitä niistä) se voisi kiinnostaa. Tähän asti minulla on vain yksi peli, yksi maailman suosituimmasta peleistä, nimittäin GTA. Sain PSP jouluna.
Amatööreistä poikkean siinä, että olen oikeasti lahjakas.

Lumienkeli

#1
Kun jossain haastattelussa kysyttiin että aiotteko tehdä 2d-vaanijaa PSP:lle niin Iga sanoi että luuletko että Sony antaisi? Tästä voi päätellä ettei mitään suunnitelmia ole. Ehkäpä Portrait of Ruinin jälkeen jokin 3d-vaanija...
Soredemo boku wa yattenai.

Ananaz

#2
En kyllä tajua miksei Sony sallisi 2D-Castlevaniaa, kun jo nyt iso osa PSP:n peleistä on porttauksia useista PSX:n 2D-peleistä. Muutoinkin tämä Sonyn mainostettu 2D-vastaisuus tuntuu koskevan lähinnä amerikkaa, ja sielläkin vain kotikonsoleita. Ei PSP-vanialle varmaan mitään muuta todellista estettä olisi kuin se, että PSP:n pelit myyvät yleisesti ottaen huonosti, eikä varsinkaan Castlevanian kaltainen marginaalisarja todennäköisesti olisi ko. alustalla vahvoilla.

Ja siinä IGA-haastiksessa muuten kysyttiin muistaakseni ennemmin jotain sen tapaista, että miksei IGA julkaisisi Symphony of the Nightiä uudelleen PSP:lle pelin ensivuotisen kymmenvuotisjuhlan kunniaksi ja IGA epäili ettei Sonyn Concept Approval sallisi tätä. Oikeasti häntä varmaan vain vituttaa kun jengi vuodesta toiseen purnaa SotNin perään vaikka mies parhaansa mukaan on yrittänyt tehdä uusia, parempia Castleroideja. :)
A memory false as summer snow

Kultamuna Classic

#3
Jeps, PSP:lle ei ole huhuttu omaa Cassua. Mutta sillä voi emuloida lähes kaikki aikaisemmat 2D Cassut, paitsi DS:n Castlevaniat. Toisaalta, niin voi monella muullakin laitteella.  :brow:

Persläpi

#4
Quote from: "Hanuri"Jeps, PSP:lle ei ole huhuttu omaa Cassua.
Tylsää!  :kahvi:
Amatööreistä poikkean siinä, että olen oikeasti lahjakas.

Andy

#5
Huhuja ei kyllä ole liikenteessä ollet juurikaan, ja muutenkin Konami tuntuu pitävän enemmän DS:stä kuin PSP:stä. Muistaakseni IGA itse mainitsi jossain haastattelussa olevansa kiinnostunut tekemään Cassun PSP:lle, mutta se saattaa kyllä jäädä tekemättä.
Hah, Trevor you ain't!
-Grant DaNasty