Foorumin ongelmat & puutteet sekä muu palaute

Started by Kultamuna Classic, 02 June 2005, 17:58

Previous topic - Next topic

Maria

#60
Anteeksi tuplapostaus, mutta.

Niin, tuo "banneri" on kyllä vähän tylsä. No, olen toki ainoa joka tätä layouttia tällä hetkellä käyttää, mutta voisihan sinne pistää jonkun tälläisen vaikka...  :mrgreen:

Q

#61
Heh, no vaihdoin sen tuohon.

Maria

#62
Hyvältä näyttää  :app:

Rachel

#63
Tänään foorumi lakkasi kokonaan toimimasta ja kesti aika kauan ennen kuin tajusin kokeilla toista nettiselainta. Eli minulla ainakaan Linnavaanijat-foorumi ei toimi nyt Operalla ollenkaan. Onneksi tätä voi käyttää muilla selaimilla, mutta olisi tietysti hyvä että Operallakin toimisi. ;)

Q

#64
Eli ei avaudu ollenkaan? Näkyykö mitään virheilmoitusta? Itse kokeilin Operalla ja toimi hyvin.

Rachel

#65
Alareunan palkissa lukee "Waiting (#1) for connection to foorumi.linnavaanijat.com". Sivu ei vaan lataudu. Pääsin tänään kerran foorumille Operalla, mutta sitten yht'äkkiä vaan lakkasi toimimasta. Muut sivut joilla olen käynyt toimivat normaalisti. Outo juttu. :o


Edit: Nyt kun tänään kokeilin, pääsin foorumille heti. Eli nyt ei ole enää mitään ongelmaa. Toivottavasti toimii jatkossakin.

Q

#66
Ongelma saattoi johtua palveluntarjoajastakin. Pari päivää sitten en päässyt hetkeen kyseisen palveluntarjoajan sivuille. Noita lyhyitä katkoja tulee aina silloin tällöin.

A-Yty

#67
Quote from: "A-Yty"Sanoo joka kerta ekalla kirjautumiskerralla että salasana on väärin. Päätin tällä kertaa tarkistaa että se varmasti menee oikein ja menihän se. Siltikään ei yksi kelvannut, vaan enintään tokalla sisälle.

Tämä tuntui korjaantuvan nyt kun oletuskieli vaihdettiin suomeksi. Sillä lailla se suomen kieli parantaa asioita.  :)

Elmina

#68
Höhlä. Eikö tolle Semenille voi tehdä jotain? Aina noita ei-sisäänkirjautuneita posteja samaan Phools:n rihmaan. Blokatkaa ny adminit ainakin sen emaili tai jotain jos vaan voitte... Yleensä tollasia spambotteja vastaan on jotain tehtävissä kuiteski.

Q

#69
Bannasin tuon e-mailin jota se yleisimmin käyttää, mutta ei noista millään voi päästä lopullisesti eroon. Aika monta porttikieltoa olen spämmääjille antanut. Yksi vaihtoehto olisi tietysti muuttaa Phools vain rekisteröityneiden käyttöön.

PS. Olen ainoa admin täällä. :weed:

Q

#70
Joku on ehkä huomannut, että haku ei foorumilla toimi. Asia korjattaneen jo tämän vuoden puolella.

Q

Palveluntarjoaja on suorittanut viime aikoina huoltokatkoja, jolloin laudalle ja/tai Lv.comiin ei ole ollut pääsyä. Toivotaan että tilanne nyt rauhoittuu.

Niin ja haku ei myöskään toimi.

HYB

#72
Aihe: Mistä CV-pelejä/soundtrackeja yms. ja mihin hintaan?

En tienny mihin tästä viestiä laittaa mutta tota listaa voisi hieman päivittää. Hinnat ovat ainakin GBA vanioiden kohdalla jo huomattavasti korkeammat ja esim. VS. Castlevaniaa ei myöskään mainita (se yleisempi arcade peli). Myöskin sealed pelien noin hintoja voisi laittaa. Voin itse auttaa tässä hommassa jos apua tarviipi.
TITS OR GTFO

Q

#73
Käyttäjä Lärspepi käy täällä nykyisin niin harvakseltaan, että hänen taholtaan ei voi odottaakaan listan päivittyvän. "Päivityksiä" voi postata vaikka kyseiseen ketjuun, josta minä tai A-Yty copy-peistaa ne aloitusviestiin.

Tuli tässä mieleen, että samaisesta myynti-faq:sta voisi tehdä "siistityn" artikkelin tuonne sivustollekin.

HYB

#74
voin postailla noita hintoja ja päivittelen sitä postia täs sen mukaan kun saan tietää hintoja. Laitan circlestä ja double pakistä postin tässä ekana ja teen pientä hintatarkkailua paljolla menee.
TITS OR GTFO