Foorumin päivitykset

Started by Q, 01 June 2005, 23:09

Previous topic - Next topic

Rod

#75
Profiilikenttä vihdoinkin viilattu niin, ettei isommista avatareista lähde siivua pois.

Rod

#76
Kuten tarkkaavaisimmat ovatkin jo varmaan huomanneet, niin foorumin etusivulle on ilmestynyt loota, jossa näkyy viimeisimmät aktiiviset ketjut.

Maria

#77
Quote from: "Rod"Kuten tarkkaavaisimmat ovatkin jo varmaan huomanneet, niin foorumin etusivulle on ilmestynyt loota, jossa näkyy viimeisimmät aktiiviset ketjut.

...Siis ainakin pääteemaan  :hehe: Eipä tässä vanhemmalla (LVF09) näy mitään.

Rod

#78
Nyt on kaikissa teemoissa.

Rod

#79
Softan päivitys ei menny aivan putkeen eilen, jonka takia foorumi heitti virheilmoitusta. Nyt kaiken pitäisi olla kunnossa (muutama modi kadonnut, mutta pitää katsoa, jos jaksaisi lisätä takas).

Rod

Foorumin softa vaihtunut spämmibottien harmiksi. Jos jotain häikkää esiintyy, niin ilmoitelkaa.

Q

#81
Cookiet voisi ehkä muuttaa ikuisiksi? Ikävää, kun on kirjautunut ulos joka vierailukerralla.

Edit: näyttäisi itse asiassa loggautuvan pois aina, kun poistun laudalta.

Rod

Tuolta pikaloggauksesta ei saa ikuiseksi, mutta tämän kautta saa: http://www.linnavaanijat.com/foorumi/index.php?action=login

ParasiteX

Woot. Uunituore ulkoasu. Vähän hämää kun kaikki viestit näyttävät uusilta. Jospa vaikka motivoisi herättämään henkiin vanhoja ketjuja. :mrgreen:

Maria

#84
Ihan kiva tämä softa, juu.

Teemoja voisi kyllä olla vähän enemmän, tuo tumman oletuksen kontrasti on mun näytöllä ainakin niin auttamattoman huono.  :nuija:.

...Ja tuota, minkäs takia tämä heitti mut tuohon Konehuone foorumin "pää"sivulle postauksen jälkeen, eikä takaisin topikkiin?  :wtf:

Q

Nuo nykyiset viesti-ikonit ovat kyllä kehnoja, mutta eiköhän ne vanhat saada ajan kanssa kehiin.

Quote from: Maria on 10 November 2011, 01:38
...Ja tuota, minkäs takia tämä heitti mut tuohon Konehuone foorumin "pää"sivulle postauksen jälkeen, eikä takaisin topikkiin?  :wtf:

Nyt pitäisi toimia, mutta en ole varma koskeeko muutos ainoastaan uusia jäseniä. Siinä tapauksessa jokainen voi itse ruksata Modify Profile -> Look & Layout -> Return to topics after posting by default.

Rod

Pyrin viikonloppuna ehostamaan ulkoasua.

Maria

Quote from: Q on 10 November 2011, 16:15
Nuo nykyiset viesti-ikonit ovat kyllä kehnoja, mutta eiköhän ne vanhat saada ajan kanssa kehiin.

Quote from: Maria on 10 November 2011, 01:38
...Ja tuota, minkäs takia tämä heitti mut tuohon Konehuone foorumin "pää"sivulle postauksen jälkeen, eikä takaisin topikkiin?  :wtf:

Nyt pitäisi toimia, mutta en ole varma koskeeko muutos ainoastaan uusia jäseniä. Siinä tapauksessa jokainen voi itse ruksata Modify Profile -> Look & Layout -> Return to topics after posting by default.

Ahhaa, ruksataampa tuo. Nyt pitäis toimia  :jees: Ja toimiikin! 8)

Rod

Lisätty uusi paremmin itse sivuston värimaailmaan sopiva teema. Uusina "ominaisuuksina" istunnon pituuden määritteleminen etusivulla sekä tuo oikeassa yläkulmassa oleva nuoli, josta saa ylimääräistä tietoa pois häiritsemästä. Jos jotain häikkää esiintyy, niin ilmoitelkaa.

Graham

Mitäs kummaa? Minne vanha "yöteema" on kadonnut? En ole vieraillut foorumilla aikoihin, ja sillä aikaa näyttää sekä teema että kieli vaihtuneen. Aikani selailtuani profiiliasetuksia löysin lopulta linkin, josta teemaa pääsee vaihtamaan, mutta ainoat ulkoasuteemat nykyisen lisäksi ovat ohjelmistotarjoajan tylsiä oletusulkoasuja. Onko muita teemavaihtoehtoja lainkaan tulossa? Huomasin myös, että kaikki minulle saapuneet vanhat yksityisviestit ovat hävinneet sen siliän tien. Miksi näin?
Relax. My name is Graham. Let's just say... I'm a missionary.