Kysele/vastaile Castlevanioista

Started by Kultamuna Classic, 16 March 2006, 22:19

Previous topic - Next topic

Rachel

#45
Quote from: "Elmina"Hmm, saattaa hyvinkin olla Shield Rod. Tarkista mikä kilpi on käytössä. Shield Rod:han tekee eri asioita eri kilpien kanssa.

Tiedän kyllä sen että Shield Rod tekee erilaisia juttuja jos kilven ja Shield Rodin nappeja painaa yhtä aikaa, mutta tämä ei kyllä ole mikään niistä taioista. Silloin kun olen onnistunut saamaan sen piikkipallon, minulla on ollut Herald Shield ja Shaman Shield. Luulen siis ettei sillä ole väliä mikä kilpi on käytössä. Olen pannut merkille, että aina kun piikkipallo ilmestyy, olen voittanut lentävän vihollisen. Ehkä joskus hypätessä painan ristiohjainta johonkin outoon suuntaan samalla kun lyön aseella. En tiedä. Nyt en ole kyllä taas onnistunut saamaan piikkipalloa, joten vaikea sanoa. Pitää jatkaa testailua.

Peklo

#46
Kyseessähän on kilvestä riippumaton Shield Rodin erikoiskyky, joka tehdään painamalla taakse -> eteen + hyökkäys. Kilpi joka tulee esiin pystyy torjumaan vihollisten nuolia, tulipalloja yms. Muistaakseni neljä voi saada leijumaan ilmaan yhtaikaa. Tietämättömille vielä tiedoksi, että kyseinen kilpi on Konamin legendaarisesta Gradius-räiskintäpelisarjasta lainattu. Jopa sama ääniefekti!  :mrgreen:

Ja hei vaan kaikille, päätin postata vihdoin ja viimein, noin vuoden lurkkailun jälkeen.  :lol:

Rachel

#47
Kiitos tiedosta Peklo! Jotain tuollaista ajattelinkin olevan kyseessä, mutta periaatesyistä kieltäydyn lukemasta SotN FAQ:ita. Pitääkin kokeilla tuota vielä tänään ja katsoa osaisiko sitä käyttää hyödyksi jossain. :)

Elmina

#48
Ahaa, siis Shield Rod:n jutusta oli kyse, tosin erikoishyökkäys eikä mikään kilven kanssa oleva. Ajattelin että se olis voinu olla niitä - en nimittäin muista yhtään miltä ne näyttää, paitsi se yksi mikä on Alucard Shield:n kanssa. ;) Joo, tervetuloa minunkin puolestani.

...Tota pitää kokeilla joskus itekin... en usko että olisin moista koskaan nähnyt.

Peklo

#49
Kiitoksia vain kovasti! Tulen varmaan pyörimään täällä melko aktiivisesti tästä eteenpäin. Mukavaa puhella suomalaisella foorumillakin vaihteeksi.  :P

Juste muuten pystyy samantapaiseen kykyyn HoD:ssa käyttämällä Bolt Book + Holy Book spell fusion komboa. Paljon käytännöllisempi kyky, sillä ne kaksi kilpea ikään kuin liimaantuu Justeen kiinni. Kyllä sydäntä vaan lämmittää kun Konami jaksaa täyttää pelejään ihanalla fan servicellä.  :D

Rachel

#50
Kokeilin just Harmonyssa tuota Bolt Book + Holy Book yhdistelmää ja on tosiaan paljon kätevämpi kuin SotNissa Shield Rodilla tehdyt kilvet. Mutta ei sillä käytännöllisyydelläkään ole niin väliä, on aina hauska löytää tälläisiä uusia juttuja ja onhan niillä kiva leikkiä. :mrgreen:

Peklo

#51
Nimenomaan! Eipä sillä paljoa väliä ole, vaikka käyttäisikin jotain kökköä asetta tai taikaa, kun kumpainenkin peli on niin tavattoman helppo, ainakin näin normaaleissa mittasuhteissa. Tietenkin aina voi itselleen asettaa jonkun tavoitteen. Itse koin HoD:n paljon nautittavammaksi kokemukseksi kun pelasin sen Hard-vaikeustasolla läpi. Esim. toinen Minotaur-bossi tappaa Justen kahdella osumalla.  :mrgreen:

SotN on Alucardilla kaikin puolin helppo, Richter on tietenkin haastavampi. Tällä hetkellä yritän kukistaa Galamothin ilman item crashien spämmäysta. Kaipaan enemmän haastetta, sanoo IGA-vanioiden pelaaja.

liquiddi

#52
Tämmöinen ongelma. Tuossa Aria of Sorrovissa boss rushissa aluksi valitaan minkä muistin ottaa. Otan sen mitä olen käyttänyt ja olen levelillä 40, pelissä 60 lv. Vaikka kuinka menen tuon pää pelin uudestaan läpi, leveli pysyy samana boss rushissa, joka on aika huono, koska kaikki statsit ovat alhaiset. Apuja? En viitsisi aloittaa uutta peliä kokonaan koska olen kerännyt kaikki soulit.

Lumienkeli

#53
Siinä on sellainen level rajoitus, ihan normaalia :)
Soredemo boku wa yattenai.

Christophe

#54
Quote from: "Lärspepi"Siis ei ole tottakaan! :)

Olen kyllä Rachelista todella ylpeä, sillä hänhän on biitannut Chronicin originaalilla! Aion yrittää nyt samaa, mutta tiedän että wolfbieeetch ja Kalma tulevat antamaan kyllä taas todelliset vastukset. :mrgreen:

Ei tuo nyt niin paha rasti ole. Paitsi alkuperäisellä koneella, kun ei juuri nyt ole yhtään kallisarvoista tyhjää 5" lerppua välitallennuksiin. Olen kyllä siitä meduusasta vedellyt ohi kertaistumalla.

Vehu

#55
Quote from: "Peklo"Kyseessähän on kilvestä riippumaton Shield Rodin erikoiskyky, joka tehdään painamalla taakse -> eteen + hyökkäys. Kilpi joka tulee esiin pystyy torjumaan vihollisten nuolia, tulipalloja yms. Muistaakseni neljä voi saada leijumaan ilmaan yhtaikaa. Tietämättömille vielä tiedoksi, että kyseinen kilpi on Konamin legendaarisesta Gradius-räiskintäpelisarjasta lainattu. Jopa sama ääniefekti!  :mrgreen:

Ja hei vaan kaikille, päätin postata vihdoin ja viimein, noin vuoden lurkkailun jälkeen.  :lol:
Minä sain samanlaisen ihme tähden miekalla hakkaamalla, joten teoriasi ei käy...
\"We\'re not here to sell cookies so they must know something is going on.\"
[size=50]~ Marcus Fenix, Gears of War[/size]

Peklo

#56
Niinkö? Ja mikä miekka mahtoi olla kyseessä?

Zelen

#57
En pääse Dawn of Sorrowissa siihen yhteen pieneen pätkään Garden of Madnes:ssa (oikea yläkulma puutarhapätkässä). Kartan mukaan seison aivan sisäänkäynnin alapuolella, mutta Soman yläpuolella on vain kiinteä kivilattia. Miten sinne oikein pääsee?
Kaikki muut paikat olen jo kalunnut numero-ovia lukuunottamatta. :/

// Aaa, nyt hokasin. Vastaus oli aivan liian ilmeinen. Pönttö mikä pönttö.

Kultamuna Classic

#58
Koskas toi Drac X Chron. tulee Juuroopas? Entä onko joku jo tilaillut figuurit? :shock:

HYB

#59
Chroniclesista ei mulla oo tietoo (konami.com,pitäis löytyä tai konamin euroopan haara) mutta figuurit lähtee varmaan parin päivän sisällä mukaan jos en voita rondoa/vampire's kissiä.
TITS OR GTFO