Author Topic: Ruokaketju  (Read 16858 times)

Anonymous

• Guest
Ruokaketju
« Reply #15 on: September 21, 2005, 14:02 »
Kokkailin tuossa itselleni riisiä ja kananugetteja. Plöräytin päälle jotain Saarioisten chilikastiketta. Kyllä tuollaista ihan syö - siihen vielä ruisjuustosämpylä päälle. Maitua.

Vähän niin kuin jälkiruoaksi olen tässä järsinyt Plamil Organicsin 95 gramman  erittäin tummaa suklaalevyä. Aika hyvää, tosin tällainen suhteellisen pienikin levy ko. tavaraa maksaa noin viisi euroa.

Tässä täytyy varmaan vielä illemmalla häipyä ostoskeskukseen hakemaan jotain purtavaa myöhempää ajankohtaa varten.

Edit: Unohtui mainita tee: Twinings - Earl Grey.

Kultamuna Classic

• Creature of Chaos
Ruokaketju
« Reply #16 on: September 21, 2005, 18:06 »
Hernesoppaa by random tuottaja. 10/10  :D

Puranne

• Doppelganger
Ruokaketju
« Reply #17 on: September 22, 2005, 09:09 »
Bacon & Eggs 10/10

Anonymous

• Guest
Ruokaketju
« Reply #18 on: October 09, 2005, 16:04 »
Äsken neljä Atrian nakkia paistettuna + maitoa.

Tätä ennen McDonald's Crispy Chicken Salad. Oli paljon parempaa kuin odotin tuollaiselta pikaruokaketjulta.

Ruokailuun kuluu muuten aika helposti todella paljon rahaa, varsinkin jos ruokailijoita on useampia.  :wtf:

Puranne

• Doppelganger
Ruokaketju
« Reply #19 on: October 09, 2005, 18:06 »
Rahkalettuja ja maitoa. 76/100

Quote from: ""Äijä""
Ruokailuun kuluu muuten aika helposti todella paljon rahaa, varsinkin jos ruokailijoita on useampia.  :wtf:

Anonymous

• Guest
Ruokaketju
« Reply #20 on: October 15, 2005, 19:07 »
Aamiaiseksi nautin tänään neljä sämpylää herkkupippurikinkkusiivuilla. Juomana toimi pitkästä aikaa aito Coca-Cola, joka on muuten aika pahaa.

Lounaan korvikkeena toimi perunamuusi ja kananugetit ja joku kastike. Maitoa join tällä kertaa. Tässä on sitten lounaan jälkeen vedetty leipää ja jugurttia, ja kananmunankin paistoin.

Hieman tässä jo alkaa tehdä mieli jotain kunnollisempaakin, eli taidan suunnistaa kohta jotain markettia kohti.

Christophe

• Vampire Killer
Ruokaketju
« Reply #21 on: November 15, 2005, 16:04 »
Aamupala: Müsliä ja appelsiinimehua ja pari Lidlin ala-arvoista paahtista.
Päivällinen: Kaupan kasvispihvi ja muusia, ruisleipää ja vettä.
Välipala:Itse leivottu pikkupulla ja pahaa kahvia, keksi, jota en viitsinyt syödä.

Q

• Administrator
  • Creature of Chaos
Ruokaketju
« Reply #22 on: November 15, 2005, 16:04 »
En ole syönyt tänään muuta kuin pullan ja kupin kahvia. 5 euroa olisi taskussa, ehkä sillä kohtapuoliin jotain. :|

Anonymous

• Guest
Ruokaketju
« Reply #23 on: November 15, 2005, 17:05 »
Aamulla nautiskelin appelsiinin makuisen C-vitamiini tabletin. Tuossa sitten lounasaikaan söin puoli purkillista tonnikalaa, ja kolme Atrian kylmää lihapullaa sinapin kera. Juoman korvikkeena toimi teknologiakeskuksta ostettu ED.

Nyt kokkailen juuri herkullista makaroniannosta, jonka höysteeksi olen suunnitellut ketsuppia. Pepsiä olisi näköjään jääkaapissa vielä tölkillinen.

Ai niin. Söin mä äsken vielä persikan.

Kultamuna Classic

• Creature of Chaos
Ruokaketju
« Reply #24 on: November 15, 2005, 18:06 »
Makkaranpätkä, ketsuppi-sinappi seokseen dipattuna. Oli aika paskaa.

Anonymous

• Guest
Ruokaketju
« Reply #25 on: November 21, 2005, 20:08 »
Heräsin tuossa kymmeneltä enkä syönyt aamiaiseksi mitään. Lounaaksi vedin ravintolassa uunimakkaraa ja perunasosetta. Aika peruspurtavaa, ei kehumista. Tässä illemmalla olen syöpötellyt jotain vanhoja perunalastuja ja leipiä. Pari kananmunaakin paistoin.

Viikonloppuna meni muuten taas kohtalaisen paljon varoja kurkusta alas elintarvikkeiden muodossa. Aina tulee käytyä jossain ulkona syömässä kultani kanssa, vaikkei siihen oikeastaan olisi edes varaa. Mutta onhan se ihan kivaa.

Pitäisi kahvinkeitin jostain hankkia. Oon ollu jo ainaki kolme kuukautta ilman. Mikroaaltouunin saan kohta, mutta mitä mä sillä teen?

Lumienkeli

• Count of Wallachia
  • Objection!
Ruokaketju
« Reply #26 on: November 21, 2005, 20:08 »
Paistoin patonkia uunissa ja sitten huomasin että parasta ennen oli jo 31.8 :D Saa nähdä mitä tästä seuraa...
Soredemo boku wa yattenai.

Christophe

• Vampire Killer
Ruokaketju
« Reply #27 on: November 21, 2005, 23:11 »
Päivän ateriaksi muodostui kaurapuuro itse tehdyn omenahillon kera, kun jääkaapista paljastunut kaupan makaronilaatikko sai aikaan vain kauhun puistatuksia. Näin pahoin ei ole inhottanut edes Silent Hillin inhottavimmat kohtaukset.

Iltapalalla pistin elämän risaiseksi ja söin sipsejä ja sitten vielä puolikypsän banaanin.

Q

• Administrator
  • Creature of Chaos
Ruokaketju
« Reply #28 on: November 22, 2005, 00:12 »
Aamiaiseksi se perinteinen: mysliä, jogurttia, leipää, appelsiinimehua, kahvia. Muuten olen syönyt lähinnä leipää ja palan pizzaa. Huomiseksi näyttäisi olevan ainakin jotain makaroonilaatikkoa.

venzetti

• Devil Forgemaster
Re: Ruokaketju
« Reply #29 on: May 01, 2006, 14:02 »
Ostin pitkästä aikaa pullollisen Pepsiä. Kohta olisi tarkoitus kokata ulkofilettä ja varmaan perunoita.

Keitän vielä kahvit. Mulla on ihan surkea kahvinkeitin.