Kysele/vastaile Castlevanioista

Started by Kultamuna Classic, 16 March 2006, 22:19

Previous topic - Next topic

A-Yty

#60
Kertokaahan jotka omistatte CIBinä CV1:n; onko laatikon molemmilla puolilla selkämystä pelin nimi ja onko se samanlaisella C-fontilla kuin kannessa? Mietin nimittäin vain ostamani paketin kansien aitoutta. Tällainen logo löytyy molemmista selkämyksistä:



Löytyykö teiltä samanlaiset logot selkämyksistä pikkuisine C-kirjaimineen?

Andy

#61
Itselläni oli jossain vaiheessa boksattu versio, ja siinä oli kyllä tosiaankin sivuissa tuo C-kirjain pienellä kirjoitettuna. Kyllä tuo ihan aito mielestäni on.
Hah, Trevor you ain't!
-Grant DaNasty

Rod

#62
Aitohan tuo on. En ole itse oikeastaan ennen kiinnittänyt tuohon huomiota.

A-Yty

#63
Sattuisiko joku tietämään mistä CoD:in videoita löytyisi tekstitettynä? YouTuben lisäksi siis.

Q

#64
Web Archivesta löytyy myös hyvälaatuisia CV-videoita, mutta valitettavasti lähinnä speedrunneja. Tsekkasin yhden CoD-pätkän ja siinä oli välivideot skipattu. Kärrynpyöräkomboineen tosin sangen metkaa katseltavaa.

A-Yty

#65
Ottaisin itse video -ja kuvakaappaukset, mutta CoD:in tallennukseni ei mystisesti toimi. En nyt varmaan ihan heti kuitenkaan jaksa peliä läpi pelata :|

Q

#66
Voin lainata muistikorttia/peliä. :weed:

A-Yty

#67
Kiitti, mutta kyseessä ei ole loppujen lopuksi kiireellinen tai välttämätön juttu, joten säästä postikulut
Hahmoprofiiliin siitä tulisi vain kaksi hassua kuvakaappausta.

Mutta olen kyllä tapauksen johdosta hiukan pöllämystynyt tuon muistikortin toiminnasta. Se kyllä valitti työntäessäni CoD:in pesään että tilaa uusille tallennuksille ei ole juurikaan, jonka jälkeen sitten poistin roimasti ikivanhoja muiden pelien tallennuksia

Lisäys:

http://www.gamefaqs.com/console/ps2/save/925894.html

Nuo ajavat juurikin asian, mutta mites tollaset siirretään muistitikulle? Laitetaan ulkoiselle kiintarille, se USBilla Pleikkaan ja sieltä siirtämällä tikulle?  :hmm:

Q

#68
Vaikuttais vähän siltä että noi vaatii jonkun 3rd party -lisähärvelin.

venzetti

#69
Tuolla sivulla lukeekin se laite. Esimerkiksi Codebreaker tai Max Drive. Dreamcast oli kyllä tosi kätevä laite kun sillä pääsi suoraan netistä lataamaan esim. noita tallennuksia. Tuli monesti latailtua kun ei aina ollut tallessa jotain, eikä halunnut ihan alusta aloittaa.

A-Yty

#70
Mikä on AoS:in Castle Corridorin remiksin virallinen nimi?

Peklo

#71
Jaa'a. Se Lamentin mukana tullut sampler CD sanoo Destined Cruz. Toinen vaihtoehtohan sitten on Crucifix of Fate, josta en ole varma, että onko se ikinä esiintynyt tässä muodossa ihan viralliseen Konamin julkaisemaan tekstiin painettuna. Kummankin luulisi kelpaavan. Japanista kääntäminenhän ei muutenkaan ole koskaan sanantarkkaa hommaa, mutta kummatkin näistä kyllä ajavat asiansa.

A-Yty

#72
Mitäs Dracula's Cursen versioita porukalta yleensä ottaen löytyy? Jenkkilästä tuo tuntuis luontevimmalta ostaa nyt kun dollarin arvo on mitä on, mutta vähän härnää tuo "Win a trip to Dracula's hometown!"-lätkä. Muutenhan kansi taitaa useimpien muiden videopelikansien tapaan olla euroversiota näyttävämpi.

Peklo

#73
Se on vähän niin ja näin. US-versiossa kansitaiteesta näkyy huomattavasti enemmän, kuten esimerkiksi Grant pääsee kuvaan poseeraamaan. Kuitenkin PAL-versio - jonka itse omistan - on mielestäni hieman näyttävämpi kiitos hienon mustan kehystyksen, jenkkiversion tylsän harmaan sijaan. Draculan kotikylä -lipuke on kyllä kaikessa korniudessaan melko mahtava yksityiskohta. :)

Amerikan-version kyllä löytää takuuvarmasti helpommalla ja halvemmalla kuin PAL-vastineen. Itse pulitin vajaa viisikymppiä omastani, ja loosetkin menevät käytännössä aina yli kahdenkymmenen euron rajan, silloin kun nyt sattuvat ilmaantumaan. Näin siis Suomessa, muualla Euroopassa varmasti halvempaa touhua.

A-Yty

#74
Onko sellaista jenkkiversiota olemassa, josta ei löydy tuota lätkää?