Main Menu

Nintendo DS

Started by Q, 28 August 2005, 21:02

Previous topic - Next topic

Q

#15
Quote from: ""A-Yty""Meinaan vaan että lähikaupassa näytillä olevan DS:n näyttö on aika kuluneen näköinen. Pelinä siinä on ainakin tällä hetkellä Wario Ware, jossa kaikki pikkupelit taitaa olla kosketusnäytöllä.

[oletus]Prismassa[/oletus] nyt käy kaikki varhaisteinit kuolaamassa siihen näyttöön.

Lumienkeli

#16
Kyllä täällä Tampereen Anttilan, Prisman ja Player Onen testikoneet ovat aivan paskana. Mutta eiköhän jokaisen järkevän ihmisen omat laitteet pysy aivan ehjinä, noita testilaitteita paukuttaa kaikki kakarat tai naarmuttaa tahallaan.
Soredemo boku wa yattenai.

Rod

#17
Menin nyt sitten tilaamaan DS:n ennakkokaavailujen vastaisesti. DoS on myös ennakkotilattu ja maksettu, toivottavasti tulee ajallaan. Tili meni komeasti tyhjäksi. :|

Kultamuna Classic

#18
En ole vieläkään tilannut DoS:ia. Luulen saavani sen Stockkan kortilla kätevästi tiliin, kun se ilmestyy...mutta tiedän että menee myöhäiseksi. :S

Kultamuna Classic

#19
Muuten, eihän tuon DS:n mukana mitään kuulokkeita tullut? Eihän? Kosq ei mulle ainakaan! :?

Puranne

#20
Quote from: ""Kultamuna""Muuten, eihän tuon DS:n mukana mitään kuulokkeita tullut? Eihän? Kosq ei mulle ainakaan! :?

Nöyp.

Rod

#21
Eilen tuli DS. Mukavalta vekottimelta tuntuu. Tosin ylänappien käyttö on todella hankalaa kovassa toiminnassa. GBA:ssa saa just buenon "otteeen" vehkeestä, tässä ei. :|

Puranne

#22
Quote from: ""Apophis""Eilen tuli DS. Mukavalta vekottimelta tuntuu. Tosin ylänappien käyttö on todella hankalaa kovassa toiminnassa. GBA:ssa saa just buenon "otteeen" vehkeestä, tässä ei. :|

Lumienkeli

#23
Minä en oikein tiedä, Game boy Pocket on ollut minun käsiin täydellinen ja tavallinen GBA oli kanssa ihan ok... Mutta DS ja PSP ei ole kovin ergonomisia. WSC on kaikkein paskin :( Jos ostan joskus iPodin käytän sen kuulokkeita sitten!
Soredemo boku wa yattenai.

Kultamuna Classic

#24
En kyl voi vollata ergonomiasta, olenhan sentään GBA SP:llä pelaillut tähän asti... (=kramppeja x monta) :|

Paitsi ton tikun käytöstä saan kyllä tuskaa osakseni. Pitäisi varmaan asentaa tuollainen tikku jonkin tavallisen kynän sisään, niin sitten olis bueno.

Kultamuna Classic

#25
Mitä tuolle NDS:lle nyt voisi sitten ostaa? :/

Ainoa peli DoS:sin lisäksi joka kiinnostaa, on tuo Advanced Wars DS, mut se ei taida olla vielä edes julkaistu Suomessa?

Lumienkeli

#26
Se on Advance Wars, ei advanced :E Ostin tänään Meteoksen, sen pitäisi olla ihan super hyvä peli, koitan sitä ihan kohta. Eiköhän se kannata jokaisen ostaa ;)
Soredemo boku wa yattenai.

Kultamuna Classic

#27
Kerro lisää Meteoksesta, kun oot testannut. Menen huomenna pelikaupoille. :D

HAluaisin ehkä myös Metroid Prime Hunterssin, mut se ei taida tulla viä toviin? Onko siinä muuten ihan kunnon stoori, vai onko se enemmänkin vaan moninpeli?

Lumienkeli

#28
Metroid Prime Huntersissa on stoori, mutta se tulee vasta tammikuussa koska siihen lisätään nettipeli!!! Eli voidaan sit pelata sitä yhdessä toisiamme vastaan tai on siinä varmaan tiimipelikin.

Meteos on sellainen nopeatempoinen puzzlepeli joka on kerännyt tosi kovia arvosteluja kaikista paikoista ja minä pelasin sitä äsken jotain puoli tuntia ja hyväksi totesin, eiköhän sen kanssa aika kulu. Siinä on paljon kaikkea sälää unlockablena ja erilaisia polkuja story modessa (pelin story nyt on vähän mitä on :D) niin kyllä siinä tekemistä riittää, mutta parhaimmillaan tuokin on varmaan sillain että sitä pelailee aina välillä yhden pelin ajan kuluksi. Ihan kuin Super Mario 64 DS:n minipelit.
Soredemo boku wa yattenai.

Castlemania

#29
Hommasin mun DS:n joskus lokakuussa, makso muistaakseni jotai 120 euroa, osittain DoS:in takia, enkä oo katunu yhtään ostosta.