Castlevania the Movie

Started by Anonymous, 03 November 2005, 11:30

Previous topic - Next topic

Anonymous

Crystal Sky Pictures has scooped up the rights to Castlevania, and has picked Paul W.S. Anderson to direct. Anderson's previous credits include other videogame movies like Resident Evil, Alien vs. Predator, and Mortal Kombat.

http://www.1up.com/do/newsStory?cId=3145374

LOL!

A-Yty

#1
Saattaa olla härski huhu, niin kuin että Uwe Boll olisi sen ohjaamassa.

Pari kolme vuotta sitten Castlevanian elokuvaoikeudet osti eräs firma, joka saattoi olla tuo. Joka tapauksessa, oikeuksien ostaminen ei meinaa vielä mitään, mutta jos tuo pitää paikkansa, on syytä huolestua.  :whip:

Anonymous

#2
Quote from: ""A-Yty""Joka tapauksessa, oikeuksien ostaminen ei meinaa vielä mitään

No ei, mutta kun tuossa sanotaan että ohjaaja on valittu ja projektin alkamisajankohtakin ilmoitetaan.

A-Yty

#3
Quotemutta jos tuo pitää paikkansa, on syytä huolestua.

Eli on syytä huolestua.  :o

Lumienkeli

#4
Kunpa Dr. Uwe Boll tekisi elokuvan Castlevaniasta. Hän voisi myös tehdä elokuvat Silent Hillistä, Halosta ja vaikka Zeldasta.
Soredemo boku wa yattenai.

Castlebat

#5
Onko syytä olettaa että elokuvasta tulisi hyvä?
Odotan neutraalimielellä lisää uutisia..
Castlebat, asuu linnan ylimmäisessä tornissa.

ParasiteX

#6
Elokuvan päähahmo on varmaan IGA cosplay -puvussaan...  :hehe:  Tuskin on odotettavissa mitään hyvää. Nuo rahastuselokuvat(=tehdään periaatteella "COOL") eivät koskaan yletä korkealle. Parhaimmillaan ovat Van Helsingin tasoisia. Tosin Van Helsingin tapauksessa tehtiin ensin elokuva ja peli vieri perässä. Tässä äkkiseltään ei siis voi tulla muuta, kuin RAHASTUSELOKUVA :whip:

Kultamuna Classic

#7
Quote from: ""Castlebat_Reborn""Onko syytä olettaa että elokuvasta tulisi hyvä?

Ei ole. Katso hänen ohjaamansa filmit, niin yhdyt kuoroon.


QuoteOdotan neutraalimielellä lisää uutisia..

Katso Resident Evil, ja sitten palan painikkeeksi Mortal Kombat. Et ole enää neutraalimielellä. :)

- Hei gaverriii!

Ogrezombie

#8
jahas, jälleen yksi leffa mitä saa alkaa odottamaan pelonsekaisin tuntein.

Rachel

#9
Minun mielestä on aika sama tehdäänkö sitä vai ei. En ole muutenkaan kovin paljon seuraillut pelielokuvia ja niistä parista mitkä olen nähnyt en muista enää mitään. Yksi leffa lisää mitä ei ole pakko katsoa. :p

A-Yty

#10
Quote from: ""ParasiteX""... En myöskään usko, että kukaan kustantaisi elokuvan lähtökohtinaan: Mies, ruoska ja iso-paha Dracula. Jos nyt todellakin siitä jotain yritetään väsätä, niin taitaapi elokuva mennä sinne muun Hollywood -roskan sekaan.  :|

Dracula vaihdetaan  joksikin Draculan kaukaiseksi jälkeläiseksi, ilkeäksi tiedemieheksi, epäkuolleet superkloonimutanteiksi, ruoska anti-mutanttigeenirevolvereiksi, joissa on loputtomat patit.

Belmont on jämäkkä keski-ikäinen komisario, jolle määrätään pariksi räväkkä  A.Lucard (Chris Rock), goottiräppäri, joka todistaa Draculan yhtiötä vastaan ja jota Belmontin täytyy suojella Dracin jengiltä.

Soundtrack by Linkin Park.

Kultamuna Classic

#11
Loppupeleissä olisi ihan siistiä, jos tuollainen leffa tehdään, oli se sitten hyvä tai huono. Siis sehän meinaisi lisää mainetta itse pelisarjalle huonoudestaankin huolimatta, sillä kaikki promo on hyvää promoa.

Ja mikään Cassu-aiheinen elokuva ei tulisi ikinä muutenkaan lunastamaan tiiviin fanikunnan vaatimuksia anyways, mutta ketä kiinnostaa, kun meitä on KUI-TEN-KIN niin vähän meitä valittajia.

Napakymppi olisi elokuva, josta tavallinen reiska tykkäisi, niin Konamilassakin tajuttaisiin franchisen arvon, ja sehän tarkoittaisi lisää massia IGA:n projekteille! :mrgreen:

Esim. Castlevania movie: the game:lle.  :mrgreen:  HYI STNA! :evil:

A-Yty

#12
Juu, samaa totesin Tyrmässä itsekin; onhan tämä edes jonkinlaista mainosta sarjalle, mutta mielestäni ilman olisi parempi. 20 vuoden jatkuvuus on pelisarjalle jotakuinkin kunnioitettava saavutus ja sen arvoa saattaa hyvinkin heikentää semmoinen hirviö, joka Andersonin käsissä mitä suurimmalla todennäköisydellä syntyisi. :|

Nelisen vuotta sitten olisin ollut innoissani jo siitä, että CV-elokuva tehtäisiin, mutta olen jo ymmärtänyt, että onnistuakseen se vaatisi sen verran, ettei sitä kannata odottaa. Onnistunut CV-peli > onnistunut CV-elokuva.

Kultamuna Classic

#13
Quote from: ""A-Yty""Onnistunut CV-peli > onnistunut CV-elokuva.

Totta. DoS:in onnistumisessa niin pelillisesti ja käsittääkseni myös kaupallisestikin (koska emulaatiota ei ole DS:lle olemassa, joten DoS nautti varmaan ennätykseelisen myyntimäärän) on hieman innostanutkin minua huutamaan kaupallistamisen nimeen, kaikkine CV3 animaatioitineen yms. muiden huhuineen.

Mutta elokuva saattaa onnistua "tavallisten talliaisten" keskuudessa, vaikkei välttämättä fanien.

Eli minä sanon: Mieluummin paska CV leffa ja enemmän uskoa Konamille rahoittaa pelisarjaa, kuin loistava CV leffa faneille, jota kukaan muu ei käy katsomassa. Parashan olisi tietty hyvä leffa kaikille.

Jos siis nyt mitään leffaa edes on tulossa. :mrgreen:

Castlebat

#14
Nyt miekin pelkään.   :o  Olen kyllä katsonut Mortal Kombatin ja Resident evil Apocalypsen...

Voi voi...
Castlebat, asuu linnan ylimmäisessä tornissa.