Castlevania: Harmony of Despair

Started by Andy, 16 August 2010, 19:04

Previous topic - Next topic

Andy

#15
Harmony of Despair PSN:ssä.

Nyt viimein myös Euroopassa. Hinta on 15€, ja saman tien ladattavissa pitäisi olla myös kaikki latauspaketitkin. Mukana, kuten jo aiemmin mainittu, 4 pelaajan paikallinen moninpeli ja PSN:n tarjoama ilmainen verkkomoninpeli.
Hah, Trevor you ain't!
-Grant DaNasty

FinPro

#16
Jesh, hankinpa tuon PS3:n HoD:in viime viikolla ja pääasiassa Shanoalla ja hieman Somallakin on tullut pelailtua. DLC:tä odotellessa pitäisi varmaan saada Shanoalle toinenkin Lapiste seuraavaksi.

Jos ketään kiinnostaa lisätä ja pelata, niin PSN nimeni on Shlamm
Pelaan varmaan enemmän Dark Soulsia näinä päivinä, mutta kyllä CV:n pelaaminen kelpaa aina.

Elmina

#17
Aktivoin viimeinkin sen 20 € korttini PS3:lla ja ostin tämän.

...Sanokaa ny joku että miten hiivatissa tätä yleensä pelataan? Siis nyyppänä en edes tiedä missä päin koko konsolia tämä peli muka on. Jotain 6 kilotavun downloaddia se siinä lykkäs ostoksen yhteydessä, mutta sen enempää en tiedä...  :|

AI JAA olisivat saakeli voineet laittaa full versioon VÄHÄN isommalla että pitää ladata se pirun triali sieltä ensin.

Voi ny vitalis. PSN ei saa minkäänlaisia käytettävyyspisteitä tästä.  :ei: Siinä se on nyt Games-osion alla, kun viimein tajuttiin ladata se triali. Siis ei näin, PSN.

Itse pelistä kommentteja myöhemmin.  ::)

Maria

Lyhyitä kommentteja kun tahkosin tätä Lordsin sijaan:

...Sukkaan oikein kunnolla  :hehe: Vähän meni ennenkö pääsin homman jujusta kiinni, ja siinä sivussa Alucard, Julius ja Jonathan pääsivät päiviltä. Taas pitää tyttöjen tehdä kaikki - Yoko pärjäsi vähän paremmin, mutta Shanoa oli ainoa jolla sen hemmetin Gergothin sain lopulta hengilta. Ei näin!

No, pitänee hankkia PS3:lle toinenkin ohjain niin pääsisi kaksinpeliin, sitten voisi alkaakin peli luistamaan :mrgreen:

Editti: mit vit kylläpä kello onkin paljon. Mihin koko yö meni?  ::)

Maria

Lisäkommentteja:

Justiinsa kuoltiin tyylikkäästi kakkoslevelilla :hehe: Mutta siis, hommattiin toinen kontrolleri ja tälläinen monipelinähän on paras idea ikinä! :jees:

VTS

Alan pikkuhiljaa epäillä Simon's Cloakin olemassaoloa. Pitäisi muka 8 kentästä tippua, mutta en ole edes koskaan nähnyt kenenkään saavan sitä.

Andy

Ensimmäinen suomalainen kanssapeluri bongattu. Hienoa, että täkäläisiäkin löytyy pelin parista. :twisted:
Hah, Trevor you ain't!
-Grant DaNasty

VTS

Quote from: Andy on 12 April 2012, 23:40
Ensimmäinen suomalainen kanssapeluri bongattu. Hienoa, että täkäläisiäkin löytyy pelin parista. :twisted:
Olen itsekin törmännyt ainoastaan yhteen silloin joskus kun peli oli vasta tullut... Sen koommin en ole itseni lisäksi muita suomalaisia nähnyt. Eniten tulee vastaan jenkkejä ja nipponeita.

VTS

JES! Vihdoin ja viimein sain sen! Simon's Cloak on minun! Täh... :shock: Miksi sitä ei näy inventoryssä?! Kyllähän ny Juliuksen pitäis pystyä käyttään sitä. Ahaa.. Senhän saiki pelaaja joka seisoa möllötti samassa kohden kuin minä.  :doh:

Bengr Hausve

#24
Yritän pelata Castlevania: Harmony of Despair-peliä solona. Pelihän on multi-player. Oletteko pelanneet ko peliä?  :nuija:

Yhdistetty vanhaan ketjuun. -Q

Bengr Hausve

Tähän asti olen pärjännyt solona, mutta on tullut selväksi, että pitäisi multi-playaa. Aion silti solottaa. :ritari: Onko teillä kokemuksia ko pelistä?

A-Yty

Sen verran olen pelannut, että sain kerättyä kaikki PS Trophyt  :jees:

A-Yty

Haittaako jos yhdistän tämän jo CV-osiosta löytyvään samaan aiheeseen?  :magic:

Bengr Hausve

Katsos vaan, sama threadi tuplana.  :facepalm: Joo ei haittaa yhdistäminen.  :pepsi: