Päivitykset sivustolla 31/07/13

Started by Rod, 08 May 2006, 17:39

Previous topic - Next topic

MASTER-88

#30
Nyt minun Sbreak kirjoitus urakka on valmis, ei kun päivittämään siitä :whip:
Minun speedrun ajat
http://galleria.suomi24.fi/MASTER-88
Huonot poistettu

Elmina

#31
Ja lisää päivityksiä tulossa. Kirjuuttelin nimittäin sen syyskuussa lupaamani Lamentin OST-arvostelun tossa eilen.

Vielä pitää tarkistaa, ja sitten meen laittamaan emailiä Rodille.  :)

Edit: Ja sinne meni meili.

MASTER-88

#32
Quote from: "Elmina"Ja lisää päivityksiä tulossa. Kirjuuttelin nimittäin sen syyskuussa lupaamani Lamentin OST-arvostelun tossa eilen.

Vielä pitää tarkistaa, ja sitten meen laittamaan emailiä Rodille.  :)

Edit: Ja sinne meni meili.

Juu tuo tarkastaminen täytyy aina tehdä hyvin huolella. Minulle tule pieni kämmi tuossa Dawn of Sorrowin succubus glitchin kirjoittamisessa, unohdin mainita yhden pienen asian. Luin kyllä tekstin kolmesti ennen kuin laitoin Rodille, mutta silti en huomannut tuota kuin vasta lähetettyä sen. Toivottavasti se korjaantuu ennen päivitystä. Laitoin kyllä korjaus meilin rodille tuosta.

Toivottavasti noissa muissa ei ole noita huomio virheitä. Vaikka aina lukeekin monesti ja huolella ennen lähetystä, niin tahtoo aina jotain pientä mainitsemisen arvoista jäädä sanomatta.

No olen melko varma että tuo oli ainoa huolimattomuus.
Minun speedrun ajat
http://galleria.suomi24.fi/MASTER-88
Huonot poistettu

Rod

#33
Uudet päivitykset vihdoin julki. Voin rehellisesti myöntää, että en ole ihan perillä noista sequence breaks -jutuista, joten suoltakaa kommentit ensisijaisesti Masterille. Lisäksi, jos joku keksii hyviä suomennoksia noihin lontoonkielisiin sanoihin, niin olisi hyvä. LoI soundtrackin kansikuvan koko pitäisi olla nyt kohdillaan. Tulen ehkä joskus lisäämään sivuille useamman pelin/levyn kansikuvat hieman isommassa muodossa.

Pientä päivitystä tapahtunut, joista en viitsi erikseen mitää suurta ilmoitusta tehdä.

 - Palautelomake kokonaan uusikisi. Tällä kertaa ite koodaama. :O
 - WP uusimmassa versiossa. Sivusto oli jonkun aikaa alhaalla, ku piti luoda uudet tunnarit mysliin
 - Polli ja ratings pluginit päivittynyt
 - Etusivulla nyt top 5 lista vanijoista
 - Tähdet vaihtu sydämiksi <3
 - PoR laskuri ollu jo jonkin aikaa, toivottavasti peli ei enää myöhästy :|

Rod

#34
Ylöstys. Kommentteja vaan tulemaan uudistuksista. Sivuille olisi tulossa kolmas ulkoasu. Tarkoituksena olisi laittaa valittavaksi joku "old school" leiska lähestyvän juhlapäivän kunniaksi. Vanhoja teemoja voi koittaa katsella vaikka Internet Archivesta. Kertokaa vaan suosikkinne, niin ei mun tarvitse valita sitä kaikista kamalinta. :P

Quote from: "Rod"- PoR laskuri ollu jo jonkin aikaa, toivottavasti peli ei enää myöhästy :|
Jee jee.

Q

#35
Unohdit mainita tuon tekijäesittelyni, vaikka onhan se tuossa etusivulla jo kauan näkynytkin.

Maria

#36
Quote from: "Qualtagh"Unohdit mainita tuon tekijäesittelyni, vaikka onhan se tuossa etusivulla jo kauan näkynytkin.

Toihan on hieno. Ja hyvä kun mainitsit, allekirjoittaneelta on ainakin mennyt ohi silmien pääsivua katseltaessa.

Rod

#37
Arvasin, että jotain pääsi unohtumaan. Etusivulle artikkelit ilmestyvät sinertävällä pohjavärillä (sekä tuolla artikkelit -kuvalla), jonka ainakin pitäisi erottua harmaasta joukosta.

A-Yty

#38
Ajattelin, että olisi voinut mainita Trevorin profiilissa tulevasta animaatioelokuvasta, mutta on kai paras odottaa että koko leffa edes valmistuu.

Q

#39
Quote from: "Rod"21.7.2007

  • Simon's Quest läppäri by Q
  • Castlevania-arvostelu ja Q jälleen asialla
  • Tasovinkkejä Legendsiin Kreivi Krapulan työstämänä
  • Saakelisti kuvia, lukekaa lisää täältä. Lisää kuvia vielä tulossa.

Nyt olisi sitten kaikista NES-Cassuista läpimeno-ohjeet kehissä. Toivottavasti mahdollisimman moni eksyy kotimaisten oppaiden pariin Gamefaqsin sijaan. 8) Tuon SQ:n luulisi ainakin kiinnostavan kourallista ihmisiä, kun sen verran kiperä peli on kyseessä.

MASTER-88

#40
Yeah uusimmat portrait of ruinin sequence breakit ovat tulleet tänään sivustolle. :app:

Palstalla ei taida olla kovin paljon sequence breakkaajia ja speedrunnereita, mutta onhan tuossa ainakin jotain kokeiltavaa, vaikka itse speedrunnaus ei innostaiskaan kaikkia.
Minun speedrun ajat
http://galleria.suomi24.fi/MASTER-88
Huonot poistettu

Q

#41
Nuo vinkit ovat kyllä mielekäs lisä sivustolle. En ole sellaisiin muilla Castlevania-sivustoilla törmännytkään. Siinä mielessä en näkisi yhtään mahdottomaan että noitakin kääntäisi joskus englannin kielelle.

Q

#42
Uusi kysely taas kehissä. Itsehän en tuohon voi vastata, kun DXC on vielä testaamatta.

Rod

#43
Copypaste:


Q

#44
Lisäsin Soshiro Hokkain tähän artikkeliin. Legendojen joukkoon kuuluisi myös ainakin Yuzo Koshiro, mutta Cassuissa ei ole miestä niin paljon kuultu, että hiinä ja hiinä onko tarvetta mainita tuossa katsauksessa. Masahiko Kimura on toinen kandidaatti, sillä äijä on työskennellyt DoS:in lisäksi myös N64:n Vaniassa ja Vampire's Kissin tiimissä. Täytyisi vaan selvittää, kuinka suuri osa Dawnin ääniraidasta on hänen käsialaansa. :hmm: