Pelimusiikki, joka inspiroi tällä hetkellä

Started by Kultamuna Classic, 02 June 2005, 18:34

Previous topic - Next topic

Ananaz

#15
Kaikille Castlevania-musiikin faneille suositellaan Michiru Yamanen uusinta sävellystyötä OZ Original Soundtrack. Lisäksi kaiken kaikkiaan suositellaan Square Enixin puoliksikeitetystä kananmunasankarista kertovan Hanjuku Hero -sarjan uusimman osan musiikista koostuvaa The Hanjuku Mages* - Hanjuku Hero 4 -7 Heroes- Sound Collection -albumia.

Ei muuta.

(*Liittyy The Black Magesiin)
A memory false as summer snow

Lumienkeli

#16
Mistäs noita musiikkeja warettelet? Ellet siis osta.
Soredemo boku wa yattenai.

Ananaz

#17
#gamemp3s'sta ja VGM Centralistahan (Direct Connectilla) näitä pääasiassa tulee hankittua. Gamemp3s ei tosin näytä tällä hetkellä toimivan. :/
A memory false as summer snow

Lumienkeli

#18
Waretinpa ICO ~Melody in the Mist~in ja täytyy sanoa että hyvä on. Kesto jopa 25 minuuttia... On muuten aika hyvä peli. Tekee mieli pelata sitä nyt ^^
Soredemo boku wa yattenai.

Christophe

#19
Aeris's Theme: Nobuo Uematsu: FFVII Reunion Tracks.

Ei ole tarkkaa muistikuvaa, mistä tämä kovolle putkahti, mutta tuossahan tuo nyt soi taustalla.

Castlemaniac

#20
Minä tykkään kaikesta hyvästä pelimusiikista kuten, Castlevania, FF, Mario, Zelda, Megaman, Sonic. Tuossa muutamia pelisarjoja joissa on hyvät musiikit, on niitä muitakin mutta tuossa nuo mitkä ekaksi tulivat mieleen.

Koranot

#21
Itse olen tykästynyt herrojen(?) Daiki Kasho ja Hidenori Shoji musiikkiin. Molempien tuotoksiahan kuullaan F-Zero GX pelissä, jossa on mielestäni tämän konsolisukupolven paras soundtrack. Harmi että molemmat ovat vielä aika vasta-alkajia pelimusiikkimaailmassa. Mutta esim. Gran Turismo 3 ja 4 on puoliksi Kashon käsialaa ja Shojin töistä latasin juuri Fighting Vipers 2 The Sound Albumin. Suosittelen jos teknon ja hevin sekoitus uppoaa.

Elmina

#22
Castlevania playlisti tossa tuntuu olevan toisella koneella päällä suurimman osan ajasta...

Anonymous

#23
Oon kuunnellut tätä Naganuman ja Nakagawan Sonic Rush soundtrackkia. Aika mukavaa muzakkia - tosin ei tietysti mitään JSR -tasoa, mutta saman tyyppistä. Tekispä tuo Naganuma vaikka jonkun oman levyn kun mies kerran osaa hyvää musiikkia tehdä.

Rod

#24
Shadow of the Colossus - Counterattack rock-versiona. :rock:

Rod

#25
Pari ehdotonta suosikkia Suikkareista:

Suikoden I: Forgotten Days
Suikoden II: Reminiscence

Castlebat

#26
Castlebat, asuu linnan ylimmäisessä tornissa.

Graham

#27
Tällä hetkellä ispiroi eniten Castlevania: Curse of Darknessin virallinen soundtrack. On kyllä niin hyvää musiikkia, että ei ole todellista! :rock: Kyllä Michiru Yamane osaa.
Relax. My name is Graham. Let's just say... I'm a missionary.

Rod

#28
[youtube:1g0khlco]http://www.youtube.com/watch?v=Hzr9t3bAu08[/youtube:1g0khlco]

Kannattaa kuunnella noita muitakin remixejä. Ihan mukavan kuuloista.

Rod

#29
倉持武志 - 乾坤の血族 Ver.511 ~ドラキュラバトル 螺旋階段ステージ~

Pachislotin OST tupsahti tänään syliin. :rock: