Myydään

Started by HYB, 02 December 2007, 21:34

Previous topic - Next topic

HYB

Elikkäs alottelin tämmösen threadin tänne kun ois tarkotus kattoo et oisko kukaan kiinostunut ostamaan Saturnin Symphony of the Nightia. Spine cardia ei ole ja kannessa on halkeama joka oli tullut lähetyksessä. Sitä tavallista hyllykulumista kuoressa mutta levy sekä ohjeet mint kuntoisia. Myytävänä on myös loose Castlevania NESille sekä joitain loose pelejä snessille sekä N64:lle.

Eli mitäs olisitte halukkaat valmiit maksamaan Symphonysta? Laitan kuvaa myöhemmin. Huuto nettiin en laita koska en tykkää myydä yleisesti vaikka paremman hinnan saisin. CV lähtee vaikka 5 eurolla tai mitä ny ootte valmiit maksaan, se on nii pirun yleinen etten viitti paljo pyytää. Noista muista peleistä laitan listaa myöhemmin taikka voi laittaa yksityisviestiä.

Edit: muokkasin otsikon. T: Natsi-Yty.
TITS OR GTFO

Peklo

#1
Jään odottelemaan täyttä listaa myytävistä peleistä, juu. Minulla on aina puuttuvia Cassuja hakusessa, riippumatta rahatilanteesta. :)

HYB

#2
No tossapa ne mun myytävät cassut täl hetkel. Tarjolla ois myös

SNES:
Zelda: A Link to the Past (l)
Lost Vikings (l)
NHL 95 (l)
Power Drive:US Gold (l)
ja ehkä Super Mario Kart (l)

64:
Lylatwars (l)
Super Mario 64 (l)

Hinnat sen mukaan mitä ihmiset haluaa maksaa. Joulun jälkeen vien sit liikkeeseen jos kukaan ei näitä halua :D.

Laitoin tän nyt tänne CV puolelle kun pääasiassa oon hankkiutumas noista cassuista eroon.
TITS OR GTFO

Peklo

#3
Jaa'a. Suurin osa noista löytyy itseltäkin. Ei tosin Saturnin NitM, kuitenkaan. Ehkä joku muu tarttuu tilaisuuteen.

Tämä on sitten se varsin käytännöllinen yleinen osto/myynti -ketju, sovimmeko näin? Voi tulla tarpeeseen itse kullekin ajoittain.

HYB

#4
Kyllähän tuo soppii ihan yleiseksi threadiksi,niin mää sitä vähän tarkotinki.

Tuo Saturnin SotN on saatavilla varmaan aika kauan ku sitä on paha minnekkää liikkeeseen viijjä, se kun on importti.
TITS OR GTFO

venzetti

#5
Ehdotan muualta hyväksi havaittua tapaa laittaa hintapyyntö pakollisiksi ilmoituksiin.

HYB

#6
Mä en ainakaan noitten kanssa uskalla mitään hintoja laittaa. Muuten ne ois jo huuto netissä.

En tykkää kauheena myydä kamoja ja halusin ensin tietää mitä ihmiset ois valmiit maksamaan ennenku asetan hintoja. En tykkää hintavenkslailusta. On sitä muuallakin paljon et heitä hinta nii katotaan meininkiä,varsinki jos ei tiiä varmaksi hintoja. Jotain 20-30 e on ihan käypä hinta kai tosta SotNista, mutta en sit tiiä miten ihmiset on ton halkeeman kanssa. Saan laitettua kuvaa toivottavasti huomenna.
TITS OR GTFO

Q

#7
Voisin ostaa tuon Cassun (PAL?) vitosella. Tämä viikko on vain niin kiireinen, että katsotaan toistamiseen seuraavalla.

HYB

#8
Jeps, laitahan pm tai sähkäri jos kiinnostaa.

Ja kyllä toi peli on PAL versio eli toimii kyllä suomikoneissa.
TITS OR GTFO

HYB

#9
Nyt heitetään pakkaan DXC pre-order CV 2 simon.

Joku kyrpä lähetti sen 1.80 maksavassa kuplamuovikirjeessä kun maksoin 13 postituksesta.

Pahvi on taittunu ja se muoviosa joka pittää figun paikallaan on revenny irti pahvista 2 kohtaa ja takaosa on osittain revenny. Mut jos jotakuta ei kiinnosta pahvit ja muut nii se on muuten hyvässä kunnossa.

Laitan kuvaa täs, pari 4-5 egee+postitus jos kiinnostaa.
TITS OR GTFO

Q

#10
Meitiä saattais kiinnostaa ylläoleva, vaikka samaan settiin sen loosen kanssa.

HYB

#11
Mites,laitanko varaukseen ja hommaillaan viel lopullista hintaa kun tarkastan postituksen? mä voin pittee noita varalla ihan siihen asti ku voit maksaa,mul se ei oo nii nuukaa :D muistaakseni postitus on jonku 3 egee semmosessa pahvilootassa ja kuplamuovia mul onki,tai ainahi pitäs olla.

Täs näitä kuvia, ei oo kunnon kameraa mut kai noista jtn erottaa.
TITS OR GTFO

HYB

#12
Toiset kuvat.
TITS OR GTFO

Q

#13
Nojoo, tuosta ekasta kuvasta saa kyllä jo loistavan kokonaiskuvan. Kyllä mä tuon voin pois jaloista ostaa. Postituksen kanssa ei tarvi niin tarkka olla, kun loota on jo sen verran kärsinyt. Näillä näkymin maanantaina olisin valmis maksamaan molemmista tuotteista.

Toki jotain bonuksia voit vielä katella kylkeen, rahaa kyllä löytyy. :mrgreen:

HYB

#14
Ainut bonus joka on cv aiheinen on tuo perkeleen saturnin sotn XD. Se vois lähtee jollain 20 egellä, siinä ei tosiaan oo muuta vikaa kuin se halkeema jota on ihan mahoton kuvata (ja takana on pieni halkeemanomainen naarmu,ei oo ihan halkeemakaan.
TITS OR GTFO