Curse of Darkness

Started by A-Yty, 04 June 2005, 13:58

Previous topic - Next topic

Kultamuna Classic

Quote from: "Doppe"Anna pelille arvosana 4-10

8/10  ;)

Castlemaniac

Tässä on pari päivää tullut mietittyä että hankkisiko tämän CoD:n vai ei. Että onko tämä ostamisen arvoinen, kun en oikein näihin 3d vaanijoihin luota että ei tule ostettua sikaa säkissä. Vai ostaisinko Lamentin, onko kenties parempi vai huonompi 3d vaanija? Sanokaas molemmista peleistä hyvät ja huonot puolet ja lopputulos että kumman kannattaisi ostaa?

Persläpi

Quote from: "Hanuri"
Quote from: "Doppe"Anna pelille arvosana 4-10

8/10  ;)
Hmm, jos Hanuri pitää sitä niin ehkä minäkin. Mitä mieltä olit Cv LoD:ista?
Amatööreistä poikkean siinä, että olen oikeasti lahjakas.

Persläpi

Missä hinnoissa CoD pyörii?
Amatööreistä poikkean siinä, että olen oikeasti lahjakas.

Kultamuna Classic

LoD oli ihan jees, ei kuitenkaan yksi lempiVaanijoistani.

CoD on uutena tosi kallis, eli ~60€. Mutta kai sekin alkaa kohta alelaareista, huutiksesta yms. löytymään.

Lamentia ja CoD:ia on vaikea vertailla. Lamentissa on minun mielestäni yksi parhaita CV soundtrackejä, mutta CoD:issa on myös hyvä. Molemmissa peleissä on ongelmia, jotka turhauttavat tietynlaista pelaajaa. Täytyisi hieman tietää, mistä kyseinen pelaaja pystyy tinkimään, mikä on anteeksiantamatonta ja mikä on hunajaa. Sillä vioissa löytyy, samalla lailla kuin jok'ikisessä 3D Vaanijassa to date, mutta esim. LoI:ssa oli niin mahtavat musat, että peli kannatti koluta läpi jo pelkästään niiden takia. CoD:in RPG elementit taas koukuttavat enemmän pelaamaan ja keräämään tavaraa, jos pitää keräilystä jne.

Castlemaniac

Nyt sitten tänään päätin CoD:n hankkia ja tähän mennessä on hyvältä näyttänyt ja kuulostanut ja sitärataa. Ei tämä ole yhtään niin paha kuin luulin 3d CV:n olevan, päin vaistoin. Hectorkin näyttää kovemmalta jäbältä kuin Soma Cruz mielestäni, olen muuten saanut ensimmäisen ID:n jonkun kristalliperseessä olevan keijun :mrgreen:. Tästä on hyvä jatkaa CoD:n peluuta, päätän CoD peluu raporttini tämän. Kohta taas jatkamaan pelaamista, piti vain tulla ilmoittelemaan tänne että olen hankkinut CoD:n.  :brow:

Castlemaniac

Kaksi ID:tä jo keiju ja golem, nimiltään Mell ja Titan  :mrgreen:. Pääsin jo uudelle alueelle, alkoi se sama musiikki pikku hiljaa tympimään joten onneksi tällä alueella soi jo eri musiikki taustalla. Hector lv7, muuten mikä tuo register memorial ticket hommeli on, voisiko joku selittää, itse en ole uskaltanut testata sitä.  :P

Maria

Register memorial ticket tarkoittaa sitä että mille save pointtille päädyt kun käytät Memorial Ticket:n. Hyödyllistä jos lähdet juoksemaan jonnekin monen ruudun päähän ja sitten pitäisi päästä äkkiä takaisin save pointtille...

-Zero-

Mä ostin Curse of darknesin heti kun näin tuolla Marketin hyllyllä. Toosi hyvä peli. :whip:

-Zero-

Nyt tuli yks ongelma....Nyt mä oon päässy läpi sen tokan vastuksen sen lohikäärmeen, niin pitääkö mulla mennä se "linna" läpi jonne pääse sieltä taistelu paikan ovesta? Ku ekan kerran menin sinne linnaan niin ne hirviöt tappo mut ku en löytäny save pointtii...Missä siellä linnassa ois savetus paikka, vai pitääks mulla palata sinne taakseppäin savettaan? :?

Q

Muistaakseni sisääntulokäytävän ekasta risteyksestä oikealla on tallennuspaikka.

-Zero-

Quote from: "Qualtagh"Muistaakseni sisääntulokäytävän ekasta risteyksestä oikealla on tallennuspaikka.

Ai siinä ihan lähistöllä?

Q

Quote from: "Daretec"
Quote from: "Qualtagh"Muistaakseni sisääntulokäytävän ekasta risteyksestä oikealla on tallennuspaikka.

Ei näemmä olekaan. Tässä kartta: http://faqsmedia.ign.com/faqs/image/timbu_ccod003.jpg

-Zero-

Quote from: "Qualtagh"
Quote from: "Daretec"

Ei näemmä olekaan. Tässä kartta: http://faqsmedia.ign.com/faqs/image/timbu_ccod003.jpg

Onko toi tossa ylimässä kartassa toi "optional boss" se lohikäärme?

Q

Quote from: "Daretec"Onko toi tossa ylimässä kartassa toi "optional boss" se lohikäärme?

Ei. Tuo on Garibaldi Templen kartta. Lohikäärme on Baljhet Mountainsin pomo.