Main Menu

Nintendo DS

Started by Q, 28 August 2005, 21:02

Previous topic - Next topic

Q

Ajattelin mahdollisesti hankkia tämän vehjeen Dawn of Sorrowin takia. Tiedustelisin nyt lähinnä sitä, että onko hinta laskemassa lähiaikoina täällä Euroopassakin? Koneen ajattelin hankkia Anttilasta tai Hobby Hallista osamaksuna, sillä harvoin tuollaiset 150 euroa on käytettävissäni käteisenä. Toinen mahdollinen pelihankinta Castlevanian ohella on uusi Sonic, joka näytti trailerin perusteella todella hyvältä.

Myös koneen mekaniikka kiinnostaa. Onko näppäintoimintojen sijaintia mahdollista vaihtaa useimmissa peleissä?

Lumienkeli

#1
Minulla on Super Mario 64 DS jossa on kolme ohjausvaihtoehtoa, Metroidissa on viisi ja lopullisessa pelissä on kuulemma enemmän vaihtoehtoja, ja Another Codea pelataan pelkästään kosketuskynän kanssa. Ainakin GBA:n Castlevanioissa voi vaihtaa nappeja mielen mukaan, niin varmasti myös Dawn of Sorrowssa :)

Hinnan pudotuksesta ei ole sanottu Euroopassa mitään. Amerikassahan DS on ollut jo myynnissä joulukuusta asti, vai jopa marraskuun lopusta? Luulisi kyllä että viimeistään jouluksi hinta tippuu 129 euroon.
Soredemo boku wa yattenai.

Kultamuna Classic

#2
Toi osamaksu DS kuullostaa kyllä muuten hyvältä! Q, paljonko tulee hintaa osamaksuineen & postitukuluineen yhteensä? Paljonko on eka osamaksu? Onko bundleja myynnissä? Värit? Linkkiä? :D

Q

#3
Hobby Hall:

Käsiraha 30,00 e + postit.k. postienn.
Kuukausierät 30,00 e + 9 x 14,40 e = 159,60 e
Käteishinta 30,00 e + 119,90 e = 149,90 e

NetAnttilassa ei tällä hetkellä edes ole koko konetta. Olen joka tapauksessa sittenkin ostamassa PS2:ta DS:n sijaan. :weed:

Kultamuna Classic

#4
Taidan tilata Hobby Hallista! :D  Uskaltaisinko tilata nyt jo heti!? :0

Kultamuna Classic

#5
Tilasin just DS:n Hoppy Haalista.  :( Olen heikko.

Hei eiköstä tuo meinaakin, että voin tosiaan maksaa erissä tai kerralla kun saan puketin käteeni, missään kun ei tarvinnut erikseen vielä tässä vaiheessa "valita" miten meinaa maksaa.

Q

#6
Quote from: ""Kultamuna""Hei eiköstä tuo meinaakin, että voin tosiaan maksaa erissä tai kerralla kun saan puketin käteeni, missään kun ei tarvinnut erikseen vielä tässä vaiheessa "valita" miten meinaa maksaa.

Jep. Noutaessasi täytyy joka tapauksessa maksaa heti se pari kymppiä.

Kultamuna Classic

#7
Katselin ensin Huuto.Nettiä, mut siellä on vaan se yks härö tyyppi, joka on aina myymässä DS:säänsä, mutta sitten päättääkin toisin. Viimeksi hän oli lainannut sitä kaverilleen, ja nyt sitten on taas myymässä sitä. :mrgreen:

Ja toi maksueräjuttu on kyl bueno. Kas kun ei tullut aikaisemmin mieleen.

Kultamuna Classic

#8
DS tuli tänään. :smoke:

Mut kun ei oo mitään pelii, niin en kyl jaksa avaa koko pakettii. :|

Kultamuna Classic

#9
Pyhä luoja, tää DS:sähän on ihan herkku!  :mrgreen:

A-Yty

#10
Kertokaahan DS:n käyttäjät: kuinka pian kosketusnäyttö alkaa kulahtaa käytössä ja saako sen putsaamalla uuden veroiseksi?

Puranne

#11
Quote from: ""A-Yty""Kertokaahan DS:n käyttäjät: kuinka pian kosketusnäyttö alkaa kulahtaa käytössä ja saako sen putsaamalla uuden veroiseksi?

Eipä ole ainakaan minulla mitenkään vielä kulahdellut. Kerran olen rätillä pyyhkäissyt suurimmat pölyt pois. 8)

Kultamuna Classic

#12
Juu, tuntuisi ainakin näin äkkiseltään aika graniittia olevan ainakin tuo kosketusnäyttö.

Lumienkeli

#13
Kohta on puoli vuotta täynnä mun DS:n ikä :) Ja teräkunnossa se on. Paitsi pari naarmua kannessa kun se kolisi repussa kameraa vasten!
Soredemo boku wa yattenai.

A-Yty

#14
Meinaan vaan että lähikaupassa näytillä olevan DS:n näyttö on aika kuluneen näköinen. Pelinä siinä on ainakin tällä hetkellä Wario Ware, jossa kaikki pikkupelit taitaa olla kosketusnäytöllä.