Päivitykset sivustolla 31/07/13

Started by Rod, 08 May 2006, 17:39

Previous topic - Next topic

Rod

#60
Laita vaan Super Cassua tulemaan.  :jees:

HYVÄÄ IIILTAA!
Kauhun karaisema pöpi!

A-Yty

#61
Onko toivomuksia kuvien koon suhteen?

Rod

#62
Min. 800px leveyttä. Mitä isompi sen parempi.

A-Yty

#63
Quote from: "Rod"Laita vaikka zippi sähköpostiin, niin taiteilen sen pdäffäksi. :jees:

Latauslinkki lepää gmailissasi.

Rod

#64
Danke, tilan säästämiseksi jätin italian pois.

http://www.linnavaanijat.com/img/sq/sq_ohjeet.pdf

A-Yty

#65
Mitään muita toiveita ohjekirjaskannauksien suhteen? Löytyis tuolta puuttuvista ainakin CV64.

Rod

#66
Ei viitsi snessiä uudempaa tavaraa laittaa ilmoille. Jos Andy hoitaa tuon super cassun, niin sitten puuttuisi vain Vampire's Kiss.

Andy

#67
Hups, unehtui koko Super Castlevania. Otan sitten seuraavalla kerralla, kun kotona käyn. Itse kun en skanneria omista.
Hah, Trevor you ain't!
-Grant DaNasty

A-Yty

#68
Quote from: "Rod"Ei viitsi snessiä uudempaa tavaraa laittaa ilmoille. Jos Andy hoitaa tuon super cassun, niin sitten puuttuisi vain Vampire's Kiss.
No jaa..N64 aikaa jo lakkautettu niin enpä usko että tuosta mitään seuraisi  :kahvi:

Rod

#69
Edellisestä päivityksestä kerennyt jo tovi vierähtämään.

Rod

#70
Quote from: "Rod"Edellisestä päivityksestä kerennyt jo tovi vierähtämään.
:[

A-Yty

#71
Palautetta olis kiva saada foorumisteilta viimeisimmästä päivityksestä  :nerd:

Q:n artikkeli pureutuu minun nähdäkseni kokonaisvaltaisemmin Metroidvanian haittoihin ja hyötyihin kuin mikään lontoonkielinen sivusto. Ainakin minun nähdäkseni. Mikään ei koskaan muuttuisi, jos kaikki Vaanikot keskittyisivät IGA vs. maailma, 2D vs. 3D -vastakkainasetteluun.

Rod

Sivuston ulkoasu päivitetty 2010-luvulle CSS3:n voimin. Ei mitään kovin radikaaleja muutoksia (mm. varjostuksia menuun). Vanhemmilla selaimilla sivusto näyttää lähes samalta kuin ennen. Päiväteema on toistaiseksi poistunut keskuudestamme.


Rod

Sivuille lisätty Andyn kirjoittama arvio Mirror of Fate -pelistä.

http://www.linnavaanijat.com/los-mirror-of-fate/arvostelu/