Foorumin ongelmat & puutteet sekä muu palaute

Started by Kultamuna Classic, 02 June 2005, 17:58

Previous topic - Next topic

Maria

#105
Ja ongelma jatkuu. Käytännössä aina kun selaimen sulkee/on vähänkään kauemmin pois foorumilta niin pihalla olet.

Vähän panee miettimään kun Linnavaanija foorumin cookie sanoo "Expires: 29. huhtikuuta 2011 21:44:14" - ei pitäisi vanhentua ennen ensi vuotta.

Rod

#106
Admin-valikosta taitaa löytyä korjaus tähän, mutta se tulee hieman huonontamaan turvallisuutta. Ilmeisesti Firefox on muuttanut päivityksessään jotain. Otan tuon pois päältä ja raportoikaa, jos ongelmia vielä esiintyy.

Maria

#107
Ja kas, taas tiputti pihalle. Ei tainnut korjaantua.  :hmm:

A-Yty

#108
Juu, aika lailla sama juttu. Kesken ei heitä pihalle mutta takaisin tullessa en ole enää kirjautuneena. Ja käytän siis Operaa.

Rod

#109
Kieltämättä kummallinen ongelma, kun itsellä kaikki toimii. :hmm: Ettei tällä olis vaan mitään tekemistä sen kanssa kun nollasin pari päivää sitten kaikkien käyttäjien istunnot foorumia siivotessa. Ettei vaan koneillanne ole vielä vanhat foorumin keksit, jotka ovat jääneet kummittelemaan?

Maria

#110
Hmm. Voihan tuotakin kokeilla, eli käydääs poistamassa kaikki Linnavaanija cookiet, kirjaudutaan uudestaan ja katsotaan miten menee.

Edittiä pari tuntia myöhemmin: Ei auttanut. Katsotaan huomenna uudestaan, josko selaimen sulkeminen yms. vaikuttaisi.

A-Yty

#111
No juu, on kyllä mahdollista. Koetan siivota ne pois ja kattoa mitä tapahtuu.

Q

#112
Jep jep, edelleen kirjautuu ulos tietyn ajan kuluttua. Yllättäen uudet viestit kuitenkin näkyvät etusivulla sinisellä ristillä merkattuina, vaikka olen tällöin uloskirjautunut.

Elmina

#113
Outo on. Deletoin sen cookien eilen ja vaikka selainta sammuttelinkin välissä hyvin pysyi sisällä... Mutta ny oli heittäny taas pihalle tänään. Huh.

Rod

#114
Homman pitäisi olla nyt kunnossa (eräällä muullakin oli ongelma toisella foorumilla). Ilmeisesti niillä, joiden IP-osoite vaihtuu tiuhaan on ollut ongelmia. Nyt foorumin pitäisi hyväksyä myös vaihtuneet IP-osot samalle istunnolle.

Q

#115
Edelleen foorumin etusivulla näytti että olin kirjautunut sisään, mutta kun olin vastaamassa ketjuun, olin heitetty pihalle. Voisi koittaa tyhjentää keksit vielä kerran.

Maria

#116
Juu, ikävä kyllä sama jatkuu vieläkin. Keksit olen poistanut jo pariin otteeseen ja uudelleenkäynnistyksiä yms. on ollut pari. Tuohon pääsivulle tultaessä näyttää olevan kaikki ok mutta kun klikkaan lukeakseni yhtään mitään, pihalla taas. No, onhan Firefoxissa "muista käyttäjätunnus/salasana" homma, mutta silti hieman ärsyttävää.

Rod

#117
Noniin, nyt ongelma pitäisi olla lopullisesti ratkaistu. Eräässä modissa oli ollut yksi ylimääräinen komento. :jees:

Maria

#118
Ja katsos kun selain pysyikin sisällä tänään  :app:

Andy

#119
Jeps, toimii täälläkin.  :app:  Rodille.
Hah, Trevor you ain't!
-Grant DaNasty