Fanitaidetta

Started by Q, 05 June 2005, 01:58

Previous topic - Next topic

Castlemaniac

Juu tervetuloa takaisin minunkin puolesta. Hienoja piirrustuksia ovat hienoin noista kaikista yhteensä on tuo vasemmanpuoleinen jossa on Dracula taustalla. Näyttää muutenkin pelottavalta tuo Dracula.

Kultamuna Classic

Sanon nyt kyllä ihan suoraan sensuroimattomana, mitä mieltä Ogrezombien tekeleistä olen. Olen meinaan TOSI vihainen!!!!!!!!

Sillä:
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
En ole KUUNAAN nähnyt näin hyvää Cassu-taidetta. Jopa Kojima-chan vetelee huonompia. Näin on, piste. Ja toivottavasti lausahdukseni kuullosti kehuilta, sillä elämää suurempina kehuina kommenttini tarkoitin.

Kiitos Ogre, kun jaksat kommuuniamme piristää, nämä tekeleet ovat AIVAN MAHTAVIA!  :D

Koranot

Hyvä khollaasi Ogrezombie, ei olisi tosiaankaan pahitteeksi jos noista saisi isommat versiot kuten Rachel tuossa jo mainitsi. Uutta työtä odotellessa...

Castlebat

Jokainen tavallaan... Minusta Kojima tekee hyvää työtä myöskin.
Castlebat, asuu linnan ylimmäisessä tornissa.

Ogrezombie

kiitoksia oikein paljon vain kommenteista. Toivottavasti visiittini tulee olemaan enemmän aktiivinen kuin ennen. Castlevania sarja muutenkin on ollut mukava seurata ja musiikki jota peleissä on tuotettu on ollut aivan jotain uskomatonta. Maalatessa edellä olevia kuvia on tullut kuunneltua ihan kilometri kaupalla aiheessa liittyviä kappaleita.

Ja Kojiman omaa todella hienoa taidetta en varmaan koskaan olisi itse teettänyt näitä fanituotoksia. Kaikki referessit sun muut pääasiassa olen ottanut hänen tuotoksistaan ja muista castlevania pelin aiheisista kansikuvista. Ja tietysti itselläni on vielä pitkä matka että saan kirittyä itseni sille tasolle mitä tämän päivän peliartistit saavat aikaan. Varsinkin Kojiman tuotoksista.

Mutta tarkoituksenani olisi varata paikka täältä keskustelupalstan nurkista ja tuottaa suomalaista castlevania faniarttia aina silloin tällöin muitten iloksi. Itse ainakin pidän tyylistä ja aiheesta maalata näitä.

Mutta nyt tartutaan kaljapullon kaulaan ja kaadetaan se alas hehe =)

Castlebat

Tässä on minun uusi tekele: Alucard.
Älkää välittäkö pienistä muotovirheistä.   :mrgreen:

http://www.deviantart.com/deviation/24616624/

Rachel

Kiva! :) Alucardin kaulus ja viitta on minusta vaikea piirtää, mutta sinä olet saanut ne onnistumaan hyvin. :3

Castlebat

Kiitti. Se on toinen versio.
 :D

Nyt Richter! http://www.deviantart.com/deviation/24629597/

A-Yty

Tollanen oli Tyrmässä. Tekijää en tiedä, mutta melko näyttävä.

Lumienkeli

Hieno on :app:
Soredemo boku wa yattenai.

Rachel

Vau!! Tosi upea kuva! :D

Anonymous

Koranot

tämmönen tuli vastaan devianttia selaillessa, samalta taiteilijalta löytyy pari muutakin castlevania aiheista työtä
http://candra.deviantart.com/gallery/

-Zero-

Vaude ku on hianoja!!! Ois kiva osata itekki tehhä tollasia.... :app:

ParasiteX