Foorumille logo

Started by Q, 13 February 2006, 13:21

Previous topic - Next topic

Rachel

#30
Ok. Pitää asentaa se fontti koneelle. :)

Anonymous

#31

A-Yty

#32
Quote from: "Äijä"

Minä äänestän tätä!  :app:

Rachel

#33
Sain nyt muokkailtua Linnavaanijat logoa foorumille sopivaksi.
Klicka här
Jos se on liian tumma tai siinä on muuta parannettavaa niin voin säätää sitä miten vaan. :)

Rod

#34
Tuollainenhan se wanha logo olikin. Väri oli tosin sininen. Jouduin eilen tekemään uuden themen galleriaan, kun päivityksen myötä vanha theme meni kelvottomaksi. Logo on vähän samantyyppinen. ;)

Rachel

#35
Joo, minusta sopisi erittäin hyvin että kaikki Vaanija-logot olisivat tuollaisia samantyyppisiä niin kaikki näyttäisi yhtenäiseltä kun saman katon alla kuitenkin ovat. :) Tuo vanha logo on niin hyvä ja kaikki ovat siihen tottuneet että ei siitä välttämättä tarvitse käydä vaihtamaan. :3

xAlucardx

#36
Iltaa. Olen itsekkin työstämässä logon suhteen, mutta siitä ei taida tulla hyvä sillä apuna on vain Paint ohjelma.

Kultamuna Classic

#37
Koska tulloo loko? :weed:

Q

#38
Ehkä jo huomenna.  :brow:

Q

#39
Tein Rachelin ehdotuksen pohjalta nyt ruudun yläreunassa näkyvän logon. Eli Rachelille propsit, vaikka itse tuota meninkin säätämään. Meillä on nyt myös sininen teema, mutta ainakin nyt aluksi on vain tämä yksi logo käytössä.

Maria

#40
Hieno logo on  :)

Castlebat

#41
Jeps. Hieno logo. :)
Castlebat, asuu linnan ylimmäisessä tornissa.

Kultamuna Classic

#42
hyvä on loko.

Rachel

#43
Kivan näköinen siitä tuli. :) Rodimushan sen alkuperäisen logon on tehnyt ja minäkin vaan editoin sitä joten kyllä tässä kuuluu kiittää vielä myös Rodia.