Foorumin ongelmat & puutteet sekä muu palaute

Started by Kultamuna Classic, 02 June 2005, 17:58

Previous topic - Next topic

A-Yty

#15
Eiih, tämä on sairasta; joudun kirjautumaan joka postauskerralla ainakin kaksi kertaa.  :whip:

Kellään muulla vastaavaa ongelmaa? Sellaisella, joka ei käytä / ei voi käyttää / ei halua käyttää automaattikirjautumista.

Q

#16
Voisin koittaa päivittää softan vaikka huomenissa, jos se yllättäen korjaisi tämän merkillisen ongelman.

Andy

#17
Kotona on ongelma kaikilla selaimilla, mutta täällä koulussa on vain FireFox ja toimii kyllä moitteetta.
Hah, Trevor you ain't!
-Grant DaNasty

Rod

#18
Vähän palautetta, kerron nyt heti ettei unohdu. Kirjautumisessa on mullakin ollut häikkää. Spoiler-tagit olisivat leet juuri nyt, kun uudet pelit möyryää tänne päin. Uuden viestin merkkiä en erota oikein kunnolla, on jääny muutama viesti jo näkemättä. :|

Q

#19
Quote from: ""Apophis""Uuden viestin merkkiä en erota oikein kunnolla, on jääny muutama viesti jo näkemättä. :|

Mielestäni pelkkä nuoli ja keltainen läpyskä riittää uuden viestin huomaamiseen. Tietty vanha bumerangi-ikoni voisi olla rautaa tässä tapauksessa.

Rod

#20
Kyllä täällä foorumin "sisällä" nuo erottaa, mutta etusivun merkintöjä en kunnolla erota. Kapakassa kun on ollut läppää enkä niitä ole huomannut. Kyllähän se noinkin menee, mutta olen vain tottunut tehokkaampaan uuden viestin merkkiin.

Q

#21
Jees jees. Kynttelikön piti olla alunperin vain väliaikaisratkaisu. Täytyy katsoa, jos saisin tehtyä jotain asialle. Korostettakoon kuitenkin, että omasta mielestäni ratkaisu on tarpeeksi tehokas näinkin. :)

Säädin vähän foorumin evästeitä, ja nyt ei ainakaan itselläni ole enää kirjautumisongelmia.

Puranne

#22
Minulla ei ole ainakaan mitään kirjautumisongelmia ollut (Käytän Operaa).
Ja mielestäni nuo kyntteliköt toimivat ihan mainiosti.

A-Yty

#23
Kynttilät käy, mutta kun ne ei lakkaa palamasta, vaikka uusia viestejä ei ole ja nuo nuoletkin pysyy paikallaan.  :mrgreen:

Andy

#24
Mulla on semmonen onkelma, et mä oon aina kirjautuneena sisään, mut heti kun mä meen johonkin threadiin, niin saman tien loggaudun pihalle.
Hah, Trevor you ain't!
-Grant DaNasty

Q

#25
Quote from: ""Andy""Mulla on semmonen onkelma, et mä oon aina kirjautuneena sisään, mut heti kun mä meen johonkin threadiin, niin saman tien loggaudun pihalle.

Tätä ongelmaa esiintyy IE:llä. Vaihda joko parempaan selaimeen, tai odota että konvertoin foorumin SMF-muotoon.  8)

Andy

#26
Käytän kyllä FireFoxia, mutta ongelma poistui, kun en loggaudu automaattisesti sisään. Eli ei mitään hämminkiä enää.
Hah, Trevor you ain't!
-Grant DaNasty

Kultamuna Classic

#27
Missäs on/onko mahdollista "select all posts as read" tällä uudella laudalla?  :[

Q

#28
Tuossa alueiden alapuolella oikealla lukee "Mark all messages as read". Eli sitä klikkaamalla.

Kultamuna Classic

#29
Kato joo. Siistiä. :weed: